{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

oprettelse useriøst {{forumTopicSubject}}

jeg syntes sku det er useriøst. den måde folk stemmer på når det er en vw. så er det ligegyldig om det er dårlige billeder kopier. ingen text. svaret er altid det samme. der er altid plads til en vw mere. det er der også bare med et ordenlig galleri.vw er det mærke på bg. med de de dårligste gallerier.misforstå mig ikke der er også mange gode og flotte vw gallerier.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  oprettelse useriøst
  • #1   6. dec 2008 har selv lige oprettet min idag, fik godt nok mange afvise stemmer, og hvad forstår jeg af det ikke en brik.!

• #2   6. dec 2008 ja det bare dejligt

• #3   6. dec 2008 anders l. det forstår jeg heller ikke flot galleri du har der.

• #4   6. dec 2008 Jajaja, nu skal du ikke lade det gå udover VW osv osv.....
    Ikke fordi jeg selv ejer en VW... Endnu, håber nemlig på at kan købe mig en Golf i næste uge smiley

Men der er MANGE useriøse oprettelser, alt for mange. Og det er derfor der engang imellem bliver ballade herinde. Når vi, os, dig, mig og andre brugere som skal acceptere eller afvise bilerne - svinet til... Når vi har prøvet at forklare folk om deres fejl, forkerte data, dårlige billeder, billeder som er falske osv osv... Listen er desværre lang.

Har netop en bruger som er ved at oprette en bil - as we speak. Som ikke rigtig kan indrette sig efter reglerne. Som benytter sig af billeder fra den tidligere ejer... eller prøver på at bevisse det er hans, men billeder fra en anden bruger af.
    Men det har ikke rigtig kunne lykkes, og nu er han på 3 eller 4 forsøg. Han har svinet mig til... Så nu har jeg skrevet til Bilgalleri.dk vedr. en udstemme.

Sådanne folk, hører ikke hjemme her på BG.
    Trist at det hele skal ødelægges p.gr.a. sådanne folk... og sådan en omgang useriøs pjat !!!!!!!!!!

• #5   6. dec 2008 ded r ov jun jul jen gang åe år

• #6   6. dec 2008 Jeg oprettede min Peugeot 206 for nogen dage siden - og havde virkeligt gjort meget, for at få tekst med, samt tage billeder af alt på bilen - samt med lidt locations på.

Alligevel fik jeg tæt på 60 afviser stemmer - det giver absolut ingen grund.

Så tror bare der er en flok aber herinde, der netop bare stemmer efter mærke, og slet ikke ser på noget som helst andet.

• #7   6. dec 2008 kim h det er rigtig jeg har ikke noget imod vw.syns bare det er useriøst at når det er en golf så ryger den lige ind. der er et par golfer der er røget ind de sidste par dage med mørke billeder. havde det været en toyota eller ford var de blevet afvist

• #8   6. dec 2008 Så køb en vw! he he

• #9   6. dec 2008 niels erik k. har jeg haft det var ikke lykken.

• #10   6. dec 2008 Michael L, helt enig, så snart det er en Golf stemmer en del dem ind helt ukritisk

Se f.eks. denne her der lige er blevet opttet med mørke og utydelige billeder:
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=150650

Hvis det ikk havde været en Golf, havde den aldrig sluppet ind.

Misforstå mig ikke, jeg har intet imod VW (o:

• #11   6. dec 2008 Hylde... Gå i seng, nu smiley

• #12   6. dec 2008 Syntes jeg nu ikke, min VW skulle der da prøves 3 gange før den kom ind.
    Alle 3 gange med de samme billeder og info.
    At få stemt en bil ind er lidt ligesom vinden blæser.

• #13   6. dec 2008 jeg tror jeg forstår dig.. hvis jeg gør vil jeg give dig så ret !!! hvis der FX kommer en golf 2 med 19 billeder og fin tekst er det ikke godt nok, når der er plads til 20 billeder og der skal ikke være mellemrum i teksten.. Du ved sikkert hvad jeg mener... men så kommer der en sipra med 3 billeder og ingen teksk... men den skal da helt klart nd.. dem er der jo altid plads til

ARRGH hvad sker der ??!!!

• #14   6. dec 2008 det har alrid været sådan at vw kom nemmere ind

• #15   6. dec 2008 det med mærkerne var bare et eks.. kunne ligesågodt være omvendt.. det er bare princippet.. jeg tror også det er det Michael L mener

• #16   6. dec 2008 kenth. netop min pointe.syns bare det er en skam med alle de dårlige gallerier det blir sku kedelig at surfe rundt på bg. og se den ene skod galleri efter den anden

• #17   6. dec 2008 Min gamle golf måtte også på 2 gange trods billeder og tekst.. såååå er det ikke lidt ninja røg det der..

Tag du en bajer i køleskabet til at køle dig ned..

• #18   6. dec 2008 jan u. prøv lige at se den sidste golf der er oprettet tror du den var kommet ind hvis det var en toyota med de billeder.

• #19   6. dec 2008 ja jeg er helt enig... VW burde sgu forbydes på BG

• #20   7. dec 2008 hy.. er selv vw-mand... generelt at hver anden bil, aldrig skulle ha været optaget her på BG... bruger det selv kun til at se et par enkelte billeder.. og marked... ellers er alt andet så uhyggeligt useriøst... og folk prøver at være klogere end hinanden...

• #22   7. dec 2008 vil nu ikke sige at rust er et problem... de første årgange af golf 3 har tendens til rust... men ellers syntes jeg nu de er ganske fornuftige....
    -Det korte og det lange er, hvis bilen bliver vedligeholdt ordenligt, så lever den længere....
    -Syntes også tit, at folk har anskaffet sig en f.eks golf til 10.000-20.000.. og så kommer der måske en række reperationer... og så sviner de det pågældende bil-mærke til - Man får hvad man betaler for (og nogle mennesker kan bare ikke få en billig nok bil)

• #24   7. dec 2008 ...Men fatter heller ikke at folk tager billeder med deres mobil tlf - og mange af billederne er taget i forbindelse med at de lige skulle tanke den... Det ser "doskt" ud

• #25   7. dec 2008 Ja, jeg har ligsådan, jeg stemmer også rimeligt kritisk og har, modsat tidligere, stemt mange "afvist" på det sneste, synes simpelthen folks blanding af 3 billeder og 4 liners tekst er for ringe!
    Billederne kan nogen gange være svære at diskutere, fordi folk måske ikke har bedre kamera, men derfor kunne de sgu godt fylde lidt "guf" på teksten om deres dyt, man må kompensere! :0)

• #26   7. dec 2008 Kent R - så er du jo ik en skid bedre... hvis du konsekvent afviser alle golf'er uden at se dem an først.

Kommentér på:
oprettelse useriøst

Annonce