{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig olie vs dyr?
  • #1   14. jan 2009 kvaliten i selv olien fx den bilige ville nok miste sin smøre evne hurtiger.

• #2   14. jan 2009 hvor godt det er filteret af genbrugsolien.

• #3   14. jan 2009 Ja kvaliteten er ikke den samme, bare for at starte et sted.

Olie, olie filter osv.. den slags er altså ikke et sted man bør spare, efter min mening.

Alt efter motor, og kørselsbehov selvfølgelig

• kristian g
    kristian g Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 48
    #4   14. jan 2009 castrol olie er vel et udemærket produkt.. bare fordi t hansen sælger det behøver det ikke være noget skidt.. men kunne aldrig finde på selv at smide IQ-x olie på min bil. prøv ellers med shell som jeg selv bruger og som ofte er på tilbud i bilka. og sørg for olien overholder de krav som står i din intsrukstionsbog..

• #5   14. jan 2009 jeg har skam heller ikke tænkt mig at spare, jeg skal bare bruge noget midlertidigt til den skal synes (dvs opstart af motoren jævnligt til engang i marts)

Det olie der er i nu er gammelt, og det er fyldt med reste fra knasten.

• #6   14. jan 2009 Kristian g - Min instruktionsbog er long gone smiley

• #7   14. jan 2009 Har en kammerat som er sælger, han var på kursus/konference om motorolie. Der er klar sammenhæng mellem pris og kvalitet, og især Castrols olie blev fremhæver som værende noget af det absolut bedste. Og de laver en der hedder noget med sport, og den skulle faktisk give motoren en bedre ydelse. De så en masse tests hvor de puttede forskellige olier på alt muligt for at vise smøreevnen osv og han var MEGET imponeret over Castrols olie

• kristian g
    kristian g Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 48
    #8   14. jan 2009 he okey:-) jeg vil nu mene selvom bilen bare skal holde vil jeg stadig ikke hælde det billige olie i. kommer du til bilka så køb dog noget shell olie min bil har alle sine dage kørt på det så vidt jeg ved og den spinner som en mis.. shell købt i bilka er et rigtigt fornuftig pris hvad kvalitet/pris angår.. castrol koster i øvrigt det hvide ud af øjnene.. bare min mening..

• #9   14. jan 2009 jeg kører kun på castrol på min vogn, selvom det er en traktor, fortjener den jo god olie, prisen? jeg ved ikke om jeg synes det er dyrt, jeg gav 1200 kr for 20 liter, kender ikke prisen hvis man køber det i liters dunke? jeg blev hos den ene mekaniker anbefalet castrol, indtil han opdagede at det ikke var det olie de selv forhandlede smiley men det kunne den lokale smed hjælpe mig med... jeg ved ikke hvor meget det har at sige hvilken ole man kører med... det bliver jo et sted også lidt en princip sag smiley

• #10   14. jan 2009 Hmm, tror nu det billige olie er okay yil stilstand, den skal jo ikke lige frem have tæsk.

Castrol koster ca 500 for 4 liter, hvilket jeg synes er ligedyrt nok, når det alligevel bliver helt ud efter 40 km og 2 måneder.

Kommentér på:
Billig olie vs dyr?

Annonce