{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12 v lader..
  • #1   8. jan 2009 Eller hvad med den her DECA VÆRKSTEDSLADER 400E der er starthjælp i os.?

• #3   8. jan 2009 Deca 400E har jeg ved siden af den Ctek.....decaen er jo en starter lader, som giver muligheden for at starte bilen op via laderen. Ctekken er en oplader, som er langt mindre og meget mere handy.....nem lige at tilslutte over natten og næste dag er den super duper klar

• #4   8. jan 2009 Anders skal faktisk bruge den til batteriet i båden og til elspillet på traileren. Så tager batteriet med hjem og ville så bare tilslutte det og så slukke det en dag jeg husker det uden det er blevet overladet.. Er det sådan en type? DECA BATTERILADER SM1270

• #5   8. jan 2009 Kan ik rigtig finde ud af hvor meget den der ctek lader.. Somregel bruger jeg et ca 80 amp batteri.. hvor hurtigt lader den sådan et? Har en alm 5 amp lader nu men den er håbløs og er dagevis (næsten) om at lade op.

• #6   8. jan 2009 Hej Michael
    Kender ikke lige de 2 ladere du henviser til, men jeg bruger disse 2 typer selv, den første er ok men tager noget tid at oplade med hvis batteriet er meget flad, men den plejer at kunne klare det, derimod tror jeg ikke en 5 amp. er noget du bliver glad for.
    Den første jeg linker til gav jeg i sin tid godt 900,-kr, for og den holder og er blevet brugt meget.
    Nummer 2 jeg linker til er nok magen til det du selv spørger om, men denne har et timeur der selv slår fra hvis du lader med fuld skrald, og de øvrige 3 trin er efter batteri størrelse i amp.
    Denne lader bruger jeg på værkstedet og har ladet 2 batterier til en båd, for en kunde som ikke selv kunne lade strøm på batteriet fordi det havde stået for længe uden strøm på.
    Jeg er sikker på at begget tyber ladere slår fra når de er færdige, da amp. måleren falder til nul når batteriet er opladet.
    Tror ikke personligt at en Ctec lader eller hvad den nu hedder kan lade et batteri op over natten, når du nu skriver at en 5 amp. ikke du til noget, for på billedet af laderen er ledningerne nogle fesen nogle og der kan ikke komme power igennem dem, på et afladet batteri natten over, tror kun det er beregnet til vedligeholdelse på et godt bateri og til suplering af for overdimensioneret strømforbrug pga. ekstraudstyr.
    No. 1.
    EINHELL BATTERILADER WLGN 15
    http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3834&n=60100
    No. 2.
    DECA VÆRKSTEDSLADER 4500
    http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7287&n=60100

• #7   8. jan 2009 Dan har sådan en som den første type du linker til min er bare en 5 amp smiley

Den har også den der viser men den viser bare hvor meget batteriet er ladet hvilket den gør på en mystisk måde.. Har ik ku finde noget logik i den smiley Så den slår desværre ikke fra smiley Ville os helst ha sådan en tingest som den sidste Deca du linker til.. Men pladsen er lidt trang.. Men tror denne her fætter er sådan en jeg søger DECA BATTERILADER SMART1115 men ka bare ik finde ud af hvor mange amp den lader med.. Ude i butikken ved de heller ik en dyt om den ku jeg forestille mig men så de må vel bare åbne en af dem smiley

Kommentér på:
12 v lader..

Annonce