{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

golf 2 16v med KR motor {{forumTopicSubject}}

står med et problem... den hakker når der bliver lukket op for den. tændningen står perfekt tandremmen er tjekket pumpen i tanken virker fint, den udvendige pumpe arbejder osse. hvad kan det være som gør at den så hakker så den ikke kan få lov til at arbejde? kan det være et lidt for tilstoppet benzinfilter? måske en føler som er defekt? skal siges den ikke hakker hele tiden nogen gange kan den godt få lov til at arbejde og bare trække igennem. det siges den har fået skarbere knast men så er mit spørgsmål bare om tændningen så skal stå lidt ved siden af før det virker optimalt.... håber i kan hjælpe mig med mit problem

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 2 16v med KR motor
  • #1   5. dec 2008 prøv og tjek om der er løs forbindelse i stikket til din hall giver på strøm fordeleren jeg havde et ligende problem med men den ville lave udstættere og var nogle gange galt bare med en ujævnhed i vejen andre gange var der intet der kunne den drøne derude af så havde fat i stikket mens bilen stod i tomgang og da jeg beyndte og rokke med det kunne jeg høre den satte ud fejl fundet skiftede kabel skoene og rensede stikkene i hall fiveren så kørte den perfekt bag efter

• #2   5. dec 2008 jamen det vil jeg prøve så smiley håber hjælper. tak for hjælpen

Kommentér på:
golf 2 16v med KR motor

Annonce