{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Hjælp til Vr6 {{forumTopicSubject}}

HJÆLP Min Mekaniker er blevet gas blå i hovedet og skaldet af bekymringer på min bil...

Det drejer sig om at min bil skal synes i næste uge, og så har den fået fortaget en røggastest på den, og den var helt gal.
Først var Co2én på 2195 og blandingen var på 0,500
Idag efter han har målt og skiftede lambasonde ser det således ud Co2 mellem 1600 & 3000, blandningen 1,000.
Blandningen er nu helt iorden, men hvordan får vi tallet på Co2én ned??

Mekanikeren har målt på motorstyringen, styreboksen på bilen, samt haft gang i diagnosestikket, men lige lidt har det hjulpet. Er der nogle der har et forslag til hvad mekanikkeren skal prøve imorgen??
Eller har været ude for det samme??

Data på Bilen:
golf vr6
årgang 1992

Håber i vil komme med nogle gode råd, så jeg kan få min bil hjem igen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til Vr6
  • #1   18. maj 2005 måske der er skiftet knast i den engang min kammi have samme problem bare med en polo 6n

• #2   18. maj 2005 Lyder fanme sort ... Det er ik så'en med alle de nymodens biler ... På de gamle fyrer man sq bare ned for Co2'en manuelt ... så går den a røven til når man køre til syn - og så skruer man lii op når man er kommet hjem... hehe

• #3   18. maj 2005 Kim J: Den blev synet for 2 år siden og der er ikke blevet
    "pillet" ved motoren, samt at den gik lige igennem den gang.

Jacob H: ja jeg kan godt huske min "gamle" golf 2, der var sgu ingen problemer med den. Men her på den "nye" golf er der jo lidt mere på højre foden, som er sjovt, hehe..

Jeg synes sgu det lyder underligt, når der har været målt på den alle steder at der ikke er et sted den siger at her er fejlen...

• #4   18. maj 2005 Basse: Han har haft kat´ten nede og banke på den, og han siger at den er næsten som en ny.. Det var nemlig noget af det første han kikkede på..

jeg går sgu og glæder mig lidt over jeg ikke har købt en bil hvor alt det lækre udstyr er i, aircon, klima, navigation, asp, esp og hvad det nu ellers hedder, for prøv at tænk om 5-10 år så er der sgu nok også nogle problemer med dem, måske er de værer???

• #5   18. maj 2005 fordi han har kigget på katalysatoren og sådan kan det ikke siges den er ok. det matriale som katalysator "indmad" er belagt med som sakl sørge for at forbrænde noget mere af gasserne kan være brændt væk. kender ikke mere til problemet på din præcist. evt vakum slanger.. håber det hjælper dig lidt.

• #6   18. maj 2005 Anders: Jeg siger til ham at han lige skal prøve kat´ten af igen. Sjovt du siger det med vakummet, for da han tog slangen af til det faldt den i Co2én, men så kunne vi se på hans test display at den ikke faldt i volt (eller noget, har sgu ikke forstand på det måle eletronik der findes til de nyere biler).

• #7   19. maj 2005 Jeg er næsten sikker på at det er luftfilteret der en tilstoppet, prøv at tage det ud og mål så uden.

og hvis det hjælper så køb et nyt, det hjalp på nin jeg havde samme problem.........

• #8   19. maj 2005 Paw: Jeg kører med K&N på golfen, kan det værer det???

Kommentér på:
Hjælp til Vr6

Annonce