{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.222 visninger | Oprettet:

Tips ved køb af Opel Meriva 1,7 cdti?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud og kigge på en Opel Meriva imorgen. Så vil derfor høre om der er nogen der har erfaring med bilen, som kan fortælle hvad jeg skal være ekstra opmærksom på? Bilen er fra 2004, har kørt 150000km.. Handlen er privat, så derfor jeg er lidt ekstra opmærksom omkring fejl og mangler..
På forhånd tak.
Mvh Dennis Douglas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tips ved køb af Opel Meriva 1,7 cdti??
  • #1   22. jan 2009 der er jo ikke noget som rel med dem de køre bare de ruster ikke mere ( kun ved skade ) og den er jo rimlig ny
    hvis der skulle være noget og se efter så skulle det være de aml. ting som hør efter lyde fra gearkassen motor motorophæng og trækaksel`er er også lidt udsatte når det er en dissel men sådan er det på alle dissel biler.

et godt køb og de km er ingen sag for den den snupper nemt 400000km
    med de rette eftersyn
    skal den til syn ?
    husk og tjekke for restgæld i bilen eller hænger du på den og den er jo nok ikke betalt af efter 4 -5år du skal have nr pladen og så ring til din bank så kan de se det..

mvh

held og lykke med handlen !

• #2   22. jan 2009 Mange tak for hjælpen-Batman-. Hører selvfølgelig gerne fra flere..? Ja, de almindelige ting skal selvfølgelig undersøges.. Alle service skulle være overholdt og den er synet i maj 08, så halvandet år til syn.. Jeg har lige haft ringet til bilbogen angående restgæld og der var ingenting. Der er desuden skiftet tandrem ved 123000km. Der er lige lavet 150000km service, med ny generator, remhjul, filtre, olie osv.. Så det lyder nu ganske fornuftigt.. Så jeg er sku spændt på at komme ned og se den imorgen..

• #3   22. jan 2009 det lyder som en go handel

• #4   22. jan 2009 Ja, jeg synes også det lyder ok.. Især til 50k

Kommentér på:
Tips ved køb af Opel Meriva 1,7 cdti??

Annonce