Forsikringsselskaber - Hvilke? {{forumTopicSubject}}
Ja, kunne ikke lige finde på en bedre overskrift..
- Beklager.. (:
Men vil bare høre om der er nogen af jer der kan anbefale nogle forsikringsselskaber som er billige og accepterer BMW'er til 20 årige der bor i Storkøbenhavn.. (o:
Har lige været inde på gf-forsikring.dk og tjekke op på en pris på en bilforsikring og endte på 30.000 med fuld kasko..
Dog med en selvrisiko på 1.619,- (:
Hvis jeg så ringer til mit selskab, får jeg den så nok billigere, men lige pt. bliver jeg nød til at gå efter hvad de tilbyder mig på nettet..
Så hvis i har nogle selskaber i kan anbefale, så kom da med dem! (o:
- På forhånd tak! (:
jun 2003
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.588
mar 2003
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 3 Emner: 160 Svar: 879
jan 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 200 Svar: 7.877
mar 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 101 Svar: 831
Men du aner ikke hvor mange gange jeg har ringet til diverse store selskaber for at høre på de biler jeg har under min profil..
Tror vidst de fleste selskaber kender mig og har jeg ved ikke hvor mange tilbud liggende under mit navn.. (:
Nu var det simpelthen kun for at høre om nogen ville anbefale et og kunne give gode ord..
Men alle de store selskaber kan sådan set rende mig..
For på de andre biler, giver de mig for stor pris..
Det eneste jeg faktisk vil benytte er GF-Forsikring, da de kan give mig bare en nogenlunde pris..
TRYG lage f. eks. lige 15.000 oveni den aftalte pris på en tidligere forsikring..
- Den blev sku så bare aldrig betalt..
Så spørgsmålet gik faktisk også ud på om der var nogen som kunne give mig et navn på nogel af de små selskaber..
Men tror sku bare jeg benytter GF-Forsikring..
Tvivler faktisk (ved nærmere eftertanke) at nogle andre selskaber kan give mig noget bedre..
Men skal da nog gribe mobilen i morgen for at høre, hvis det gør jer glade.. (o:
mar 2008
Følger: 44 Følgere: 38 Biler: 11 Emner: 101 Svar: 831
Forsikringsselskaber - Hvilke?