{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.228 visninger | Oprettet:

Leje af FEDE biler.. :) {{forumTopicSubject}}

Hey folkens..

Yes, jeg leder så efter et eller andet firma hvor man kan leje nogle fede syge biler.. Altså såsom mindre Ferrarier, Mercedes SL osv osv..?

Tænkte nemlig også på om nogen der har de dyrer biler herinde om de måske havde nogle kontakter til hvor man kunne evt. leje sådan nogen biler..? Kunne godt tænke mig af leje en NIIIICE bil i 1 dag på min dames fødz.. smiley hehe..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leje af FEDE biler.. :)
  • #1   14. maj 2005 jeg lytter lige med....?

• #2   14. maj 2005 jo ved der findes et firma kan bare ikke lige komme på hvad det hedder med det er VOLDS dyrt

• #3   14. maj 2005 Jeg har da lejet lidt sjov af ballade i tyskland flere gange i vilkårig rækkefølge:

Mercedes SLL
    Mercedes CLK
    Audi TT Roadster
    Audi A4 CAB
    Mercedes e-klasse 400 cdi
    Audi A4 3,0 Avant
    BMW Z4
    BMW 530 D STC

Tror vist det er dem det er blevet til gennem de sidste par år, snakker man godt med dem så er det ikke noget problem. Det er selvfølgelig ikke voldsomme biler, men de er nu ganske underholdende på gcer deres måde alle sammen;)

• #7   14. maj 2005 Hmm, havde måske regnet med at lade min bror leje den, også kunne man evt lige låne den af HAM.. smiley hehe.. Ej, jeg ved det koster kassen og at det er viiiiiiiiiildt dyrt osv, men var bare nysgerrig.. smiley

Hmm, Lisa, hvor er du da fra??

Anyway, hvor i Tyskland kan dette gøres, Henrik?? Hvilket firma osv..?

• #10   14. maj 2005 Hmm, der må da være en eller anden måde at det kan gøres..? smiley hehe.. så glem Ferrarierne osv, men SL og måske nogle andre gale BMW, AUDI måske osv..? Hmm...

• #11   14. maj 2005 Jamen prøv da lige af finde en adresse frem, evt et link også hvis de har..? smiley

Hmm, jeg er bosat i DK, men kunne det måske arrangeres?? men der er jo ikke lige plads til 3-4 mennesker i sådan en ferrari..? smiley hehe..

• #13   14. maj 2005 ups.. mener jeg er bosat i KBH..!! hehehehehe.. tåger lidt.. smiley

• #15   14. maj 2005 Hmm, dvs jeg får ikke lov til af køre bilen op til DK..??? hmm, pyt da.. Må da lige undersøge det nærmere... Har de også en mail adresse måske..?

• #19   14. maj 2005 Hmm, kan ikke rigtig finde noget på google der giver mening.. smiley hehe..

Anyway,har skrevet ind til de der speciel-cars.de om hvordan og hvorledes..? Kunne måske også være nice med en Lambo.. smiley hehe

• #21   14. maj 2005 Min ven, intet af det GODE er billigt i denne verden.. smiley Men tak for det du.. smiley

• #26   14. maj 2005 JEG BLIVER HEEEELT tørstig efter de der NIIIIIICE biler..!!! :D:D hehehe..

Kommentér på:
Leje af FEDE biler.. :)

Annonce