{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  haha se den :P
  • TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #1   9. dec 2008 Den er godt nok gammel

• #2   9. dec 2008 Ser da total fake ud

• #3   9. dec 2008 Ja haha sikke sjovt... politiet er jo en institution der er skabt for at generer os alle, så lad os da lave pis med dem og deres arbejde.. hvor ville jeg ønkse han havde ramt en mens han kørte så latterligt - det skulle kun være en dukke fyldt med blod, og så skulle hans fine bil bare blive plastret ind i, og han skulle selvfølgelig ikke selv vide det var en dukke... sådan en kæmpe nar mand.... det er jo synd for sådan nogen mennekser...

• #4   9. dec 2008 nice, men syntes det er forvirrende

• #5   9. dec 2008 Ja den er ligeså gammel som mosemanden, men den er ikke fake ;0)

• René v
    René v Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 92
    #6   9. dec 2008 i må da meget undskylde den er gammel men jeg syns bare det er nice nok gjordt så ville dele den med jer andre som måske heller ik havde set den før ligesom mig

• #7   9. dec 2008 fatter bare ikke de kan finde ham igen eller oså er det nogen andre der midt i filmen...

henrik a -> kæft en laterlig holdning at have..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #8   9. dec 2008 var det ikke de samme det lavede getaway in stockholm som også kave ghostrider filmene?
    sidsyge ja det kan vi godt blive enige om og det er også pissefarligt for alle der færdes i området, men samtidig er det alligevel lidt cool

• #9   9. dec 2008 Peder M - Hvorfor? Man kan lege med sit eget liv så meget man vil, jeg er fuldstændig ligeglad, men lige så snart man begynder at blande andre og uskyldige med ind i det så har jeg ingen respekt for det! Der kunne ligeså godt have gået en mand, kvindet - et barn - i et af alle de mange lyskryds han kører over for rødt i.... Og tror sådan en lille practical joke kunne sende ham godt ud og skide, og så kunne det være han lærte lidt af det...
    Jeg spiller ikke helgen eller noget, og køre da heller ikke selv 80 på landevejen, men jeg kører sku ordentligt i byerne! Alt kan ske på så kort tid, og du kan kun flygte ind på fortovet i den bil, eller i modsatte vejbane. Og at ligge og køre som han gør inde i en by, er fuldstændig hul i hovedet...

• #10   9. dec 2008 Og når jeg nu siger jeg ikke kører 80 siger jeg heller ikke at jeg køre 140, men køre forsvarligt, og det er der INGEN der skal komme og sige han gør....

• #11   9. dec 2008 Han er en idiot det kan ikke diskuteres.
    At køre så uforsvarligt inde i byen kan ikke undskyldes.

Kommentér på:
haha se den :P

Annonce