{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Udbedring af ridser? {{forumTopicSubject}}

Der er åbenbart nogle idioter rundt omkring, der ikke kan holde fingrene for dem selv, så inden for de sidste 2 måneder har jeg fået 3 +25cm ridser i min BMW..
Hvor kan jeg få det lavet henne, så det ser ordentligt ud, og til en fornuftig pris..
Eller det kan jeg selvfølgelih hos en autolaker, men hvad er prisen typisk for sådanne ridser?

Er der ting jeg kan gøre for at forhindre at det sker igen.. Kan man få noget til at ligge over bilen eller sådan noget ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udbedring af ridser?
  • #1   7. jan 2009 puh jamen det kommer lidt an på hvor dybe de er, små ridser kan poleres væk, og lidt størere ridser kan vandslibes og så poleres væk, men er det helt igennem til grundmalingen er der nok kun at male tilbage..

såen lærte vi det, da jeg var på klargøringskursus på teknisk skole

• #2   7. jan 2009 Jeg tror de er rimelig dybe.. De er i hvert fald hvide. Det er blevet gjort med en nøgle tror jeg..
    Ved du hvad prisen er for sådan noget? Eller kan jeg ligeså godt få omlakeret hele svineriet

• #3   7. jan 2009 Hvad koster en eventuel omlakering, hvis det bare er i samme farve.. For hvis jeg vil have lavet de her ridser, så det ikke kan ses, skal det meste af bilen vel males alligevel smiley ?
    Der sidder en rids på kølerhjelmen, en på bagklappen, og en der går fra højre bagdør, og om på bagskærmen..

Nogen der ved hvad en lakering koster, hvis det bare er i samme farve? Cirka smiley

• #4   7. jan 2009 prøv og ta op til drakmands autolakering i viborg det der skal males er motor hjælm bag klap bagdør og bag skærm så det nok ikke helt billigt

ham her bruger vi på mitarbejde han kan male ridserne så de ikke kan ses http://www.1klikfrabilpleje.dk/

Kommentér på:
Udbedring af ridser?

Annonce