{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 nye billeder
  • #1   28. dec 2008 Det er da en meget pæn bil, du har dig smiley

Synes dog, det er en skam på billede 1 (af de 4 nye), at der er frost, dug m.v. på. Det ødelægger det lidt.

Billede 2 og 4 er lidt utydelige og desuden står bilen lidt for meget midt i på billede 4 smiley

Nr. 3 er ret god, synes jeg!

Alt i alt er det nogle helt ok billeder - det andet er i småtingsafdelingen. Du har sikkert heller ikke brugt adskillige tusinde på et kamera? Hehe

Desuden irriterer det mig, du ikke har skrevet oplysninger omkring bilens motor! Men det er jo så en anden sag...

• #2   28. dec 2008 B A Y

Takker, ang frost og dug, så var det fordi at jeg synes at det så lidt godt ud (kan ikke forklare hvorfor)

ja mit kamera kunne godt ha været bedre, men det er det bedste jeg kan få ud af det. regne med at få taget en fotosession på et tidspunkt, hvor der skulle redigeres lidt på billederne, farve og kontrast osv.

ang. motor, så har jeg valgt ikke at skrive om den på den her bil som den eneste.

• #3   28. dec 2008 Vejret er heller ikke det bedste til at tage billeder i lige p.t. Jeg skal også have taget en ny session af min, hvis den ikke bliver solgt...

Har lige købt et nyt spejlreflekskamera - det andet var ved at være noget gammelt efterhånden.

Jeg synes nu stadig, du skal skrive om motoren. Du ved vel forhåbentligt, hvad der ligger under hjelmen?

• #4   28. dec 2008 ok, nu kommer jeg nok med et dumt spørgsmål... hvad effekt er det de spejlrefleks kameraer har.. altså hvad er den store forskel på billederne..?

er ikke kamera guru, som du nok har regnet ud smiley

Motor igen, den kværn der ligger i den er jeg helt klar over data på. Nogle gange er det bare bedst at det kun er ejer og bruger der kender til data.

• #5   28. dec 2008 Tja, der kan jo komme problemer med forsikring osv., det har du da ret i smiley

Jeg har god samvittighed over min motor - den er synet og godkendt. Forsikringspræmien er fastsat derefter...

Et spejlreflekskamera tager kanongode billeder. Du kan styre fokus på en helt anden måde, så f.eks. din bil er i forgrunden, mens baggrunden bliver sløret. Derudover tager den nogle helt anderledes, mindre kedelige billeder. Den lukker lyset ind på en anden måde og får billederne til at se federe ud smiley

Jeg er skam heller ikke kameraguru - overhovedet! - men synes, et almindeligt kamera er for kedeligt, hehe ...

• #6   28. dec 2008 ok, ja så må jeg jo ud og låne sådan et, og prøve mig lidt frem..

godt nytår.,

• #7   28. dec 2008 Kan være, vi kan finde en dag med godt vejr og slå hovederne sammen ... kan se, du er fra midtjylland smiley

Godt nytår.

Kommentér på:
4 nye billeder

Annonce