{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tænk jer nu om.!!
  • #1   9. dec 2008 Repost, men ok smiley

Den er meget TANKEVÆKKENDE.

• #2   9. dec 2008 FUCK! Hvor er jeg bare træt af det klip...!

• #3   9. dec 2008 Det er så let at sidde og spille smart og sige "ja ja, og jeg kører bare 200 hverdag", men når man så ser en film som denne er det bare så rigtigt, det er jo kun de der er mindre intelligente der sidder og praler med det, jeg kører selv jævnligt for hurtigt, men så sker det på motorvejen og ofte om natten når der ikke er andre, at man tager sit eget liv ved at køre råddent er fint, men hva så med ens med mennesker som ikke fik en chance for selv at vælge? Det er satme det værste at tænke på.. Hermed ikke sagt jeg er hellig overhovedet, for jeg kører også for stærkt, men det får en til at tænke..

• #4   9. dec 2008 Stay T
    den er lige præsis tilegnet sådan en som dig der tror de har fuld kontrol over deres bil.....

• #5   9. dec 2008 Jeg har aldrig set det, stærke billeder.

Stay T. Har du nogensinde siddet i en bil hvor din bil har lavet 360? Det er ikke overdrevet overhoved... Eller blive påkørt af en bus?

• #6   9. dec 2008 Phuck @lot ~ vis du er træt af det klip hvorfor ser du det så.

• #7   9. dec 2008 Stay T
    er det ikke fedt at være så god til at køre bil at man aldrig ville kunne køre galt? det kunne godt tænke mig. bare jeg var SÅ god.

• #8   9. dec 2008 Hvis i er så trætte af det link, hvorfor er det så lige at i bruger så lang tid på at brokke jer over det, istedet for bare at klikke videre til næste emne?

Ingen tager skade af at se sådan et klip flere gange

• #10   9. dec 2008 Ha Christian T, det er så rigtigt, ville være fedt at være forskånet for alle de faktorer der spiller ind for at man ender i et uheld, chancen for at man selv er skyld i et uheld kan jo ikke være mere end 50% så der er tilsyneladende nogle der har overnaturlige krafter eller noget som ihvertfald gør at de er forskånet for de 50% chance.. Hehe

• #11   9. dec 2008 Nu er jeg tit ude til færdselsuheld.. og det er sku kun virkeligheden der overgår fantasien når man ser hvor smadret folk de kan blive i ulykker!!

• #12   9. dec 2008 hehe. ja præcis. Det vil jeg altså gerne lære. Måske vi ALLE kunne lære det smiley

• #13   9. dec 2008 lars H: Fordi folk som dig bliver ved med at smide det i hovedet på mig - derfor!

• #14   9. dec 2008 jeg havde kørt matrix stilen og hoppet over bilen smiley

Alle køre forstærkt
    også jeg.
    men gør du det på motorvejen når der ingen biler er så ser jeg ingen problem idet.

Men når du ligger og køre 80 inden i byen så er det du ikke tænker dig om længere.

• #15   9. dec 2008 super. det vil jeg bestæbe mig på.

Nej? Jeg vil mene at det er almen viden at det er dømt til at gå galt, hvis man gør det.

• TruckerBenny A
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.768
    #16   10. dec 2008 Tænk jer nu om!... Inden i poster det klip det har været oppe i dag og klippet ligger herinde i forvejen

• #17   10. dec 2008 Skulle vi ikke alle gøre en aktiv indsats for at forbedre trafiksikkerheden? Hvis i er enige, så kør et vejtræ ned!

Heh! smiley

• #18   10. dec 2008 TruckerBenny A
    hehe du røg i linket igen...:O)

• #19   10. dec 2008 Stay T, man kan nogle gange ikke undgå at komme uden for et ulykke, hvis man er væk i et splitsekund, så kan man køre galt. Også er det der den går galt, også synes jeg det er en god kampagne til at få folk op på dupperne. Jeg tør vædde med du selv har snakket i telefon, sms'et eller lige kigget efter en pige. Så har du måske været heldig, dine omgivelser har været på din side og du har ikke kørt galt, og håber ikke du kører galt. Men ingen er hellige, selv pansere kører uden sele nogle gange eller har den ene arm ud af vinduet. Ingen er helligei trafikken, og det er det som er min pointe.

• TruckerBenny A

#20   10. dec 2008 Jaa men det har snart været oppe lige så mange gange som ham med Subraruen og det er sgu samme overskrift hver gang

• TruckerBenny A

#21   10. dec 2008 Alle med bare lidt hjerne ved sgu da hvordan man skal køre i trafikken, hvis man tænker sig lidt om ved man sgu da sådan noget at skrive sms mens man køre det gør man bare ikke

• #22   10. dec 2008 TruckerBenny A: Det med at skrive sms imens jeg kørere, har jeg sgu da gjort... Det var bare ikke bilen jeg kørte i, og hold da kæft hvor blev hun forresten negativ!

• TruckerBenny A

#23   10. dec 2008 Haha nice

• #24   10. dec 2008 Stay T - Det er da utroligt som du kan fortsætte. Læs mit indlæg under filmen her på BG. Rutine kan ikke redde dig fra alt, selvom du måske tror det. Det er fuldstændig som at høre ens forældre dengang man var igang med kørekortet. Det mest skræmmende man hører i dette indlæg er faktisk din udtalelse

• #25   10. dec 2008 Stay T - men sjovt nok, så er din køremåde sikkert ikke ret anderledes for dem fra klippet af. Du har sikkert også kigget efter en flot kvinde eller en fed bil. Det var måske kun et tilfælde at et barn ikke gik over vejen i det splitsekund. Så jeg er sikker på, at du ligesom os andre, kan lære af den film, og det er underligt du synes den er overdrevet, fordi du er jo ligeså normal som dem fra filmen, de var bare uheldige og du er nok den heldige.

Kommentér på:
tænk jer nu om.!!

Annonce