{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

Stort service {{forumTopicSubject}}

Skal have min fabia til stort service 90.000km(92.000km)

Nogle der ved hvor mange penge der er at spare ved at køre til tyskland (bor i rødby)

Eller om jeg bare skal finde en der kan lave et billig service ulempen er jo så bare at når bilen skal byttes til en nyere, har den et "hul" i servicebogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort service
  • #1   21. jan 2009 Ca. 40%! Jeg måtte slippe ca. 4500 for et stort servicebesøg på min pug. Efterfølgende undersøgte jeg prisen i Flensborg, og der havde det kostet 2500,-

Så der er INGEN tvivl om, hvor min næste service bliver udført smiley

• #2   21. jan 2009 ja, og kan de klare det på en dag, så kan man stadig nå og handle så bliver det man handler, plus rejsen gratis, kontra at få det i dk. latterligt

• #3   21. jan 2009 Du skal bare lige insistere på, at de skiller bremserne ad, og støver dem af, og smører dem - det er nemlig ikke altid standard i Tyskland.

• Mads S
    Mads S Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 9
    #4   21. jan 2009 Husk og tjekke om de lave det sammen som i Danmark, det er nemlig ikke altid div. lande kører med ens service skemaer

• #5   21. jan 2009 Ja man risikerer jo at få hvad man betaler for ligesom i T-Hansen er det ikke det man plejer at sige...herinde...

• #6   21. jan 2009 Alle VAG værksteder bruger de samme service skemaer da man kører over den samme server som står på VW/AUDI i tyskland. Og der står ikke nogle steder at man skal skal skille bremserne af, så det er en pris ved siden af.... Men ellers ja, så ligger et 90.000 km service på ca. 4500 kr.

• #7   21. jan 2009 Jeg står også for et 90.000km service på min Octavia nu her
    og har kontaktet Kath Gruppe i Flensburg.

305 euro mit alles.
    Dog plus 62 euro hvis bremsevæsken skal skiftes også.

Så ingen tvivl om hvor jeg kører hen...

Kommentér på:
Stort service

Annonce