321 visninger
|
Oprettet:
4 nye billeder {{forumTopicSubject}}
Tog lige 4 nye og bedre billeder af Mondeo vognen.
Det er de 4 sidste, synes selv de blev gode..
kig forbi.
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.246
Synes dog, det er en skam på billede 1 (af de 4 nye), at der er frost, dug m.v. på. Det ødelægger det lidt.
Billede 2 og 4 er lidt utydelige og desuden står bilen lidt for meget midt i på billede 4
Nr. 3 er ret god, synes jeg!
Alt i alt er det nogle helt ok billeder - det andet er i småtingsafdelingen. Du har sikkert heller ikke brugt adskillige tusinde på et kamera? Hehe
Desuden irriterer det mig, du ikke har skrevet oplysninger omkring bilens motor! Men det er jo så en anden sag...
mar 2005
Følger: 174 Følgere: 170 Biler: 8 Emner: 129 Svar: 2.196
Takker, ang frost og dug, så var det fordi at jeg synes at det så lidt godt ud (kan ikke forklare hvorfor)
ja mit kamera kunne godt ha været bedre, men det er det bedste jeg kan få ud af det. regne med at få taget en fotosession på et tidspunkt, hvor der skulle redigeres lidt på billederne, farve og kontrast osv.
ang. motor, så har jeg valgt ikke at skrive om den på den her bil som den eneste.
maj 2006
Har lige købt et nyt spejlreflekskamera - det andet var ved at være noget gammelt efterhånden.
Jeg synes nu stadig, du skal skrive om motoren. Du ved vel forhåbentligt, hvad der ligger under hjelmen?
mar 2005
er ikke kamera guru, som du nok har regnet ud
Motor igen, den kværn der ligger i den er jeg helt klar over data på. Nogle gange er det bare bedst at det kun er ejer og bruger der kender til data.
maj 2006
Jeg har god samvittighed over min motor - den er synet og godkendt. Forsikringspræmien er fastsat derefter...
Et spejlreflekskamera tager kanongode billeder. Du kan styre fokus på en helt anden måde, så f.eks. din bil er i forgrunden, mens baggrunden bliver sløret. Derudover tager den nogle helt anderledes, mindre kedelige billeder. Den lukker lyset ind på en anden måde og får billederne til at se federe ud
Jeg er skam heller ikke kameraguru - overhovedet! - men synes, et almindeligt kamera er for kedeligt, hehe ...
mar 2005
godt nytår.,
maj 2006
Godt nytår.
4 nye billeder