Pas på jeres unger!! {{forumTopicSubject}}
Jeg traf 2 stk 15 årige knægte på en øde landevej for mindre end en halv time siden.
De var hverken iført reflekser eller nogen form for lys, men havde derimod hver deres hovedtelefoner monteret godt i kraniet med høj musik.
Dernæst lallede de rundt ude midt på vejen!
Min appel til jer som har børn/unge i trafikken er: Lær dem hvordan man skal gebærde sig i trafikken, og hvordan man UNDGÅR at få sig selv slået ihjel!!
Havde min reaktionsevne været sløvet det mindste, eller min fart for høj - så havde jeg tromlet de to knægte ned uden at kunne nå at gøre noget - og mit hjerte sidder stadig helt oppe i halsen og pumper over chokket.
Pas nu på jer selv, for en dag er der én som bare ikke får hold på!! Og jeg kan vist tale på de flestes vegne når jeg siger: Vi ønsker sq ikke at køre nogen ihjel i trafikken!!
(Jeg måtte bare have det her ud, for det er anden gang i denne uge jeg har oplevet dette!)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 127
Jeg var også kæmpe tæt på at tromle en mand ned tidligere på aftenen, han gik i sort tøj uden det der ligner reflekser ellers lign.
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.808
Så du er ikke den eneste....
okt 2005
Følger: 74 Følgere: 73 Biler: 3 Emner: 41 Svar: 1.279
Jeg tvivler slet ikke på at der er mange af slagsen rundt omkring - den sidste idiot er mig bekendt ikke født endnu!!
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 75 Svar: 328
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 103
det var så en betjent. han var ski lidt negativ da jeg spurgte om hva fanden han rendte rundt midt på vejen for.
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 4 Emner: 20 Svar: 314
feb 2005
Følger: 253 Følgere: 242 Biler: 16 Emner: 30 Svar: 129
ja jeg siger squ da oz det samme ang.. bar unge mennesker da.... igår da mig og lotte kørte hjem fra esbjerg.... kom vi til ansager... og lige med et så vi TRE FULDE UNGE MÆND regne rundt ude midt på kørebanene.. og skabe sig dumme...... HVA FANDEN SKER DER LIGE FOR DEN!!!!!!!!!!!!!!! plus det var glat oz.. og ingen reflekser eller lys eller noget som helst.. og det kunne godt nok ha gået meget galt da hvis de havde været lidt mere over i min vognbane.... tør slet ikk tænke på hva der så var sket....
men de hygge sig bar derude midt på vejen... hva sker der lige i hovedet for sådan nogle????
aug 2008
Følger: 120 Følgere: 118 Biler: 4 Emner: 57 Svar: 453
Men Men når i ser sådan nogle der skal i holde og spør hvad fanden de har gang i ...... det plejer jeg og gøre , og når jeg så kommer tilbage igen går de halv inde ved grøften
jan 2007
Følger: 258 Følgere: 204 Biler: 29 Emner: 267 Svar: 9.024
Pas på jeres unger!!