{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hjulbolte hjælp {{forumTopicSubject}}

Hey boys!
Jeg har købt en 306´er hvor der sidder nogle låse bolte på ( Det er dem der er runde hvor der skal 4 stifter i) Men mit problem er jo så at ham jeg købte bilen af ikke har toppen til dem de kan godt nok købes i Thansen men de har nok 25 forskellige slags af dem.
Er der nogle der har nogle gode ider til enten hvordan jeg finder ud af hvilken slags top jeg skal købe eller hvordan jeg får dem af?

På forhånd tak og god weekend til alle!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjulbolte hjælp
  • #1   10. jan 2009 Tag et billed af dem

  • #2   10. jan 2009 køb et væktøjs sæt der kan tage dem ved og banke en konus ind over også kan de skrues af og køb et ny sæt låse bolte eller hjul bolte men et råd hold dig fra det thansen har for det holder ikke

  • #3   10. jan 2009 Okay ved du hvor man kan købe sådan en værktøjs sæt henne?

  • #5   10. jan 2009 Christian Member Of The Bling Society .

    Pas på du ikke smitter for mange med dit T.Hansen panik,,,,,

    Vær realist......

    Boltene fejler da ingenting, fordi at man smider toppen væk....
    Boltene fejler da ingenting, fordi at man tvangsspænder en bolt, til det knækket..

    Til sidst idag er alu og lign, allemandseje, så det opnår ikke særstatus længere at have alusutter på, så hvorfor bruge låsebolte osv. på bling bling,,,, bilerne bliver jo ikke mere værdifulde, tværtimod.....
    Det er faktisk ved at være svært at finde en sdt. bil idag der ikke er blevet overgejlet og ødelagt af bling bling....

    Jeg vil hellere køre galt eller lign, med stålfælge en med det vægtløse aluskrot...

    Så mit råd ville da være, tag en hammer og knus fælgene og få fat i nogle solide stålfælge istedet for....


  • #6   10. jan 2009 du tager bare en Top der er for lille feks en 17'er til en 19'er boldt, og så banker du bare den top ind over så kan du drej dem af,

Kommentér på:
Hjulbolte hjælp

Annonce