{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Engrossalg med cvrnr?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fundet mig en vogn jeg overvejer, men der står at den kun sælges engros til en med cvr nr... Skal det være en bilforhandler eller kan jeg få min mor til at købe den, som har et rengøringsfirma???

Erfaringer med denne type salg, nogen der har det???

Der står den kræver at man ofre lidt på den nemlig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engrossalg med cvrnr??
  • #1   14. dec 2008 Det skal bare være et cvr nr, i øvrigt kan et firma jo sagtens sælge en deres firmabiler smiley

• #2   14. dec 2008 Normalt er det et andet bilfirma der køber bilen. Tør ikke sige om din mors firma kan det.

Du skal bare være opmærksom på det kan være det værste lort du får købt, da forhandleren ikke vil stille nogen garanti

• #3   14. dec 2008 Ja, man skal nok være opmærksom på fejl og mangler

• #4   14. dec 2008 Din mors firma kan godt købe den og så sælge den videre til dig.
    Problemet er at hvis et firma sælger bilen til en privatperson er der garanti på den, men den kan bortfalde hvis man sælger til en med cvr nr.
    Hvis din mors firma sælger til dig hænger de på garanti til dig, så det er op til dig om du vilbruge den.

• #5   14. dec 2008 din mor kan sagtens sælge den, jeg sælger selv dagligt engros biler. eneste grund til at cvr-nr'et skal være der er at man kan kun fraskrive garantien hvis bilen bliver solgt til en virksomhed. der med ikke sagt at det er noget gammel lort, vi sælger mange nyere biler engros, fordi så er vi af med den hurtigt og hvis det ikke er samme mærke som vi sælger vil vi ikke have dem i vores udstilling.

men ja tjek bilen godt igennem for han er ikke forpligtet til at fortælle dig noget om bilen, og han kender højest sandsynlig overhovedet ikke noget til den.

• #6   14. dec 2008 ellers kan der jo tilføjes på slutseddelen at den sælges til dele/ophug og dermed defekt

• #7   14. dec 2008 Ja enig...man kan tilføje på slutsedlen at motor, gearkasse og karos er defekt, så er der jo ikke det store at komme efter rent garanti mæssigt... ;o)

Den er alm. brugt ved jeg...

Kommentér på:
Engrossalg med cvrnr??

Annonce