{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind vs fjedre
  • #1   27. dec 2008 hvilken bil er det ? ofte kan det næsten ikk svare sig at købe fjedre i forhold til hva en gevind koster, afhængig af bilmærke.

• #2   27. dec 2008 Det er en toyota corolla E11 smiley

• #3   27. dec 2008 hvi sdu ved at den skal sænkes 30/40 så køb da det. og spar pengene. men men: gevind er da klart en fordel så kan du selv vælge højden. og få det optimale udseende. det er da fedt. der får du også nye dæmpere hele vejen rundt jo.

• #4   27. dec 2008 køb gevind

• #5   27. dec 2008 Ja... Men så er det jeg tænker. H&R er kvalitet. Hvad med V-maxx/G-maxx?

• #6   27. dec 2008 Er der evt nogle der kan finde v-maxx undervogn til corolla e11? Jeg kan ikke finde det nogen steder smiley

• #7   27. dec 2008 Ville helt klart købe en kvalli fra H&R.... syntes de andre billige mærker s gevind fucker op efter et par år ??

• #8   27. dec 2008 Kvalitetsfjedre som H&R er bedre end lavpris gevind til en hver tid. På den måde giver du heller ikke køb på alt hvad der hedder komfort.

Skal det være gevind bør det være fra en seriøs producent, hvor du selv kan vælge fjedrenes hårdhed. De fleste jeg har prøvet har forsøgt at skjule den ringe kvalitet ved at lave dem knaldhårde - uanset hvordan de er justeret.

Hård er IKKE det samme som god!

• #9   27. dec 2008 Perfekt. Tak for den gode hjælp. Så bliver det H&R smiley

• #10   27. dec 2008 enig med jan

v-maxx og g-maxx undervogne er noget billigt lort. muligt de er justerbare de kan bare ikke justeres året efter pga rust eller ir!. skal man have gevind skal man købe de ordentlige mærker som intraxx v de let koster 10.000
    men husk his du alligevel skifter fjedre så køb et sæt gasstøddæmpere også ( af en ordentlig kvali) så får du endnubedre undervogn og du slipper for at skifte dæmperne et par år efter fordi de ikke ka holde til at fjedrene...
    et mærke kunne være weitech

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 71
    #11   27. dec 2008 Det er jeg ikke enige i jeg kører nu på 3 vinter med min G-maxx gevindundervogn
    og den fejle bestemt ikke noget og kan fin justeres bliver dog rengjort et par gange
    om året og sprøjtet med tecstyk. Mange her i byen køre med denne undervogn fra
    nvautodele.dk og har ikke hørt nogen der ikke er tilfreds.

Kommentér på:
Gevind vs fjedre

Annonce