{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansen Fælge ?
  • #1   18. jan 2009 altså de der raze, er danmarks mest solgte.... og jeg har dem da selv, og synes da ikke de fejler noget..

• #2   18. jan 2009 Hvilke snakker vi om?

5star, Momo, borbet?

• #3   18. jan 2009 De fleste af fælgene er ok, men dækkene er noget lort

• #4   18. jan 2009 pingo, ja roadstone..

men da ikke deres michelin smiley

• #5   18. jan 2009 nej nej : ) roadstone, nexen og hva de nu ellers har af kinagummi

Fælgene tror jeg som sådan ikk fejler noget. Flere af dem er jo den ægte, men også flere kopier. Den der Raze 5 star er da danmarks mest solgte fælg og det er en kopi af wolfrace katana

• #6   18. jan 2009 Danmark er vidst et af de eneste lande i EU hvor fælge ikk skal have tuv eller anden godkendelse.. og det har de fra thansen ikke, hvertfald de fleste !

Derudover indeholder de billige alufælge de har meget jern.. og jern og aluminium arbejdet ikke godt sammen

Eventuelt prøv at sammenlign vægten fra de fleste Thansen fælge med fælge såsom dotz, enzo, oz mm..

• #7   18. jan 2009 Køber aldrig fælge der igen... kromfælge der begynder at skalle inden et år.... det er low kvali..... smid lidt ekstra i kassen og få noget du bliver glad for i stedet for en masse hovedpine.... T.hansen er da bare en lortebiks....

• #8   18. jan 2009 Hva så realister, snakker vi om 4 fælge med dæk til 3999,-kr. fra thansen sammenlignet med det guld alle snakker om, hvor et enkelt fælg koster 6000-8000 tusinde på stk. eller hvad baggrund er det lige i udtaler jer på... ???

TÜV er TYSK godkendelses mærke som bliver brugt mere og mere men hvad er der galt med de godkendelser danmark altid har brugt.
    Man skal passe på at man ike forvrider sandheden, og DYR PRIS og KVALITET hænger ikke sammen det er en skrøne, DYR PRIS og et MÆRKE der er in, hænger sammen, og KVALITET og Et godt stykke arbejde eller PRODUKT hænger sammen.

• #9   18. jan 2009 prøv at google: knækket alufælge eller raze fælge knækket

der er mange emner, og kun raze dukker op. hehe

snakkede med en sælger, som sagde at når biler var i små-uheld så knækkede de ved navet, i stedet for at bukke som normale alu gør.

• #10   18. jan 2009 Havde et sæt af de der TFT Haze fælge i 16" på min gamle Colt, og de var bare fine. Nemme at afbalancere, med maks 20gram, og så vejede de bemærkelsesværdigt mindre end de OZ racing F1 fælge jeg havde på, som også var 16".

• #11   18. jan 2009 Daniel H

Jo de er ok, mange kører jo på dem så det må jo være svar nok, men vælg et par bedre dæk til dem istedet for at tage det ringste af det ringste.

• #12   18. jan 2009 Nexen Dæk er nu et MEGET solgt mærke i usa..

Ja de billige raze er noget billigt skidt. man får hvad man betaler for.

Angående nogen af de dyrere fælge de har derude som HAZE fælgen det er da absolut fin kvalitet i forhold til så mange andre herhjemme. I tror måske Dotz, Enzo, Og alle andre er lavet i tyskland ??

• #13   18. jan 2009 Nu er BG, jo heller ikke det rigtige sted at spørge om T.hansen..

ALLE har så pissetravlt med at fordømme, og generalisere, hvis de engang har købt en dårlig rulle højttalerledning, er ALT den butik har noget lort...

Hvis folk bare har læst om en/flere dårlig(e) handler i thansen, så hyler de straks med, når navnet bliver nævnt....

Hvis man ikke SELV har erfaring med dét der bliver spurgt om, så hold da kæft...

Man er jo ikke verdensmester i T.hansen-alufælge, fordi man har LÆST 4 indlæg på BG, og X-antal google-søgeresultater..

• #14   18. jan 2009 "til pengene"

ja

Hilsen SØren

• #15   18. jan 2009 Tror ikke på de er dårligere end så mange andre. Ville hellere give 3000 for et sæt fælge og klappe dem i stykker på 2 år end give 3000 pr fælg og ridse den på en kantsten....

• #16   18. jan 2009 Har kørt med thansen krom fælge 17" i 3 år og de samme dæk roadstone på min xantia . Har kørt 50000 km og nu skal dækkene skiftes, men det er også det eneste der er galt ,fælge holder perfekt fejler intet. synes det er ok til prisen.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #17   18. jan 2009 dengang hvor t-hansen lige startede med lavpris fælge og roadstone dæk var den billige roadstone model ikke en skid værd. havde 2 kammerater der begge sled et sæt op på en sommer. derfor har jeg holdt mig fra dem, men man kan jo kun udtale sig om lige præcis den dæktype. da deres andre modeller sikkert kan være ganske udmærket.... jeg ville ikke være bange for at købe et sæt fælge hos thansen, og så bare få dem monteret med michelin eller lign

• #18   18. jan 2009 Dækkene n 3000 er ok .Men fælge med crome / kanter er ikke super kvalitet.Men igen til prisen.
    Skift efter 2-3 år eller når dækkene er færdige.

• #19   18. jan 2009 Fælge er som med biler..

Du kan sagtens få en bil til 100.000 kr. og så gå og håbe på at den er på mercedes kvalitets niveau = du bliver skuffet..

Du kan også smide 300.000 kr. for den kvalitet du egentlig ønsker dig = tilfredshed med dit køb..

Mercedes´en er der bedre garanti på, + at den nok holder væsentlig bedre..

Thansen egne fælge mærker, er produceret i Kina.. Kina er det værste sted i verden at få fælge fra, MEN også klart det billigste..
    Jeg har solgt rigtig mange fælge i mit liv, og det eneste jeg ALDRIG sælger igen, er Kina fælge.. Har aldrig nogensinde tidligere oplevet at et par sendinger fælge havde så mange dårlige lakeringer, støbefejl osv..
    Dengang var de halv pris af alt andet, men de var simpelthen også af så mega dårlig kvalitet.. Vi fik dælme mange retur som var skæve, storre lakfejl, støbefejl og fælge der havde kørt i 3 mdr. før lakken begyndte at skalle af..

Jeg kører aldrig på andet end Tyske og Italienske fælge, det er top kvalitet..

Dæk og fælge er bilens eneste kontakt med vejen, så istedet for at spare helt vildt på det, så køb heller noget der er ordentligt..
    Så billig er Thansen heller ikke længere.. 500 - 1000 kr. mere så har du typisk et sæt bedre fælge/dæk.. De penge er godt givet ud hvis alternativet er at bilen ryger af vejen og får en bule som man selv skal betale, eller der skal igennem forsikringen = selvrisiko og stigning i pris på forsikring..

• #20   18. jan 2009 Michael - De er ikke lavet i Kina, men langt støreste delen kommer fra Malaysia, England eller Italien.

Hvis vil have TUF (hvilket er totalt ubruligt uden for DE), så køb momo fælgene, de er TUF:

Alle fælgene er slagtestet, salt testet og trykprøvet - ligesom ALLE andre fælge der skal sælges på det danske markede.

Ang dækkene, er det jo en smags sag. Kommer du fra Conti, Michillin, Nokia etc. etc., så skal man nok vælge det igen, da du vil blive skuftte over wanli/sunny eller nexen..

Grunden til at man ser mange fælge fra t-hansen er pga. folk der køber billige fælge ikke GIDER regngøre, og passe ordenligt på dem. Mange kommer fra stålfælge, og alufælge kræver bare mere vedligholdelse. Hvad jeg ikke har set af reklamationer over at fælge er begyndt at irrer der hvor skifdtet sidder, fordi folk fx aldrig har gjort deres fælge rene i et år, det er sku ikke små ting!

Køb du bare løs!

Kommentér på:
Thansen Fælge ?

Annonce