{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Fiat punto ?! God / Dårlig {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget på en fiat bravo den er fra
1996 og det er en 1,8 16v gt km 190.000

Høre det ene efter det andet efter jeg har søgt her inde i forum så nu stiller jeg spørgsmålet ..

Er det en god eller dårlig bil
for har ingen erfaring med fiat bravo .. ?

vil nødig brænde mig på at købe sådan en ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiat punto ?! God / Dårlig
  • #1   21. jan 2009 er det en punto eller en bravo du vil ha råd om?????

• #2   21. jan 2009 Har haft dårlige bekendtskaber med både Uno og Punto - det skulle være sært, hvis Bravo var anderledes smiley

• #3   21. jan 2009 Vi har haft en Brava, og den kørte rigtig godt, der var aldrig noget seriøst med den, bortset fra at udstødningen faldt af efter ca 10 år. Men den blev også passet godt, og det var min mor der havde den, så den blev jo ikke kørt hårdt på nogen måde, og hun havde den fra ny .. Som brugt bil har jeg ingen erfaring med den .. Og hvis du skulle være i tvivl er brava bare en 5dørs model af bravo, ellers er de ens smiley

• #4   21. jan 2009 arbejder ved fiat... punoten er en fin bil... der er ikke så meget udstyr i den... de gamle modeller har det med at brænde toppakningen over ellers en fin bil

• #5   21. jan 2009 punto eller bravo ?

har haft begge, og har været meget tilfreds som 1. gangs køber

• #6   21. jan 2009 fiat er generelt noget billig skrammel.. hele vejen igennem, .. og så forstår man ikke opel er begyndt at køre med fiat kværn i deres diesel vogne, for der er da ikke andet end problemer...

men udover det har jeg en fin punto, konen køre i.. den spinder bare, undervogns behandlet fra ny, og ingen rust i bunden eller noget.. og drivlinien køre bare, .. men det er nok fordi den altid har kørt som kone vogn smiley

• #7   21. jan 2009 ups BRAVO...skrev forkert

• #8   21. jan 2009 Har en Bravo HGT.
    Den kører faktisk ganske godt.
    GTeren er veludstyret og 1,8eren er også ganske kvik. Du skal sørge for at finde en der er passet godt på. Dvs service, rustbehandlet og generelt ikke straffet. Find én der er så original som muligt. Så kan du få meget bil for pengene. Men husk at du kan altid forvente vedligeholdelse ved en bil der er gået næsten 200.000 km.

(min kan forresten købes til den rette pris, hvis du kunne tænke dig lidt flere kræfter end 1,8eren)

• Anne M
    Anne M Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   21. jan 2009 har lige købt en punto er rigtig glad for min lille fiat mangler bare en manual til den

Kommentér på:
Fiat punto ?! God / Dårlig

Annonce