{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Indfarvede lister {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der har fået indfarvet jeres lister, og hvad gav i for det. Jeg spørger da jeg skal kigge på en saxo, men den har ikke listerne indfarvet, og det vil jeg egentligt gerne have, men hvordan foregår det. Aflevere jeg bare bilen, eller skal jeg pille listerne af, og hvad er prisen cirka, på sådan noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indfarvede lister
  • #1   21. jan 2009 du kan jo aflevere bilen.. og så skal maler nok klare det..

men du kan spare min 500kr på selv og pille dem af og det tager 20min og så har du været langtid om det smiley

prisen svinger jo fra maler til maler og om det skal være ( uganda ) eller med kvit..

men vil gætte på max 800kr og det er med kvit... for sidelister på begge sider.. det er jo en lille ting og skal igeng med så husk har du andet du garne vil have malet på bilen så kan du lige så godt få det gjordt nu hvor maler`en aligevel skal til og blande lak..

• #2   21. jan 2009 hvis de er standart sorte er der mange malere der ikk vil gøre det fordi de tit er over klisteret i noget silikone venylgejl... og så er lakken ikk til at få til at binde... men regn med en tusse eller noget i den stil...

• #3   21. jan 2009 Det var sgu da ikke slemt. Nu er der jo også de der lister på en saxo's for og bagkofanger, men jeg må hører ad smiley

• #4   21. jan 2009 det med at hvis det er venyl lister er ikke noget problem overholdet..
    de få jo bare en gang spøjte-spartel så er er glat og så får de lak..
    det er der ikke noget i

men som sagt hvis du har mere på bilen som du vil have lakket så får det gjort med det samme

det koster ikke og male ... det koster og gå i gang med det..

Kommentér på:
Indfarvede lister

Annonce