{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Ang irelevante annoncer {{forumTopicSubject}}

hej jeg skriver herinde fordi jeg er lidt forbløffet over at min Bytte annonce blev fjernet af admin min annonce var at bytte min mc suzuki sv1000s med en bil eller kontant! jeg ved godt at en mc ikke er en bil men i og med jeg gerne ville bytte til en bil kan jeg ikke se hvad problemet er? jeg havde en god diskution med Zenith i og med det var ham der skrev til mig ang annoncen og slettede den! derpå var mit spørgsmål til ham så om min annonce ville blive slettet hvis jeg lavede en bytte annonce inde på mc galleriet i og med de ikke handler med biler på MC galleriet! dette kunne han iokke svare på! Mit spørgsmål til jer er så hvad syntes i ????
Er det stødende/Træls at se en MC i en bytte annonce med biler? der skal siges at der var en person som havde anmeldt min annonce til admin! p.s der har været en del intereserede der ville bytte med mig!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang irelevante annoncer
  • #1   31. dec 2008 De er snot dumme, de tror de ejer det hele. godt nytår.

• #2   31. dec 2008 Vis man skal starte på det bytte bytte købmand, hvor skal man så stoppe? Har da en vaskemaskine som jeg gerne vil bytte til et frontskørte eller kontanter, hvad med en ski pose for en gear knub... get the picture? Sælg skridtraketten og køb en vogn, eller opret byttegalleri.dk

• #3   31. dec 2008 kan ikke se noget forkert i det, men kom der ikke en forklaring på hvorfor det blev slettet???

• #4   31. dec 2008 Gosh mann.........¨Piv Piv.... Dog utrolig at du gider.....

www.Kinagrill.dk

• #5   31. dec 2008 en motrocykel skal på mc galleri også selvom det er bytte med en bil.. hvad hvis jeg vil bytte mine sure underbukser for en bil eller min hund for en bil er det så ogå ok??? det jo bilgalleri..

• #6   31. dec 2008 Må beklage på dine vegne, jeg laver ikke reglerne.
    Synes også det er dybt åndsvagt, for der er mange som gerne vil bytte noget til en bil, men har fået besked på at fjerne dem af hovedadmin. Så kan ikke gøre så meget ved det.

• #7   31. dec 2008 Kan ikk se noget probelem idet? Så længe den står her inde fordi du bl.a. gerne vil bytte den til en bil... Tror bare der er nogen der skulle magt trippe.. :S Men godt nytår!

• #8   31. dec 2008 er det ikke lidt tyndt at sammenligne en motorcykel med en vaskemaskine eller sure underbukser..???

• #10   31. dec 2008 Det er det samme som at have en Playstation til salg. Den kan jo også bruges i biler, som der i øvrigt er mange der gør. Den diskution havde jeg også med en admin..

Oki, kan godt se at der skal trækkes grænser af og til..

Men jeg mener nu det er oki med bytte med Bil i dit tilfælde..
    Dog mener jeg ikke det er oki hvis den står som salgs annonce og evt bytte med bil..
    Den skal så stå som ren bytte (penge eller ikke imellem)

• #11   31. dec 2008 nej det er princippet i det hvis skal man så trække grænsen..

så det jo fint man siger det er kun bil relateret ting der skal herind..

• #13   31. dec 2008 Thomas S - Det vil sige du syntes vi skal proppe endnu flere annoncer på markedet så de rigtige bilrelateret annoncer kan komme rigtig langt ned i systemet endnu hurtigere?

For så er det da bare at sætte i gang, alt fra beskidte underbukser til lamper, affalds træ osv kan jo byttes til bildele eller kontanter...

• #14   31. dec 2008 synes det er en fin regel. synes det er mere træls at der er oprettet 5 enslydende annonce på samme ting f.eks. ;o)

• #15   31. dec 2008 til alle hjælpe admin og admi jeg skev dette i forum for at se hvad de almindelige bruger synte det er ikke direkte kritik kan bare ikke se hvorfor !
    nu har jeg ikke hørt om at dette har været til debat før men hvis det har så fair nok!
    men mit spørgsmål er så Hvis jeg smider min bytte annonce ind på MC galleriet vil jeg så blive slettet derinde fordi at det ikke er en MC relateret ting jeg vil bytte til????? hvis nej så burde det så heller ikke være et problem herinde hvis JA så kan jeg ikke handle på GALLERIET overhovedet!!

til alle der har dumme og ånssvage ting at sige GID JERES RØV MÅTTE KLØ OG JERES ARME VÆRE FOR KORTE! smiley

• #16   31. dec 2008 PLUS det er altså ikke forkert at oprette en annonce hvis man har en bil som man gerne vil bytte til en mc!!!!!!

Kommentér på:
Ang irelevante annoncer

Annonce