Folkeracer- ikke velkomne? {{forumTopicSubject}}
kan det virkelig passe folkeracere ikke er velkomne.? hvad er jeres problem med dem?
og hvor mange af jer der ikke kan li folkeræsere ser ZULU djævleræs.?
er det ikke dobbelt moralsk.
de er mindst lige så velkomne hvis de har til strækkelig med tekst og billeder...!
Dette er det første man siger ja til:
For at kunne oprette en bil i BilGalleri.dk, SKAL følgende betingelser accepteres og afkrydses:
1. Bilen SKAL være din egen!
2. Alle billeder SKAL være tydelige og af selve bilen!
3. Bilen må IKKE oprettes som salgsannonce!
4. Bilen må IKKE være solgt ved oprettelsen!
5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!
Når man så har sagt ja så står der at det er næmmest at få bilen ind hvis man har flere billeder mindst 5. og så en fyldig tekst.
så spørger jeg: hvorfor kan man ikke få sin fine folkeracer ind når alle krav er overholdt.?
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 1 Emner: 6 Svar: 89
sep 2005
Følger: 49 Følgere: 46 Biler: 6 Emner: 13 Svar: 282
dec 2005
Følger: 68 Følgere: 73 Biler: 7 Emner: 179 Svar: 2.267
Hvad er planerne? Nåå jo ja den skal lakeres og i vinterhi?
Ja undskyld mig, men jeg forstår ikke hvorfor... Det er biler som skal smadres, hvor folk overhovedet ikk går op i udseende alligevel
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 32 Biler: 3 Emner: 59 Svar: 11.008
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 3 Emner: 154 Svar: 608
sep 2005
vi køre for at have det sjovt, og vinde. og så tune en motor, og så gøre det hele så billigt som muligt.!
der er jo grænser, de kan købes til hendholsvis 5000, og 8000 alt efter om det er klasse 1 eller 2..
men kan man komme først så får man jo ikke buler og det er et plus men så bliver de købt.
men det er sjovt og faktis rimeligt dyrt at være med på toppen.!
sep 2005
jun 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Biler: 3 Emner: 12 Svar: 207
En af Jer som ikke kan lide folkeracerne, men sidder og savler over drifterne må MEGET gerne forklarer hvad forskellen er!!!
mar 2003
Følger: 32 Følgere: 38 Biler: 4 Emner: 21 Svar: 7.181
Og selv om der såer opsat nogle få regler, så bliver de jo bøjet lidt.
Sådan er det bare, lev med det!
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 19 Biler: 2 Emner: 20 Svar: 1.135
Hvis en person har en folkeracer han synes vi andre skal se,så skal den da ha samme muligheder som alle andre biler har,for mig er det ligegyldigt om en bil er med eller uden afgift,om den er i perfekt stand eller bulet til ukendelighed,selve navnet "bilgalleri" hentyder vel netop til at alle kan vise frem hvad de ønsker ?
Og sidst med ikke mindste,dem der kører folkerace har da mere mellem ørene end dem der ligger og kører ræs på offentlig vej til fare for alle
Folkeracer- ikke velkomne?