{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.531 visninger | Oprettet:

BMW 316i VS. Audi A3 VS. Volvo s40? {{forumTopicSubject}}

Godaften drenge...
Jeg står og tænker på at få en bil der ikke er helt så sløv som min Vento...
Jeg har omkring 65.000,- og kan godt lide biler af en vis kvalitet... Ved godt man ikke får meget for de penge, men man må godt kunne mærke at den trækker godt til... smiley
Har derfor kigget på tre følgende modeller fra ca. 97-98...

BMW 316i
Audi A3
Volvo s40

kom gerne med fordele og ulemper ved de tre biler... Eller eventuelt et bud på en anden bil af samme kvalitet og prisklasse...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW 316i VS. Audi A3 VS. Volvo s40?
  • #1   30. dec 2008 Nu har jeg selv en Volvo S40, dog den nye model fra 2004 og frem, men selvom jeg er svenskermand, så må jeg fraråde dig at købe den gamle S40 (som jeg går ud fra det er, når du skriver du har 65,000 til rådighed) da det blot er en Mistubishi Carisma i forklædning. Den blev bygget sammen med Mitsubishi, dvs. kvaliteten er milevidt fra den svenske som man kender den, og den har slemme rustproblemer når de er oppe i årene.

    Jeg kender hverken til BMW eller Audi, så det kan jeg ikke udtale mig om, men jeg ville nok foretrække Audien hvis jeg skulle vælge, da en 316'er ikke er en rigtig BMW (læs: 4 ben) smiley

    Held og lykke med det.


  • #2   30. dec 2008 Tag hondaen smiley

  • #3   30. dec 2008 Julius ^ - Hvis du kiggede på de biler han selv har foreslået, så kan du nok regne ud, at Honda og andre japanske biler er ude af billedet

  • #4   30. dec 2008 Macnuz
    Ja men jeg mindes at læse i hans fora:

    og kan godt lide biler af en vis kvalitet...

    Syns selv min er kvalitet til under hans højeste pris, og han har ikk skrevet nogen steder at bud udefra frabedes...

    Så hold snuden for dig selv og godt nytår smiley


  • #5   30. dec 2008 Macnuz:
    Og hvis du evt kunne læse så står der nederst i hans tekst - ordret afskrevet:

    *kom gerne med fordele og ulemper ved de tre biler... Eller eventuelt et bud på en anden bil af samme kvalitet og prisklasse...*


    Så kom dog ind i kampen....


  • #6   30. dec 2008 Jeg har skam også læst hans indlæg, men lad os lige lave en lille ordleg. Jeg stiller 4 ord op, hvilket ord passer IKKE ind?

    Audi
    BMW
    Volvo
    Honda

    Værsgo at svare smiley


  • #7   30. dec 2008 Macnuz:
    blabla... *kom gerne med fordele og ulemper ved de tre biler... Eller eventuelt et bud på en anden bil af samme kvalitet og prisklasse...*

    andet har jeg ikke at sige til dig...'



    -The Daugaard -
    Undskyld for unødvendig spam i dit indlæg... kom med et bud på en anden bil, som du skrev... smiley


  • #8   30. dec 2008 Min pointe er bare, at man ikke kan sammenligne japanske biler med kvaliteten af 4 europæiske luksusmærker, det er det eneste jeg siger smiley

    Men til topic, så har jeg svært ved at tænke på andre biler fra 97-98 til max 65,000 kr., som samtidig skal have rigelig kvalitet og komfort. Jeg synes det er nogle gode bud du selv er kommet med. Måske en Saab 900NG, de burde fås til de priser, og der kan du finde eksemplarer med læderstuer og bunker af udstyr, hvis de må have kørt et par km.


  • #9   30. dec 2008 Macnuz:
    Er egentlig ret ligeglad med hvad du siger, så pak hr betjent uniformen sammen og brænd den inden året er omme...

    Og hvor får du 4 europæiske luksusmærker ud af hans overskrift?



  • #10   30. dec 2008 Jeg giver op... mener bare, at når manden har opremset Audi, BMW og Volvo, så er stilen lige som lagt, og så ved man havd han går efter, og så er det nok ikke lige en Honda han vil have

  • #11   30. dec 2008 forslag
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57733719

    en A4
    http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57695076

    det jeg synes er fedt er at dele til de tyske biler er meget billige på ebay ca 50% at spare i forhold til dk.

    den eneste svaghed jeg kender til vedr. audi er deres bærearme, men de koster max 1000 at skifte pr stk


  • #12   30. dec 2008 Hvis du vil have Volvo, så vil jeg forslå en 940/960, da det er den sidste "rigtige" Volvo, med rød blok og baghjulstræk.
    De er billige i stumper, god komfort og driftsikker, men hvis det er en turbo, så er de lidt tørstig.


  • #13   30. dec 2008 Macnuz:
    Er stadig ligeglad med hvad du mener.

    Det ikkedin tråd, men -The Daugaard -'s så lad ham svare selv istedet for det der hr betjent.


Kommentér på:
BMW 316i VS. Audi A3 VS. Volvo s40?

Annonce