{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.514 visninger | Oprettet:

Auto pærer, men hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hej, nu ved jeg godt at der er blevet oprettet så mange tråde om pærer, xenon, gp thunder osv osv osv, men har prøvet at søge i forum, og kan simpelthen ikke finde en ordentlig tråd som ikke omhandler xenon og hvor folk begynder at diskutere om hvorvidt det er lovligt eller ulovligt.

Så derfor spørger jeg nu, er der en test på nettet et sted hvor man kan se en tests af auto pærer? Skal nemlig have købt nogle nye, og gik væk fra xenon 4300k igen da det var for dyrt, så skal have nogle pærer som lyser godt, og det behøves ikke at være med blå skær eller noget i den dur, det skal bare lyse godt.

Tak på forhånd

Mvh Jonas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Auto pærer, men hvilke?
  • #1   10. jan 2009 Jeg har Nightbreaker fra OSRAM til det lange lys og det fungere rigtig godt

  • #2   10. jan 2009 Okay, hvad kører du med i nærlys så?

  • #3   10. jan 2009 http://www.landberg.dk/product.asp?product=36
    Dem her kører jeg rundt med og de lyser fantastisk.... der står godt nok at man får det blå lys som xenon men det er noget crapp..... de lyser bare godt..
    Men jeg ved ikke om der er en side på nettet hvor man kan se de forskellige pærer ''in action''


  • #4   10. jan 2009 Vil helt klart sige Nightbreaker. Kanont lys.

  • #5   10. jan 2009 * *KongeSkoda* * > Sjovt hvorfor de altid skriver at det er tæt på xenon, for det kan almindelige glødepærer da aldrig blive. Og de skal helst lyse hvidt istedetfor blå. Men tak for linket.


    Galen ( Randers ) > Dem har jeg også hørt godt om smiley



  • #6   10. jan 2009 Nightbreaker og bluevision minder rigtig meget om hinanden...

    Jeg har ikke selv prøvet nightbreaker, men har prøvet bluevision, power2night, extremepower ( philips ).

    Bluevision giver det mest hvide lys på vejen, men pærerne holder ikke ret længe - de holdte 4 måneder, så døde den ene.. derudover falder lysstyrken efter 2 måneders tid ligeså langsomt..

    Jeg kører med ExtremePower nu - de lyser ikke helt så kraftigt som friske bluevision, men bedre end "gamle" bluevision...

    Men jeg tror det er et fedt hvad du vælger - jeg køber nok også nogle NightBreaker næste gang, bare for variationens skyld, og for sjov smiley


  • #8   10. jan 2009 Tonni L > Okay, kunne være man skulle vælge Nigthbreaker, har ikke hørt nogle negative ting om lige den. Men syntes ikke rigtig jeg kan finde det på thansens hjemmeside mere, der kostede de nemlig kun 219,-

  • #9   10. jan 2009 jeg har både haft phillips bluevision og ´nightbreakers.¨

    og vil klart anbefalde nightbreakers smiley

    jeg køre med H4


  • #10   10. jan 2009 Philips X-treme Power H4 pære sæt, Racing performance

    Det er dem jeg køre med.. Og De er sku lækre..


  • #11   10. jan 2009 jeg kører også med nightbreaker i min bil og må sige jeg er fuld ud tilfreds, de gir et kanont lys synes jeg.

  • #12   10. jan 2009 Med flere biler på vejen :o) har jeg/vi også prøvet lidt forskellig.
    Lige pt. er de udstyret sådan:
    Vectra A med H4 Philips VisionPlus, og Astra F med H4 Osram Night Breaker.

    Begge pærer giver et rigtig god lys, og også en del ekstra end standard H4. Night Breaker'en er måske en anelse bedre, og jo også nyere!
    Så jeg har valgt at sætte Night Breaker i lygterne på Omega'en også.

    Hvis jeg skulle vælge idag ville jeg udover de to nævnte helt sikkert også kikke på Philips NightGuide DoubleLife og Osram SilverStar da de har en meget bedre holdbarhed og stadig have et bedre lys end en standard pærer.

    Hvis det derimod var holdbarheden det kommer an på er det Philips Eco Vision og Osram Light@Day du nok skal kikke på.


  • #13   11. jan 2009 Det lyder jo bare godt alt sammen.

    Men holder Nightbreaker ikke så langtid eller hvordan ?


Kommentér på:
Auto pærer, men hvilke?

Annonce