{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Thansens "loctite"
  • #1   19. jan 2009 bare køb wûrts så man ikke helt galt i byen smiley

• #2   19. jan 2009 loctite er jo mærket og tror nu ikk de kommer noget andet i flaskerne til thansen smiley

• #3   19. jan 2009 det holder ihvertfald fast på boltene

• #4   19. jan 2009 anders s - Würth? .... smiley

Det loctite er det rigtige loctite! har selv købt en pakke og det virker kanon!!!

• #5   19. jan 2009 ja ved godt at mærket er loctite, men det mærke er jo kendt for det var det skal bruges til også tænkte jeg om man ikke bare kunne købe det fra tsvansen da det ligger en forretning 200m fra mig og loctite er noget mere bøvlet for mig at skaffe, dog skal det siges at det skal være iorden da det ikke gerne skulle smutte en bolt ud smiley

• #6   19. jan 2009 Nu arbejder jeg i Thansen. og selv virke det smiley ellers ville vi jo ikke ku sælge så meget af det som vi gør.. så det skulle der skam ikk være noget i vejen med smiley

• #7   19. jan 2009 nej ved stadig godt at loctite er mærket, dog er det loctite som er kendt for dette produkt... det det samme at hvis noget siger at at man skal bruge sådan noget stads, så siger de ikke limgummi til at fæstne bolte med, men istedet locitte smiley

hehe ja men thansen sælger til gengæld alt mulig andet skrammel... har tit været inde og købe 3 ting af gangen hvor hvis jeg var heldig at 1 passede smiley

• #8   19. jan 2009 det vil jeg så gi dig ret i..
    men vil forsvare det med at hvis vi tager et eks. som en golf II
    og så kommer der en og skal ha bremseklodser og skiver.
    til hans bil er der så 4 forskellige skiver og self 4 forskellige klodser.
    så spørger man kunden " er de ventileret" så er der f.eks kun 2 muligheder.. kunderne svare som oftest " øøømmmhhh" det er den hyppigste årsag til at en kunde får en forkert vare. og så er det jo ikk Thansens fejl, når vi har en vare der ikke passer på en bil, det er jo leverandørens fejl, og ved størte delen af vores ting får vi jo vores oplysninger fra ford, vw, citroën osv...

men kan sagtens se det er træls at komme hjem med en ting som man ikk kan bruge.. smiley

• #9   19. jan 2009 hehe er det så ikke ved de gange jeg har handlet smiley

Men nå nogle af produkterne er skam oz gode nok, men købte f eks en olie tang og spurgte og jeg kunne få den byttet hvis den ikke passede... så sagde han ja, da jeg kom hjem og pakkede den ud havde den være brugt ( slidemærker) og den passede ikke så gik ned og klagede og sagde hvad for en ideot der havde solgt den til mig, han grinede og sagde at han nok godt viste hvem det var.... det lidt dårligt, købte oz en bagklabs åbner, der manglede flere ting i den...

• #10   19. jan 2009 mht når der mangler ting, så er det jo tit sådan at det er folk der fortryder, og så "glemmer" at aflevere alle tingene i en kasse, og så er der en spade der bare tager varen retur uden at kigge på indholdet i kassen.. smiley

Men jeg vil hvis du oplever dårlig service så gem kviteringen, og ring ind til hovedkontoret og fortæl hvad der er sket. fordi selve koncernen, lægger så stor vægt på kundevenlighed, og service. at det ikke burde kunne lade sig gøre smiley

• #11   19. jan 2009 loctite er loctite det er ulovligt at lave kopivarer! så hvis de har loctite så det helt 100% en af loctites produkter!

• #12   19. jan 2009 Christian J

Jeg giver dig ret i at det tit er kundernes fejl, men jeg har trods alt lært at finde produktet hjemme på nettet og så printe sedlen ud og tage den med, jeg tjekker derudover også varen inden jeg går ud af butikken.
    Jeg gør det samme når jeg sender min kone men tit bliver hun rettet i det hun skkal have og komme hjem med det forkerte ( jeg har nu lært hende det modsatte nu)
    Men hun stolede på at de nok viste hvad de havde med at gøre, men råde folk skal de nok ikke dem der arbejder ved T-Hansen det er de for dårligt uddannet til og de skal passe på når de prøver at tænke for meget...
    Du kan lige få en kort historie der er 14 dg. gammel....
    Jeg køber en passat i Odense ved en forhandler udn plader, han lover mig at motor kan klare at køre mig hjem, ikke noget der...
    Men vi når kun ud af odense og må køre fra på den første rasteplads på motorvejen, vi får en bid mad og jeg kikker på hvorfor passaten ikke kan køre mere...
    Problemet ligge i at generatoren ikke lader, vi prøver så at trække bilen til middelfart da jeg ved der ligger en t-hansen der...
    Men vi må opgive og kører fra første gang pga. at det bliver mørkt og bilen kan ikke holde lyset kørende længere.
    Vi stiller bilen ved en bondegård og drøner til middelfart og når derind et kvarter inden de lukker, konen bestiller rem og kul til laderen, og jeg går og leder efter et batteri så vi er sikre på at nå hjem.
    Jeg finder et stativ med 3 batterier og siger til knægten at jeg skal have det øverste af dem, og i mangel af værktøj tager jeg et sæt fastnøgler / og skruetrækkere og en tang. og går ud at butikken, da jeg har betalt.
    Konen har i mellemtiden betalt for de 3 andre ting og har sat det ud i bilen.
    Det skal lige bemærkes at hun blev spurgt om hvilken motortybe bilen havde da der var 4 slags remme.
    Jeg figer så at det er ligemeget da det er en kilrem og han siger så ok og siger så at den her er den meste brugte rem, og jeg var jo ved at finde værktøj.
    Da vi så begynder at køre tilbage til bilen siger min kone så til mig at hun syntes at det var et dyrt batteri og jeg siger at det kan ikke passe da jeg pegede og sagde at det var det mindste jeg mente....
    Men T-Hansen manden har så valgt et batteri på 88 amp. til en passat....
    Kullene havde de ikke og havde aldrig haft, og til sidst var remmen en ribrem og ikke en kilrem....
    Jeg blev rasende og måtte så montere det her batteri med møje og besvær da det simpelthen var for stort, og som skrevet passede remme ikke...
    Gutten havde åbenbart tænkt selv og valgt et batteri til en passat diesel med alle de amp, og battreiet kostede vist knap 900,-kr.
    Dagen efter var jeg i kolding og byttede batteriet og remmen, kørte til min egen leverandør og købte det hele der til en samlet pris af 675,-kr. inklusiv kul....
    Derfor skriver jeg dårligt uddannet og derfor printer jeg normalt en seddel ud og skal have det der står da det andet er prøvet meget tit førhen.
    Svarer de mig igen med underlig spørgsmål fortæller jeg dem igen hvad jeg skulle have, jeg har tjekket varene er hjemme inden jeg kører ind til byen og henter det og hvis varen ikke er der så skal du se mig tænde af....
    Jeg siger ikke at varene ved T-Hansen er dårlige, nogle er (afhænnig af pris) men betjeningen er tit meget dårlig... og det med at folk bytter varer og glemmer ting er også lig med dårlig betjening og viden.
    Derfor tjekker jeg også varen inden jeg går ud af butikken...
    Bare en af mine historier...

• #13   20. jan 2009 Ja det eneste de kan er at slå op på deres computer og handler efter god tro...

Men BACK TO TOPIC - VIlle i mene det"treatloc" thansen har er godt nok? eller skal man ha det rigtige loctite`243?

• #14   20. jan 2009 Kender ikke rigtig produktet, men kan se du skriver at du har svært ved at få fat i det.
    Du kan også bestille et af disse produkter hvis du vil være sikker...
    Ellers smut ind til en mekker og få ham til at få det hjem til dig, det ville jeg da godt gøre hvis der var en der spurgte mig.
    Eller er der det nederste link, der kan du også købe det...
    Pøj pøj med det...

http://www.kj.dk/katalog/teknik/befaestigelse/limprodukter/gevindlaasning/

http://www.carl-ras.dk/e-shop/fugemasseogmaling/lim/skruesikringogroertaetning/skruesikring_49778150/?rel=topsale

• #15   20. jan 2009 Dan M. nu er det meget nemt at være bag klog som dig og stå på den anden side af disken.. jeg var også selv sådan indtil jeg prøvede at stå på "min" side. Jeg er ikke udannet mekaniker, så jeg har faktisk ingen forstand andet end det jeg har lært rundt omkring, og så er det sku ikk nemt når der f.eks kommer en og skal have et "kødben" og man står og siger de skal gå til slagteren :P.. hehe.. hvor man bare skulle ha fundet en stabilisator bolt :-P..

havde en kunde der kom ind og sagde han skulle ha en ting til en "type 2 bus" og efter jeg havde ledt totalt forvirret i 15 min efter noget til en bus. siger manden så "transporter". hvor jeg så tænker "HVORFOR HELVEDE SAGDE DU IKK DET FRA STARTEN AF!!"

jeg kan ikk sige hvad der er sket mht. din passat.. men jeg vil sige at det er ihvertfald ikk sådan servicen er i de butikker jeg har været i..

og så siger du at du tjekker på nettet, og hvis tingen ikke er der så tænder du af..
    det er trods alt stadig mennesker der står bag disken, og mennesker laver fejl. og det sker til tider, der er ting der bliver lagt forkert på lager, eller mangler på lager. det er pisse ærgeligt, men også uungåeligt..

du skal tænke på at når sådan en som mig der ikk har det helt vilde forstand på de mere tekniske ting på en bil, står med en kunde som f.eks kom ind idag og siger "jeg skal ha et oliefilter til en ford" og det var alt jeg fik af oplysninger smiley så er det sku ikke nemt.. eller f.eks når folk kommer ind og skal ha dele til en golf, fordi der er som regel 4 ting at vælge imellem, og medmindre man er meker er det sku ikk nemt at finde ud af..

og så siger du vi ikke skal tænke for meget.. dem der er hos thansen er ikke mennesker der er dummere end dig!!! jeg har selv gået på htx, og ser ikke mig selv som viderligt dum!..
    der er faktisk mange af butikscheferne som har være mekanikere i 10-15 år og så vil prøve noget nyt.

• #16   20. jan 2009 Christian J

Jeg kan ikke stille mig op og sige sådan til mine kunder som du gør.

Hvis man står bag disken i sådan en butik som T-Hansen, så må man da gøre sig klart at man skal vide mange ting, men nej du kan ikke vide alt, men i de tilfælde som du beskriver så skal du da ikke begynde at fare rundt istedet for at spørge ind til mange andre ting, da en bil jo ikke er en bil, og derfor skriver jeg dårligt uddannet...
    Du kan jo se det herinde også når folk spørger om noget eller sælger noget så er deres oplysninger total mangelfulde og useriøse...
    Jeg gidder ikke bruge min tid på at købe noget folk ikke gidder oplyse om og det kan du jo overføre til T Hansen..
    Jeg bruger ikke T-Hansen mere andet når jeg står i en weekend eller lign. og mangler nogle dele.
    For nogle år siden forhørte jeg mig om forhandlerrabat ved dem, jeg fik at vide at jeg skulle handle for mindst 15.000,-kr. over 3 måneder før jeg kunne få nogle procenter.
    Jeg har handlet for meget mere end det ved dem men jeg skulle "bevise" mit kundeforhold for fremtiden, trods at jeg kunne fremvise kvitteringer dengang for 75.000kr.
    Det er en af grundende til at jeg har mistet lysten til at handle der, jeg havde en eftermiddag et problem og skulle bruge nogle bremsedele, og fik min nevø til at drøne ind og hente det ved T Hansen, det gik også fint, men da jeg så kvitteringen han havde med så havde han fået 20% rabat, og han fortalte at det var fordi han kendte ham der stod dernede fra hans byliv om natten på disco og lign,.
    Jeg ringede og klagede ved hovedkontoret, og de gav mig ret i at det var forkert og oplyste at jeg da også kunne få denne rabat og at de ville finde ud af noget og vende tilbage, jeg har ikke hørt noget endnu og det er over 1 år siden, jeg har ringet 3 gange og hver gang bliver man sendt videre med det resultat at de lover at ringe tilbage, uden at de gør det.
    Jeg kalder det ikke kundeservice, og hvis en ekspeident farer runde istedet for at spørge ordentligt ind til info om bilen så må der være for at dække over deres uvidenhed og er spild af tid, det er nemmere at de spørger mere ind til og får sig en prosedure at køre efter, og kan kunderne ikke svare på det, må man henvise dem til at komme med bedre oplysninger når de har fundet ud af det.
    Det tror jeg folk hellere vil acceptere end at køre flere gange med forkerte ting og giver en større tilfredshed, en denne dårlige omtale der kommer fra de uvidende nybilister bla. herinde....

• #17   20. jan 2009 Og iøvrigt med hensyn til at en vare ikke er der når jeg har tjekket det på nettet inden jeg kører hjemmefra, har jeg ret til at blive sur, når jeg får at vide at det har de ikke eller du kan jo hente det i middelfart...
    Der hvor jeg handler leverer de hver dag for 10 kr, og skulle jeg en dag komme ned hvor de har sagt at de havde det hjemme, ja så leverer de gratis og undskylder...
    Det oplever man ikke i T-Hansen, det er bare ærgeligt at du har kørt 30 kilometer....

• #18   21. jan 2009 Dan M.

Nu må du lige tage dig sammen. Hvis det står på thansens hjemmeside at "tingen" er hjemme, så ER den også hjemme. Dog kan der selvfølgelig være svind, og det er beklageligt at der er det, men sådan er det nu en gang ALLE steder. Hvis thansen har en ting hjemme som bliver solgt, går der ikke 10 min så står der også på deres hjemmeside at den ikke er på lager mere. Der bliver opdateret HELE tiden.

Overvejer du ikke, at når du kigger på nettet, går ind i din bil og køre de 30 kilometer, kunne den evt. være solgt i mellemtiden?

Vil også lige kommenterer at du tidligere har skrevet.
    ( Men T-Hansen manden har så valgt et batteri på 88 amp. til en passat....
    Kullene havde de ikke og havde aldrig haft, og til sidst var remmen en ribrem og ikke en kilrem )

Nu ved jeg ikke hvordan du diffenere en kilerem. Men en kilerem kan altså også godt være en ribrem. ved ikke hvordan der ser ud til passat, men nogle biler bruger en ribrem som kilerem andre en v-rem, så det du skriver der giver INGEN mening. l

• #19   22. jan 2009 Det lyder som du har røget fjolletobak...

En Kilrem er en kilrem pga. dens udformning som en kile,,,
    Det har en ribrem altså ikke..
    Og nej der er ikke service nok i T- Hansen og de er for uvidende...
    Man skal ikke arbejde med noget man ikke vil sætte sig ind i. og dette faktum bør T-Hansen ændre snarrest. men nok om det jeg har en holdning og den ændre jeg ikke på, og slet ikke når jeg handler for så mange penge som jeg gør, så bør det have en konsekvens at de ikke har det hjemme. de kunne jo tilbyde at sende det til mig fra en anden butik, men selv der vil der gå mere end 2 dage inden jeg har det..
    Service er ikke lig med ligegyldighed...

• #20   22. jan 2009 Det kommer an på hvilken T. Hansen du kommer i. Det er selvfølgelig ikke alle der ved lige meget, men du skal også tænke på at en T. Hansen medarbejder skal vide noget om alle bilmærker. Hvis du går på VW og spørger om noget til en citroens hydraulik, s virker de nok i de fleste tilfælde som uvidende.
    I bund og grund mener jeg bare at det er svært at være expert i alt.

/Dennis

• #21   22. jan 2009 Jeg forlanger ikke at de skal være experter, de skal bare give lidt mere service istedet for at at spille overkloge på noget de ikke er 100% sikker på...

• #22   22. jan 2009 Det er så rigtigt, men de findes alle steder smiley

/Dennis

• #23   22. jan 2009 DAN M nu er det så bare sådan at en kilerem, hedder en ventilatorrem i vores system hvad enten det er en rib rem eller en kilerem!.. da de sidder det samme sted på motoren, self alt efter hvilken bil det er.

• #24   22. jan 2009 nu ved jeg ikk hvem der arbejder i den butik du handler i og hvordan servicen er der.. men jeg kan garantere dig for at hvis du kommer ind i den butik jeg er i og handler med mig, vil du få en god service, jeg gør mit bedste for at yde den bedste service til mine kunder. og jeg får det uden pis dårligt med mig selv hvis jeg har givet elendig service til en kunde.. og nu tænker du sikkert "ja ja han skal bare pudse glorien" men det er sku noget jeg mener særiøst..

et eksempel på god service:
    Jeg havde en kunde der var inde og skulle have en udst til en carina, jeg fandt udstødningen, og sagde at det var den der skulle sidde på hans bil, hvor kunden så siger (dvs kundens søn siger) den kan ihvertfald ikke sidde på den bil, hvor jeg så siger "det skulle den da meget gerne kunne med mindre det er en speciel model" han siger så at det er det ikke, så fortæller jeg ham at vi i koncernen sælger et sted mellem 250 og 500 om året af den udst, så lur mig om den ikk også skulle passe på din bil, for hvis ikke den passer ville der være mange der har klaget, og så ville vi ikke sælge den, kunden siger så "ja det kan jeg selv godt se, hvis du mener den skal sidde der må vi vel prøve. men hvis ikk den gør kan vi vel få pengene igen" og jeg siger " self kan i det, (det synes jeg man gør gøre når man har givet kunden en forkert vare). i går kommer han ind og skal ha noget andet, og siger "du må undskylde jeg ikk troede på dig igår, den udstødning kunne jo ikke passe bedre".

dette var bare et eksempel.

men selvom thansen er en koncern, er der utrolig stor forskel på de forskellige butikker, alt efter hvordan butikschefen.
    og derfor kan du ikke generelisere fordi du har været i 2 ud af 74 butikker.

• #25   22. jan 2009 Dem jeg generelt bruger er , Grindsted, vejle, kolding 2 steder, og middelfart.
    Men jeg siger ikke at du pudser glorien og jeg angriber ikke dig, men du må da kunne se logikken i at når det er så svært at definere i jeres system med kilremme osv. så må du da være den første der evt. kan ændre det, for det er af stor betydning hvis man får den forkerte, og det er jo ikke alle der har en butik lige ved siden af hvor de bor..
    Endvidere har jeg et par gange klaget på kunders vegle pga. fejlbehandling og fejlrep. af scootere og det er via mail til hovedafdelingen via websitet. og det er ikke løgn at jeg aldrig får svar retur...
    Selvfølgelig er der nogen der levere en god betjening og spørger ind til hvad det er kunderne skal bruge, da det også sparer tid og bøvl med at bytte osv.
    Har mange gange hørt at hvis man har fået det forkerte og lige har hentet det, så skal de have ens kontonummer for at udbetale pengene tilbage igen, men kunden skal betale igen for at få det rigtige, og det bliver gjort kunsekvent i kolding bla. ingen pardon der.
    Jeg vil til gengæld fastslå at deres produkter er ok generelt, og forsvarer det også tit herinde, da jeg på det punkt syntes at folk har en vattet holdning og kører meget på rygter istedet for egne erfaringer, og det er jo altid <T-Hansens produkter det er galt med, men sjældent dem der fejlmonterer og fejlbruger produkterne.

• #26   25. jan 2009 Det med at man skal ha pengene overført og så betale igen bagefter det lyder sku mærkeligt :-S sådan gør vi godt nok ikk i den butik jeg er i.. det bytter vi self til det rigtige, er der en difference får kunden self pengene retur, eller skal betale dem hvis det er dyre det de skal ha. men jeg siger jo altid til kunderne at jeg ikke er sikker på hvad det er, og hvis det ikke er det skal de sku bare komme ind med kviteringen, og få pengene igen.
    men der er sku stor forskel på service alt efter hvem man handler med..

• #27   26. jan 2009 (Har mange gange hørt at hvis man har fået det forkerte og lige har hentet det, så skal de have ens kontonummer for at udbetale pengene tilbage igen, men kunden skal betale igen for at få det rigtige, og det bliver gjort kunsekvent i kolding bla. ingen pardon der.)

Den forstår jeg slet ikke. Du har ganske ret i at hvis vi/thansen.dk skal udbetale penge på et større beløb skal det overføres til konto. Men hvis kunden skal have en anden vare skal vi da ikke overføre pengene og derefter have en ny betaling. Så er der ihvertfald noget enten dig eller filialen kolding ikke har forstået rigtigt. Og at vi skal overføre pengene er rent sikkerhedsmæssigt skyld. For at vi ikke ligger inde med store beløber i kassen pga tyveri.

Tilbage til det med kilerem. Så nej, du har ikke ret der, For den mest brugte er en V-rem, netop pga den udformning den har. Som du også nævner. Og en kilerem bliver i dag oftes kaldet en ventilatorrem. Som den også hedder i thansens system.

• #28   27. jan 2009 Ja ja så kald det hvad i vil, en v rem er sgu v forvet og en ribrem er da ikke v formet, og det er da irriterende at sende konen eller andre af sted og at de så kommer hjem med det forkerte...
    Er det service, nej det er bytteri for den store guldmedalje...
    Hvad angår udbetaling af penge ved fejl, har jeg haft kunder der får det forkerte og vil bytte det, filialen har det ikke, og kunden kører til Vejle på en lørdag og må betale 2 gange, trods at de burde samarbejde..
    Der er for meget bøvl med for lidt, hvis i mener der er service, så er det nok fordi at T-Hansen er for stor og ligeglad.
    Men må da nok erkende at jeg nu for alvor opfatter T-Hansen som en Brian-Benny betjenings butik, som ikke kender til kundeservice til pengestærke og storhandlende kunder....
    Jeg ved hvad mine kunder og jeg selv har oplevet, derfor printer jeg selv vare nummeret ud, og gør jeg det så er der aldrig tvivl, og jeg ville aldrig kalde det en ventilatorrem overfor dem jeg handler ved, for jeg ved godt hvad varen hedder, og behøver ikke at skabe tvivl om dette.
    Men det gør T-Hansen jo heller ikke selv med mindre deres medarbejder er selvtænkende...
    Her er linket jeg bla. hentyder til,,, Kik godt i undermenuen til denne, der vil forekomme, V-rem.-Rib-rem-Vent-rem, og hvis du vil betegne det hele som ventilatorrem så gerne for mig, men ærgeligt for dem der skal køre 2 gange...
    KILREM ER V-REM pga. KILIFORMEN = V FORMEN hvorfor skal der herske tvivl om dette, og udleveres en RIB-REM...
    Det syntes jeg sgu er for åndsvagt...
    Men nok om det kan jo ikke rokke ved opfattelsen, jeg tager en seddel, med ligesom min mor gjorde da jeg var bette..:-))

• #29   27. jan 2009 Glemte lige linket..
    http://thansen.dk/products.asp?c=2395907943&n=361654126

Her er der forskellige betegnelser, så det må være betjeningen der ikke ved hvad en V-Rem er...

• #30   27. jan 2009 hvis du så går ind under begge emner er det begge slags reme i begge to!..

• #31   30. jan 2009 Den det jeg sagde med en ventilator rem var. At det IKKE er sikkert det er en V-rem. Og ja det hedder en v-rem pga den formning. Men du sagde at hun bedte om en ventilator rem og fik en rib-rem, og det er ikke var den rigtige. Så skrev jeg bare at der KAN være nogle der køre med en ribrem som ventilator rem. f.eks toyota corolla 1,3 1996.

ved ikke hvordan servicen er i de butikker du handler i. Men vil sige at den jeg bruger er servicen go. Så syntes det er træls folk altid generalisere det.

Kommentér på:
Thansens "loctite"

Annonce