{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  betjent f Ringsted har gjort det igen
  • #1   31. dec 2008 Gaaaaal han tuder man !!! Bliv lige en mand engang!

• #2   31. dec 2008 Ja, man får vel som fortjent? Han kan da bare stoppe når han bliver bedt om det - det kan ikke være så svært!

• #3   31. dec 2008 En Betjent må ikke sparke folk af hvis de enten kører uforsvarligt stærkt eller uden hjelm, Ud fra hvor smadret den scooter er og at drengen ingen hjelm har på vil jeg sige det er uden omtanke betjenten har handlet som han har. Hvorfor kører i ikke en retssag og får ham til at betale skader på scooter og kører? Han må da have andet at tage sig til end at lege scooterdrengenes vogter

• #4   31. dec 2008 Det jeg synes er sygt er at en voksen mand(betjenten) slet ikk tænker fremad, sparker en lille gut af sin knallert for at gi ham en bøde for en ulovlig knallert.....

Det kunne ha kostet knægten han førlighed, hjernskade osv ........

• #5   31. dec 2008 enig med $todderen! smiley

• #6   31. dec 2008 tudefjæs

• #7   31. dec 2008 Ja skal ikke sige nøjagtig hvad der er sket her, men hvis ungen ikke vil stoppe når han bliver bedt om det, ja så må betjenten gøre det for ham...

Hvis jeg ikke stoppe i min bil når politi ber mig om det, ja så skal de nok sørge for jeg bliver stoppet...
    Ser ingen forskel...

Sådann betjente har der altid været, satme tro her i give for mange år siden, HAN kunne stoppe knejterne HEHE

• #8   31. dec 2008 hva' siger jeg til mor, hvad siger jeg til mor.... *lol*

At du har kørt ulovligt, undladt at stoppe på betjentens opfordring, og derfor er blevet væltet...

Når min knægt bliver gammel nok til at køre på knallert, skal jeg med glæde selv sparke ham af, hvis han kører ulovligt og stikker af fra strisserne..

If you do the crime, do the time..

• #10   31. dec 2008 HAHAHAHA.. Owned snotunge. . .

så kan man forhåbentlig lære og stoppe, når der bliver sagt det. .

• #11   31. dec 2008 Ja , han er ikk den første der er blevet sparket af

Havde det været min bror som det var gået ud over så havde betjenten kommet til at vælte sammen med hans knallert,

• #12   31. dec 2008 Som VW siger . Betjenten må ikke sparke ham af da han ingen hjelm har på!
    ville os køre en sag ud af det ..

• #13   31. dec 2008 Sej betjent.. Giv ham en medalje smiley

Han gør det nok næppe for sjov, men pga. knægte på ulovlige knallerter der nægter at stoppe og forsøger at stikke af..

• #14   31. dec 2008 betjenten opretholder lov og orden, og så blir han svinet til.... fatter ikke hvorfor politifolk skal gøres til svin pga deres arbejde, de kan lave fejl som alle andre...

• #15   31. dec 2008 Måske er der mere medlidenhed at hente ovre på scootergalleriet...

Og som andre siger....
    han har jo nok taget hjelmen af, da han først sad på jorden....

• #16   31. dec 2008 Jeg vil ikke tage parti for de har begge to overtrådt regler og love på flere måder. Og nej man må ikke bare gøre som det passer en når man er betjent. For 15 år siden da jeg var knallertfjæs oplevede jeg nogenlunde det samme dog på en lovlig knallert uden hjelm så. Betjenten blinkede med sine blink, men uden lyd og da jeg ikke havde sidespejle på valgte han at kører op på siden af mig af losse til mit fordæk. Den blev kørt i retten fordi jeg fik en slem hjernerystelse og hele den nyrenoverede knallert blev smadret (med 35 km/t). Det endte med erstatningskrav på 250.000 kr samt svige og smerte. Og den blev vundet. Betjenten fik frataget sit "licens" til at køre MC for politiet.

• #18   31. dec 2008 De scooterfjolser er da nogle fuckhoveder!

Hvis de nu stoppede når de blev bedt om det, så ville sådan noget jo ikke ske. Og "min mor slår mig ihjel".. Så lad dog for helvede vær med at køre ulovligt hvalp!

• #19   31. dec 2008 Jeg står et sted midt imellem! Hvis ungen virkelig er 13 år, hvad laver han så på en knallert og uden hjelm! Han er sikekrt en af de unge gutter man raser over, fordi de ligger og kører dødskørsel i villakvarterer hvor små unger render rundt og leger!!

MEN, selvom det er tilfældet, så må den betjent ALDRIG NOGENSINDE sparke til has knallert, når ungen ikke har hjelm på!
    Den betjent skal prise sig lykkelig for at der ikke skete mere med ungen, for så var han ikke betjent mere!
    Jeg er selv fra Albertslund i storkbh, selv derinde havde jeg hørt om den pågældende betjent - Så noget er galt, når man i kbh. hører om en landbetjent!
    Og nej, betjente er ikke små konger, de må IKKE gøre hvad de vil! Tænk jer nu for en i hel.... om! Hvad hvis det var en af jer der ligger og kører for stærkt op motorvejen eller byområde, som blev tvunget af vejen af en politivogn! Det er nøgagtig det samme og så ville i sidde herinde og tude snot over at JERES bil var blevet smadret!

Nej, det der, uanset hvad, er ikke iorden! Man er betjent og en betjent der på den måde render rundt og yder selvtægt med loven i hånden, er farlig!

Godt nytår!

• #20   31. dec 2008 tudefjæs ham drengen. han kan sgu bare stoppe når han blir bedt om det. det er sikkert sådan en lorte knallert der kan køre 100 og hverken lys eller bremser virker

• #21   31. dec 2008 .................................................. T: Du skrev følgende:

Det jeg synes er sygt er at en voksen mand(betjenten) slet ikk tænker fremad, sparker en lille gut af sin knallert for at gi ham en bøde for en ulovlig knallert.....

Det kunne ha kostet knægten han førlighed, hjernskade osv ........

Han er vel hjerneskadet i forvejen når han kører på en ulovlig knallert og nægter at stoppe når betjenten ber ham om det..
    Og inden du skælder betjenten ud, så tænk på hvis ham på den ulovlige knallert havde kørt en uskyldig ned i sin flugt fra politiet???
    Havde han jordet mit barn og evt. slået det ihjel eller invalideret det... Ja så trak han ikke vejret i 2 sek. mere.. Så tog jeg gerne straffen for mord eller vold med døden til følge..
    Ham på knallerten og ham der filmer, er da nogle KÆMPE ABER..

• #22   31. dec 2008 Ham med kameraet skulle satme have et spark i hovedet. Han lyder da total lam.

• #23   31. dec 2008 .....................T : Jeg syns du skulle prøve at vælte betjenten og hans knallert, og så bagefter få en en dom for overfald på embedsmand i funktion....

• #24   31. dec 2008 det har han sku da godt af, så kan han nok lære at stoppe næsten gang han bliver bedt om det

• #25   31. dec 2008 Eneste der kan svinge bare lidt til drengens forsvar, er hvis han ikke havde hjelm på..
    Og det ved vi ikke...
    Går ud fra han ikke sparker ham af hvis han ikke havde hjelm på...

• #26   31. dec 2008 hvor mange af jer der skriver herinde har aldrig haft en knallert der var ulovlig?

• #27   31. dec 2008 Det er også de møg scootere, nej nej, dengang far her kørte knallert, da var det 4 gear yamaha, der havde politi ikke en chance...

• #28   31. dec 2008 Jeg har da haft masser af ulovlige knallerter.. Men jeg har ike een eneste gang prøvet at køre fra politiet. Er man voksen nok til at tune, så må man også være voksen nok til at stå ved sit ansvar.

• #29   31. dec 2008 hvor er beviset på at han er blevet sparket??? Den dreng skulle fandme have sådan en røvfuld

• #30   31. dec 2008 Har da osse både haft ulovlige knallerter og 45'ere...

Men er sgu da stoppet, når jeg er blevet bedt om det..

• #31   31. dec 2008 tvivler sku på den er rigtig den film!!!

hvordan kan ham der filmer vide han er blivet sparket af når han var rimlig langt væk og først skulle løbe ned af flere veje for at nå frem,knægten kunne ligeså godt være faldet selv under jagten...

og hvis han endelig var blivet sparket ville betjenten nok også be ham der filmer om at forsvinde og kalde over sin radio efter hjælp istedet for sin mobil!!!

• #32   31. dec 2008 Snotungen kan bare stoppe når han får besked på det med horn og lygter.

Gør man ikke det, så må man tage de hug der kommer den anden vej - i det her tilfælde kom asfalten og bed ham i numsen.

Og der er KRAFTedme noget galt med hans opdragelse hvis han har mere respekt for sin mor end ordensmagten.

• #33   31. dec 2008 Jeg har ikke medlidenhed med knægten, og ham som sviner betjenten til skulle da have en skalle eller to.

• #34   31. dec 2008 Kan godt se det for et par folk sider med det er fryd for de små, okay ja de kører ulovligt men hvor mange kører ikke med xenon, brian pot, osv. osv.?

Blev engang kørt ned af en politibil, han kørte bare direkte ind i mig, ingen advarsel... Jeg havde ingen hjelm på, fuldstændig iskold var politibetjenten...

Kunne godt forstille mig nogle politifolk bare går efter at dræbe nogle folk...

• #35   31. dec 2008 De sagde i Station 2 for ikke så længe siden under den vilde scooter jagt at man ik må vælte en scooter når køreren ingen hjelm har på. Små scooter drenge kan også irritere mig til tider med det retfærdigør ikke at man forvolder personskade fordi han kører ulovligt eller hva han gør. Nogle gange tror jeg nu nok at betjentene ikke har rent mel i posen. Men se nu bare at få hold på når der er blå blink. Det kan kun blive værre derefter.

• #36   31. dec 2008 The punisher : Der står en fyr på en cykel længere henne. Han er nok vidnet der har ringet. Kunne man forestille sig

• #37   31. dec 2008 Bear: Hvorfor blev du kørt ned??

• #38   31. dec 2008 her er en julegave til knægten www.kinagrill.dk

og så en anden ting å kan han fandemig lære det... håber alle hans venner i skolen ser klippet og ser hvad han er for en tudemarie

1 - 0 til politiet godt klaret der mr betjent

• #39   31. dec 2008 godt skrevet calle

• #40   31. dec 2008 Æhm. Hvis ungen var losset af uden hjelm på har han været FUCKINg heldig, han har jo højst skrabet et knæ? :S
    Ud fra hvor smadret den scooter er, burde han jo være halvt død?

• #41   31. dec 2008 og her har vi så hovedårsagen til at mindreårige ikke skal køre knallert.... har selv haft en pæn samling tunede knallerter men har sq aldrig været dum nok til at stikke af fra politiet på en.... men med det sagt så kan politiet nu altså osse være lige hårde nok mod knallert kørerne engang i mellem

• #42   31. dec 2008 For satan da, kan blive så gal over alt det lort folk kan sige om politiet. Hvad ville i gøre hvis vi ikke havde dem ? Så stop dig med at svine dem til.

Hvorfor er det i ikke lige kan se pointen i at ligge ham idioten ned på scooteren, INDEN han ligger en uskyldig ned !! Det er sku da så klart som det kan blive, ellers er man fanme dum. . .

• #43   31. dec 2008 Jeppe J:

LOL

Ro på mester smiley

• #44   31. dec 2008 Hvorfor er det p*rkere som skal være så smarte, hvorfor ???? der vel en grund... det kan pisse en af så meget at der er nogen som ikke kan finde ud af ret og lov, jeg kan forstå at man har sine tivivl om politet, men når de endelig er der, er det sku ikke for sjovt... tænk engang, der er jo ikke sket noget??? nogen døde```?? de skal have en læresteg og det fik de. hvis de gør det igen, så ved de jo hvad de kan forvente,, men jeg er så pisse sur over at, der skal komme en p''ker løbene hver gang og spille op, hvorfor tror i at alt skal være efter jer??? selvfølgelig hæver jeg jeres ytringfrihed, derfor har jeg stor respekt for ham, men husk mine venner og kollegarer os danskere har også ret til at udtrykke os. derfor er dette indlæg min mening og derfor min ret til at ytre mig i det danske samfund som så mange andre... GODT NYTÅR GUD BEVARE DANMARK

• #45   31. dec 2008 jeppe j helt enig med dig

• #46   31. dec 2008 LÅSCH!
    Preben Sandager er for syg smiley

• #47   31. dec 2008 panser svin!

• #48   31. dec 2008 Dejligt at se ordensmagten går til opgaven med ihærdighed.

Mere af det, tak...

Kan man ikke lære at stoppe når der er sirener på, så må man føle.

• #49   31. dec 2008 LOOOOOOOOL tænkte nok der måtte komme en tumpe kommentar, og mads L var så elskværdig og komme med den...

• #50   31. dec 2008 Hold da kæft hvor folk de tuder. i ved sku da ikke hvad han har lavet?
    Hvis han har været ved at kører folk ned så havde jeg satme os sparket ham af.

Hvis han har haft hjelm på må han godt sparke ham af.

Og hvis den har været tunet så har han også penge til bøden.

• #51   31. dec 2008 Ham der filmer skal da bare flette fissen og holde kæft. Og ham knægten er sgu selv ude om det når man stikker af fra politiet.

Godt arbejde af politibetjenten og de skulle have endnu flere beføjelser så de slipper for at blive svinet til for at gøre deres arbejde.

Ja tænk hvad det kunne have endt med hvis han aldrig var blevet stoppet???

• #52   31. dec 2008 videoen jeg lagde ind var kun til samligning, så man kan se faren ved det og at politiet generalt bliver udsat for svineri. der sku ikke startes en indvandre debat så derfor har jeg slettet den igen

• #53   31. dec 2008 *The Ramster * prøv og kør en tur til ringsted så vil du finde ud af det ikke er en by med en landbetjent smiley Der er sygt meget politi i ringsted.

• #54   31. dec 2008 som om i ikke selv har kørt ulovligt på knallert!!! jeg synes det er uforsvarligt gjord af den betjent... det er for langt ude, det er en knallert for helved, og ikke en bil...

jeg ved godt han bare kunne have stoppet, men har selv været i sådan en situation, hvor jeg prøvede at stikke af på min 45'er scooter pisse ulovlig, jeg blev dog ikke stoppet med vold, men tændrørs hætten væltede af, jeg fik 8 sigtelser og 9000kr i bøde, (halvveret til 6000kr)..

men jeg tog chancen og det gik ikke... jeg har taget skraldet, og har lært min fejl køb dog en ny tændrørs hætte i stedet for at betale 6k for den...

det hvad jeg prøver at sige er at, selvom han stikker af giver det ikke betjenten grund og lov til at handle som han gør, og da slet ikke hvis der ikke er noget blødt underlag at sparke ham ud i, ihvertfald heller ikke hvis knægten ikke har nogen hjelm på....

jeg holder med knægten selvom han ikke stoppede.... og betjenten burde straffes for den uforsvarlige handling, selvom han gør sidt arbejde....

jeg har også været en knallert bølle, og jeg er sikker på der er mange af jer der også har været det.... jeg synes også knallerter kan være irri til tider, men det er heller ikke sådan jeg flipper totalt ud fordi der er en der køre lidt for stærkt, for jeg var ikke en skid bedre selv dengang...

http://scootergalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?UserID=28377
    det var min aerox jeg blev nakket på... nok den sygeste flugt jeg har været udsat for....

• #55   31. dec 2008 DRFT-NCK 60streetracing ! -> Er du autonom??

• #56   31. dec 2008 vil faktisk ikke stå med nogen heller, men vil heller ikke svine knægten, for har selv været en bølle, og har også betalt for det, men det giver ikke den betjent rat i hans måde at stoppe ham på...

• #57   31. dec 2008 DRFT-NCK 60streetracing !

Fuck sku da bøden og fuck da drengen !

Det der virkelig betyder noget er sku da at han kun når at gøre skade på sig selv , og ikke andre, for det kunne nemt være sket...

• #58   31. dec 2008 nej.... men er heller ikke nogen engel.... forstås på den måde jeg også har kørt på ulovlige knallerter og har også betalt mit... og vil ikke spille hellig...

• #59   31. dec 2008 ja det ved jeg godt, men tageet i betragtning af det også kunne være gået slemmere til med knægten... synes stadig det er lige i overkanten...

har aldrig oplevet politi'et så agrasiv, heller ikke engang da jeg blev nakket..... de kørte op foran og bremsede ned, men så heller ikke mere...

• #60   31. dec 2008 nå, men knægten lære at stoppe nu GODT, politiet burde nok være lidt mindre voldsom GODT, og heldigt at knægten ikke forvoldede andre skade, og at betjenten ikke forvoldede slemmere skade en han har GODT....

GODT NYTÅR... vi skal ikke sidde her og diskutere vi skal feste forhelved smiley

pas godt på jeres finger hoved osv.

• #61   31. dec 2008 Wooohoooooo ja squ, der skal drikkes nu....
    Har købt rigeligt, satme ikke risikere og løbe tør for sprudt smiley

• #62   31. dec 2008 nej for helved... det kan kun gå galt så.... ornli spritter på ellers dur nytårs aften ikke!!!!! feste feste party party sprit stiv stang barcardi

GODT JUL OG GLÆDELIG NYTÅR.....

• #63   31. dec 2008 TUD TUD, min Moar, Jeg vil hjem til Moaaar

• #64   31. dec 2008 Godt gået, jeg er selv blevet trukket af en scooter, så jeg kørte ind i et træ, men jeg har ikke taget skade, og der var ikke noget bøvl bagefter.

Jeg synes det er helt fint at han blev pillet af den scooter.

• #65   31. dec 2008 HAHA HVOR DET FEDT smiley Elsker når politiet gør deres job GODT OG GRUNDIGT smiley

• #66   31. dec 2008 Kim J
    Nemlig .
    de kan lige så godt gør det første gang .
    for ellers skal de bare fange ham en uge efter .

• #67   31. dec 2008 tja han tuder lidt, men han havde ingen hjelm på, og som loven siger så må betjenten IKKE sparke ham af scooteren eller vælte ham så længe han ikke har hjelm på, for hvis betjenten gør det og han brækker noget, ja så er det sku betjenten der skal betale erstatning. uanset hvor rådet eller hurtigt han har kørt.

sådan er loven.

men han havde sikkert fortjent det, men stadig uansvarligt gjort af betjenten.

• #68   31. dec 2008 Så kan han sq lære og stoppe helt enig med -//$todder -

• #69   31. dec 2008 Det vil jo så sige at fremover hvis vi kører for stærkt i vores biler og ik gider stoppe så er det bare helt i orden at politiet smadrer deres bil ind i vores ik ?

Ta jer dog sammen det der er på ingen måde i orden.

Ja knægten skulle bare ha stoppet men gjorde det ik, det gir sq ik bare panseren ret til at sparke ham af.

Hvad har i selv gjort dengang i havde scooter ? Nok det samme, så ta jer dog lige sammen.

TB

• #70   31. dec 2008 Torben T
    de smadre faktisk ind i os hvis vi ikke stopper ?

• #71   31. dec 2008 hahahahahahahahahahahahahaha kæft det var da lige hvad jeg manglede for det her kunne blive en god aften og det er det nu......

bliv voksen lille mand... du har sikkert lavet noget du ikke må....

• #72   31. dec 2008 Helt i orden at sparke ham af knallerten.
    Han kune jo bare have stoppet selv.
    kunne være rart at blive fri for de
    scoter der kører som sindsyge

• #73   31. dec 2008 og til alle der tuder om hjelm... hvor i videoen kan i se at han ikke havde hjelm på da han kørte... den kan være faldet af den kan ligge uden for kameraets vinkel... han kan have taget den af inden ham den anden kom der hen

• #74   31. dec 2008 Hvor svært er det at stoppe når politiet beder en om det ??

Han er sikkert en af de Thuff gangsta unger der syntes "Svinene" er nogle røv huller alle sammen.. Han skulle satme bare ha en ordenlig far-søn snak om det der lort.. det gør man bare ikke.. Politiet er der for en grund.. respekter det.

• #75   31. dec 2008 Endelig ser man noget initiativ og indgriben fra politiets side. Mega cool.. Bare de havde samme gå på mod overfor demonstranter og fodboldbøller.

Knægten skulle nok have tænkt over hvad han ville sige til sin mor INDEN han: uden kørekort satte sig på en ulovlig knallert og nægtede at stoppe da ordensmagten bad ham om det..

Fuld opbakning herfra smiley

!! GODT NYTÅR !!

• #76   1. jan 2009 knægten skal køre ordenlig MEN HOLD DA KÆFT hvor er folk da helige her inde sørgeligt

• #77   1. jan 2009 om han har fortjent det eller ej..

fuckin forpulede sorte klamme pansersvin mand, han sku fandme gennem bankes af 10 mand med baseball bat og hætter på

• #78   1. jan 2009 B4NDIT: Hvor voksent...........

• #79   1. jan 2009 claus H > du har din mening jeg har min...

• #80   1. jan 2009 magt liderlige skvat der er i det danske politi ... OG DEM ER DER FOR MANGE AF

• #81   1. jan 2009 B4NDIT: dvs at i dine øjne er det forkert at loven skal overholdes??

Vil nu ikke kalde det en holdning du har men en fordom der viser at du er meget virkelighedsfjern.

• #82   1. jan 2009 Claus H> ja du har tilsyneladene ikke mødt sådan nogen pansere som ham i filmen før...

og loven, er du må IKKE sparke nogen af en knallert, medmindre de har hjelm på... og sådan har det altid været... og hvorfor helvede risikere at slå drengen ihjel for at give ham en bøde på en knallert, hvis han havde banket hovedet i jorden og var blevet dræbt, havde ham panseren nok ikke været panser i dag.

• #83   1. jan 2009 og jeg har ret til min mening, du har ret til din.. så Shh

• #84   1. jan 2009 Du mener altså det er bedre han skader andre inden han bliver stoppet. Hvis han nu er "stor" nok til at kunne køre uden hjelm så må han også kunne tage følgerne, det er dog ingen steder i filmen bevist han har kørt ude hjelm eller blevet sparket af....

Synes bare det er trist for de folk der er nødt til at nedgøre politiet for at føle de er bedre mennesker, måske disse burde kigge på sig selv og arbejde med deres eget selvværd eller deres egen dårlige samvittighed.

• #85   1. jan 2009 jeg hader de lorte scootere, men magt liderlige pansere, hader jeg endnu mere...

• #86   1. jan 2009 B4NDIT: Og så skal du ikk Shh mig, du er måske også modstander af ytringsfriheden??

• #87   1. jan 2009 B4NDIT: Det er da en del af deres job at udøve magt, kan vi vel blive enige om???

Hvis den knægt havde kørt f.eks min datter ned, så ville han nok ønske betjenten havde stoppet ham inden.

• #88   1. jan 2009 tror hellere du vil have din datter blir kørt ned af en knallert med 60 kmt,

end en bil med 70 kmt..

så hvem burde han gå efter..

• #89   1. jan 2009 han har ikke haft hjelm på det kan man da se... og det er da fuldstændig lige gyldigt, vil da skide på scooteren det er da bare princippet i ... at han har losset ham af...

• #90   1. jan 2009 det synspunkt kan jeg godt dele med dig, men sådan som folk kører på scootere er sandsynligheden desværre større for at en scooter rammer hende, hvor mange biler ser du på cykelstier og fortov?? smiley

• #91   1. jan 2009 holder stadigvæk på det var bedre han stoppede nogen biler, istedet for at jagte scootere, men nogen mc betjente er sådan, de headhunter bare de scootere.. og gør alt for at stoppe dem..

nå gider ikke spilde mere tid i det emne her.. jeg har min mening i har jeres.

• #92   1. jan 2009 Kris: er det ikke et alm. mobilnummer det der?

• #93   1. jan 2009 prøv lige at ring til "politiet" på det nummer der

• #94   1. jan 2009 Jeg kan simpelthen ikke sætte mig ind i det.

Jeg skal ikke være hellig, som i er så glade for at bruge herinde.
    Jeg kører da for stærkt, jeg overholder da ikke altid reglerne - men, hvis autoriterne kommer, skal de da respekteres - og straffen accepteres. Uden spørgsmål. (ja ja)

Jeg forstår ikke hvordan i kan forsvare sådanne typer, de er lovbrydere = de skal straffes.
    Jeg går 100% inde for at give politiet mere magt, jeg tror på de kan håndtere det.

Hvis jeg siger en betjent imod, og han svarer tilbage, kan jeg sagsøge HAM?? Det kan jo ikke være rigtigt. De er der for at opretholde orden og lov - Så giv dem da for helvede lov til det!

Generationen er simpelthen SÅ forkælet og tror de ejer det hele, få banket noget respekt ind i bøtten på dem. Det går ikke at bryde loven, og tro man kan slippe af sted med det.

Men anyway - Godt nytår

• #95   1. jan 2009 Hvad sker der lige for folk

http://www.youtube.com/watch?v=JcWAa1ekA8o&feature=related

• #96   1. jan 2009 så kan han lære det... mors dreng..

på tide der blev sat en stopper for de knallerter der kører som svin...

moar moar

• #97   1. jan 2009 hold da kæft en kamera idiot.. aldrig i mit liv har jeg da hørt størrere spasser.. han skulle fandeme også sparkes af en scooter.. og mega fryd ham lorte knægten blev losset af så kan han sgu lære at så når han bliver bedt om det. håber sgu hans mor har slået ham ihjel..

• #98   1. jan 2009 Hvem siger at han overhovedet er blevet sparket af?? det kan være at knallerten har slingret og snittet mc´en,så taber knallerten altså... og så har knægten troet at han blev sparket af....

Hvis der er vidner, så kan han jo klage, ellers så må han jo bare betale prisen...

• #99   1. jan 2009 Du kan sagtens ha et mobil nummer der slutter med 1448. Kender et par stykker der har sådan et nummer.

• #100   1. jan 2009 Det er fandme iorden.

Kan han tune knallerten, så kan han også blive stoppet. Og vil han ikke stoppe, så må han jo hjælpes.

Tudefjæs.

• #101   1. jan 2009 Sys det er skæg at se folk elsker politiet når de laver sådan noget der ved andre som kører eller gør noget ulovligt..
    Men når de får bøder eller syns indkaldelser for tonede ruder, dækafbrænding eller xenon, så er det nogle idioter..
    - Politiet gør altid hvad de finder nødvendig for situationen. Drengen kan jo ha' kørt råddent i flere uger, hvor de ikke har haft kunne fange ham?.. Betjenten har vel blot ramt ham let, og så ramte drengen lidt en isglat og væltede.. Det jo ikke betjentens skyld..

Knægten havde et valg da betjenten blinker! Knægten valgte forkert... Øv for ham når moar opdager det.. ;D
    GODT NYTÅR!

• #102   1. jan 2009 synes sku også det er helt i orden, han må sku bare stoppe..

og er ikke selv en engel er selv blevet taget i de unge dage, og der stoppede man, for man vidste hvad der kunne ske..

og ham fjolset med det kamera skulle da lige have en af samme tur..

så et stk tudefjæk og en nar..

• #103   1. jan 2009 HEHE Betjente har lige råbt THIS IS SPARTA SLAM . HAHA
    Alt for nice synes fandme os bare de knallert spasser har godt af det .
    Jeg stopper er der bøder så det sku nok min egen skyld !

• #105   1. jan 2009 endeløs diskution, men jeg er stadig på politiet side. jam, selvfølgelig har jeg også kørt på ulovlig knallert, og jeg har skuda i det mindste gjort, som betjenten ville have mig til. AT STOPPE!

Godt arbejde, fra betjentens side! og fuck en nar, med kameraet, mage til idiot, tag og skrub hjem, eller hjælp din vne, i stedet for at stå og spille smart. Havde jeg været betjent, havde jeg lagt ham i håndjern!

• #106   1. jan 2009 lind ja for satan det er sku det der er sket.. haha

• #107   1. jan 2009 Så prof en betjent det er sku lækkert .... dejlig rolig

• #108   1. jan 2009 Det sku en iorden betjent det der!..

• #110   1. jan 2009 Nem måde at lave en stort nummer ud af en måske lodret løgn, det gælder jo bare om at skynde sig at brygge en historie, have sit kamera med også ellers bare smide videoen herinde, så skal 90% nok hoppe på det... sørgeligt...

• #111   1. jan 2009 Citnez &

hvem hvad hvor

• #112   1. jan 2009 FUCK en lille lorte unge.. synes det er fint han er blevet hevet af den.. og ham med mobilen skulle have samme tur.. kæmpe nar.. jeg er fanme også træt af de små 14 årige drenge der køre fuldstændigt hjerne dødt..! er man gammel nok til at køre ulovligt er man gammel nok til at blive straffet.. slut prut...

• #113   1. jan 2009 Citnez &
    Haha for vildt !

• #114   1. jan 2009 Jack B
    Mødte en møg stiv knægt på hans knallert i nat omkring klokken 4 .
    flytte hele vejen kørte ca 10 km/t med benene vidt ud og intet lys på var heldigt han var i byen ellers havde jeg ikke set ham . de tosset !

• #115   2. jan 2009 hvem siger egentligt at han er blevet sparket af ? ham spaden med kameraet ?

• #116   6. jan 2009 Nu er der ingen af jer der har været der eller set hvad der er gået forud for det hele. I ser bare en Benjamin der tuder og en knallert der er smadret!

Sjovt nok er der helle rikke mange der tænker på, at grunden til den voldsomme stoppelse af knallerten måske er fordi ungen har bragt andres liv i fare? om så han har hjelm på eller ej er ligemeget!

13 år på en tunet knallert på en byvej? Hvem ved om der lå en skole vejen forinden? Hvem ved om der var legende børn 50meter før han blev væltet? Hvad hvis knægten havde kørt en lille pige ned?
    Chancen for det er stor netop pga hans lave alder og det at han kører på en tunet knallert i deperation for at komme væk fra betjenten.

I fald det forholder sig sådan, skal den knægt af dne knallert uanset om det koster ham et brækket ben eller ej. Der er ingen der skal sætte andres liv på spil i trafikken fordi man forsøger at stikke af fra politiet eller lignende.

Mange tuder altid når de ser en anholdelse elle rlignende. Det ser også voldsomt ud, når en person skal anholdes og ikke vil. Især når der bruges peberspray og andre magtmidler. Folk glemmer bare tit grunden til anholdelsen og det der er sket forinden, og så er det pludselig politiet der er nogle røvhuller. Det samme med det klip her. Det er 30sekunder ud af en hel kontekst som folk uddtaler dig om og forholder sig til.. Nogle af jer skulle prøve at tænke lidt længere end de 30 sekunder i ser her

• #117   6. jan 2009 Haloooo i siger at han er blevet sparket af ???? hvorfor er der så ikke noget der beviser det .....

• #118   10. feb 2009 preben sandager (betjent der sparkede ham af) har jo selv sagt han gjore det, så der er ikk noget at komme efter. grunden til han whiner så meget er at han har "stjålet" sin brors knallert da han ikk var hjemme fordi han ikk måtte bruge den.

synes det er fuldstæding tilsidesættelse af andre menneskers ve og vel nu fik drengen godt "kun" det de kaldte kompliceret benbrud da han havde smadret sin lår muskel og brækkert benet , hvem ved og han kommer til at have kroniske smerter de næste mange år, plus at hvad hvis han havde ramt nogen? hvad hvis han havde ødelagt sig selv endnu mere? kan godt være han ikk stopper, men den overtrædelse af loven er simpelthen ikk grov nok til at e betjent må påkøre en person på det måde det fuld stædigt hjerndødt! så kan i sige hvad i vil, den betjent skal have en erstantnings sag over hovedet

• #119   11. feb 2009 M A C, hvad med spritbilister? Skal de bare tromles ned af en lastbil så de stopper? Eller flugtbilister for den sags skyld! Man kan da ikke bare bruge vold imod mindreårige! Det er strafbart du! Selv om man er betjent! Og nej vi bliver ikke kørt af vejen hvis vi ikke vil stoppe. Så ryger sømmåtterne ud og så stopper man helt af sig selv!

Kommentér på:
betjent f Ringsted har gjort det igen

Annonce