{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stel nummer på trailer
  • #1   16. jan 2009 spørg evt panserne

• #3   16. jan 2009 Hvis det er en gammel en, så er der nok kun de 4 tal

• #4   16. jan 2009 Som tb b siger så kan det godt være der kun er 4 tal, du kan jo evt slå traileren op inde på biltorvet hvis du ikke har reg attest, så kan du se hvor mange cifre der skal være i stel nr.

• #5   17. jan 2009 Hej

Hvis du har købt dig en trailer så har du også fået papirene med og der står nummeret.
    Hvis det er fordi at nummeret er utydeligt på traileren, så kør til en synshal med traileren når du er klar til det og få dem til at finde det, og hvis der er fordi at det er slidt væk eller lign. så kan de give dig lov til at ihugge et nyt og så er den klaret.
    Trailere skal jo synes ved ejerskift over et år efter sidste syn når det er en ældre sag, og det lyder det til at dine er, så du skal nok til det alligevel.
    Hvis den lige har været til syn så må der være en synsraport og så kan du henvende dig til dem der har godkendt den sidst og få et råd.
    Hvis ingenting af følgende har din interesse eller lign, ja så må du nok påregne at traileren nok er stjålet inden du har købt den, for så svært er det egentligt ikke.

• #6   17. jan 2009 har fået traileren af en ven....efter indbrud ved ham blev attesten taget og aldrig fundet igen......den har ikke været indregistret siden 92....motorkontoret siger at det er en fra jylland der registret ejer af den på gældne trailer, men ved at min ven havde den i sit navn i 92....så vil mene der skal være mere end de 4 tal jeg kan se

• #7   17. jan 2009 Hvis det er din vens trailer, så kan har da bede om en ny attest, for der må jo så være en nummerplade på den endnu, og igennem den nummerplade kan du gå på biltorvet eller lign og finde stelnummeret.
    Men kan du ingen af delene så giv din ven traileren igen for så er den ubrugelig i dit henseende, jeg har selv engang prøvet det med en trailer jeg havde lånt af en ven hvor jeg blev stoppet med den, jeg fik en bøde og min ven fik en bøde hans var på 3500,-kr, samt indkaldelse til syn, og indragelse af nummerpladerne og konfiskering af traileren ind til min ven mødte op med registreringsattesten..
    Problemet dengang lå i at man bare overtog en trailer ligesom dig uden at omregistrere den og det meldte den tidligere ejer motorkontoret...
    Min ven havde købt traileren og haft den i 10 år, med en anden ejer på registreringsattesten...
    Så det kan nok ikke betale sig for dig at bøvle med den trailer.

• #8   18. jan 2009 den blev afmeldt der i 92 og har ikke haft plader på siden da...den har bare stået i en lade og ikke været brugt.....det er bare stelnummeret der er slidt lidt væk, det er det der stopper mig i at kan få en ny attest.....men ellers takker jeg mange gange for hjælpen

Kommentér på:
stel nummer på trailer

Annonce