{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Nissan Patrol {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der ved / har erfaring med, hvor meget hokus pokus det kræver at bygge et dobbelt passagersæde i en 92´er Patrol pick-up.

Umiddelbart ville jeg tro den er identisk med bus-modellerne neden under al indtrækket.

Men måske nogle af jer har gjort jer nogle praktiske erfaringer!!?!?!???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nissan Patrol
  • #1   10. dec 2008 Det er ret nemt, men du får den ikke synet med det! Sæderne der passer, er af og til til salg her og på DBA! Du skal nok også undvære radioen så, den sidder jo i midterkonsolen!

• #2   10. dec 2008 Thanx.

Undrer mig lidt over det med synet, men f... det, bare det ikke er voldsomt besværligt...

Og radioen skal jeg nok få omplaceret..........

Ville bare ikke kaste mig ud i en handel, da jeg af og til har brug for 3 siddepladser.

• #3   10. dec 2008 Hvis du finder de originale nissan sæder til det kan den da sagtens synes med det, der er også mange der bare tager en dobbelt sæde fra en hiace eller sådan noget og sætter det i, det kan også godt gå, tror da godt man kan syne det bare det er lavet iorden! og det er jo bare at finde radio konsol fra en ældre model hvor den sidder på indstrument bordet og ikke i en midterkonsol som i 2,8 modellen

• #4   10. dec 2008 du skal bare finde et fra en bus og flytte over i , husk sele holdere =)
    har nu ikk hørt det skulle være et problem at få synet, de er jo fuldstændig ens med beslag osv..

• #5   10. dec 2008 kan sagtens synes med en i. Den passer lige over i din selv hullerne til møttrikerne er der under tæppet. husk seler og en hofte sele er nok. Min er synet med det. har dog ikke fået taget nogle billeder ,

• #6   10. dec 2008 I stand corrected:)

• #7   10. dec 2008 Tak for svarene smiley

Så er det ikke det der skal holde mig fra at købe en Patrol...

Tror måske jeg vil gå efter et sæde med 3-punkt-sele i midten også.

Kommentér på:
Nissan Patrol

Annonce