{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny bil..
  • #1   20. dec 2008 kia holder ALTID på værksted.. honda synes jeg personligt er vammel.. men puggen er fin men den er fransk smiley hehe begyndte næsten at græde da min søster købte en helt ny 206 smiley hehe men de er flotte.. men noget pis efter få år.. køb noget tysk mekanik smiley heh det holder smiley men de er os dyrere smiley men ellers køb min altea.. smiley jeg tager gerne en bil i bytte smiley

  • #2   20. dec 2008 evt din corsa a smiley så kan jeg gemme den til konebil smiley

  • #3   20. dec 2008 fransk er penge ud af lomen så drop den helt klart.....
    kia ja den kan du jo selv tænke lidt over...
    jeg ville sige honda,en helt klart men prisen er også der efter...!!


  • #4   20. dec 2008 Dennis, du aner ikke hvad du snakker om..

  • #5   20. dec 2008 ud af de 3, hvade jeg valgt Hondaen...

  • #6   20. dec 2008 Honda FR-V kører ikke ret langt på literen, det har mange ejere klaget over.

    Kia Cee´d holder ikke på værksted. Det er en fin bil, og den har bl.a. fået seks stjerner (dvs. max. antal) af FDM i MOTOR. Garantien er fin, 3 års ubegrænset km. eller 7 år (max. 150.000 km.)

    Peugeot 207 har en god motor, men de har stadigvæk ikke helt styr på elektronikken. Jeg har hørt om to tilfælde, hvor en næsten ny gearkasse skulle skiftes ud med en ny! Koblingen skulle også være svag.


  • #7   20. dec 2008 Ville ALDRIG købe en ny gulplade bil.. foruden den grønne afgift skal du af med 4000kr om året for en benzin og 5000 for en diesel.. det er HVERT år til bilen skal skrottes.. det bliver MEGET dyre i længden.. og de er umulige at komme af med.. bare prøv at se hvor mange altea, cupra osv der tilsalg på guleplader.. MEGA dårlig invistering..
    Dette var IKKE ment som noget negativt om dit valg.. bare en lille reminder.. smiley


  • #8   20. dec 2008 Jeg er faktisk enig i, at en gulpladebil til privatkørsel er en dårlig investering "Misundelseafgiften" æder meget af besparelsen op.

    Jeg tror ikke, at jeg kunne finde på at købe en sådan, selvom vi kun er to i husstanden. Den giver flere ulemper end fordele.


  • #9   20. dec 2008 Ja det er en dårlig investering når vi snakker ny gulplade bil.. men ikke for at gøre min til verdens bedste køb men har givet under 40.000 for den.. 2,5 liters 5 cyl.. (MUMS) og giver 1700 om året i vægtafgift.. INGEN andre afgifter der.. og nej den køre ikke længere end 8-12 på literen men FUCK man har det dejligt i den.. smiley hehe

  • #10   20. dec 2008 Min far har sådan en Pug, 207 hdi dog i 2.0 airvan, og den har vi snart kørt 70.000 km i, og der har ingen problemer været med elektronik eller andet fis.

    Jeg havde uden tvivl taget den, du får en god køre komfort, en bil der går 20 km / l ved blandet kørsel.
    Tag ud til en forhandler og prøv sådan en og du er solgt.


  • #11   20. dec 2008 Jeg ville dog aldrig selv kunne finde på at købe en ny gul pladet bil, heller købe en brugt / Engro med under 50.000 km på tælleren, i stedet for at smide så mange penge ud af vinduet på en ny, men vi er alle forskellige.

    God jul.


  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #12   20. dec 2008 Jeg havde klart vælge ceedén..

    Personligt syns jeg det er den pæneste, og har ik hørt dårligt om den, udover, det er jo kia så holder ik ret længe.! Men den tror jeg satme ik på mer! Kender flere der har eller har haft kia, og de er alle glade for deres + den jeg har kørt i fejlede bestemt heller ik noget. Så syns man får mest får pengene ved køb af kia


  • #13   20. dec 2008 Morten M: 207 fås ikke med 2,0 hdi motor, den største er 1,6 hdi med 109 hk.

    Måske er det en 307 2,0 hdi airvan din far har? For der er heller ikke en variant i 207-palletten, der hedder airvan...


  • #14   20. dec 2008 Dennis C

    græde, rolig :b
    tysk er værre! japansk er det eneste der dur!


  • #15   20. dec 2008 mathias T: Sludder! Tyske biler er på højde med japanske, når det gælder driftssikkerhed.

    http://tv2.bilzonen.dk/test-og-artikler/nyheder/2007/4/tyskerne-tilbage-paa-toppen



  • #16   20. dec 2008 Mike = Jeps det er sådan det er, også er min mors en 1.6 hdi 207.
    Den har vi nu heller ikke haft nogen problemer med udover at bagklappen ikke vil åbne nogle gange :S Den har rundet 60.000 km nu her.

    Men den er noget mere død end sådan en 2.0 hdi smiley


  • #17   20. dec 2008
    Mike F

    jeg vil højt og helligt skide på drift sikkerhed, de køre udemærket, men de går i stykker, lige så meget som frensk!


  • #18   20. dec 2008 Mike F

    alle de artikler er da også til at lukke op og skide i...
    du kan jo søge på dem som du vil, du kan finde en hvor en 206 fremstår som en 206 fremstår som en kanon bil og andre hvor der står den er rigtig dårlig...
    ens egen mening er det eneste der dur


  • #19   21. dec 2008 mathias T: Ja, det gør vel ondt, når der nogen, der ligefrem har argumenterne i orden. Men jeg synes nu, det er den bedste måde at diskutere på!

    Det er da en diskussion ud i det uendelige, hvis man kun diskuterer følelser og holdninger og ikke holder sig til fakta. Nu har jeg fundet en artikel fra det virkelige liv, hvor din påsatnd bliver manet til jorden.

    Det må du da meget undskylde;-)


Kommentér på:
Helt ny bil..

Annonce