{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.865 visninger | Oprettet:

If forsikring pas på!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej ja nu har jeg lavet nogen risser som de sku betale og det var skam fint nok, og jeg ska jo stige i trin også okay med mig. Men efter at taksater har vært ude og kigge på bilen vil du kun give mig ansvar på bilen til 18000 kr og sku ellers kun have haft landet på 14500 med kasko, grunden kommer de med at den er grov mudifisert, der er det så jeg spørger hvad de bygger de beskyldninger på. Ja det er skam ikke være end at de er da fordi jeg har gevind undervogn på og ja nogen ure siden i bilen som måler lade, olie tryk , vand og olie temp. og at jeg have flytted min ic. de 3 ting er grov modifisert bil. Så vis jeg have vist det have jeg skifted selskab for længe siden, så til alle jer der er i if se at komme væk mens tiden er til det. Og ikke nok med at jeg skal falde så sku det være 3 trin som jeg viste på forhånd men nej det blev sku lige 4 trin så enu en grund til at flytte selskab.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  If forsikring pas på!!!!!!
  • #1   23. jan 2009 havde dem også engang, betalte de virkelig for din skade? de btalte halvdelen af min og lod mig alligevel stige helt ekstremt.

• #2   23. jan 2009 de er nogle krejlere...

• #3   23. jan 2009 Det er trist sådan noget, men hva fanden brokker du sig over du skriver selv 218+++ hk?? Og med den spec. liste som ligger uder bilen er der vist rimelig meget som tyder på den er "lidt" modificeret.

• #4   23. jan 2009 jeg havde indbrud i huset. der var de også nogle røvhuller. så er igang med klage ombud osv. men derefter skifter jeg satme også selvskab

• #5   23. jan 2009 ja det har de gjordt og vis ikke må det jo en tur gennem retten. men da jeg så snakked med andre selskaber i dag og jeg nævnte if kom svaret promte ja det jo som de plejer at gøre. Og der blev jeg da lige lidt tavs da de sagde det.

• #6   23. jan 2009 Det viser jo nok et ca. oversigt om hvordan du kører eller vil køre, og selvfølgelig skal du da betale kassen for at lave bilen sådan om, hvis man gerne vil have en specialbil så koster det og det samme må da gælde hvis man mod. en sdt. bil....
    Så bare op med læderet...

• #7   23. jan 2009 Kan heller se hvad du brokkker dig over, de er jo erstaningsplitig på alt det ekstra udstyr du har proppet i din bil.

Har en god ven som er forsikringsmand og hvis du viste hvad de får af sager om smadrede forkofangere når de kører over vejbump pga. skamsænkede biler.

• #8   23. jan 2009 Allan =SSJ= S for det første ja jeg har lavet en del ting ved jeg godt men du ska læse hvad jeg skrev for det var kun de ting som de nævnte, og når jeg køre med lav tryk har den kun 220-230hk så der er ikke noget at komme efter.

• #9   23. jan 2009 Hør lige lidt efter gruden til de ikke vil forsikre mig er ji kun de 3 ting jeg skrev oppe i første indlæg. bilen er jo std ud af til.

• #10   23. jan 2009 Forsikringsselskaberne er ikke dumme.

Din bil er langt fra standard, det kan en taksator sagtens se, han er heller ikke dum.

Men du kan jo bare høre nogle andre forsikringsselskaber ad, og husk at give alle oplysninger om bilen. Det bliver ikke billigt!

• #11   23. jan 2009 jeg har snakket med andre i dag og har os nævnt de ting som de smider mig ud på og de siger bare det betyder ikke noget de ting.

• #12   23. jan 2009 Som de andre siger, din bil er langt fra standard, forstår godt de tænker anderledes over tingene når de ser bilen.

• #13   23. jan 2009 If

kigger nok også med herinde.
    Så hvis du skriver div. stempler "op til 600hk" så ryger din uskyld jo med at have en normal std. bil. Det har du jo ikke.

Ved ikke hvor mange ridser du har lavet men set i bakspejlet kunne det måske være en ide en anden gang selv at æde skaden. Eller lidt smart, at lade være med at lave dem. Men sådan noget lort kan man altid fyre af.

Find dig et andet selskab. Husker at GF er god til Impreza.

• #14   23. jan 2009 utroligt læser i ikke hvad jeg har skrevet? de har ikke sagt noget om motor eller nogen som helst andre ting kun de 3 ting jeg har nævnt. så skid hul i hvad andet der er lavet. For inlæget var ment som en advarsel for andre som måske kun har ure i bilen og måske har sat gevind undervogn på. og stadig er sdt i motoren. Og er ju ikke første gang de gør det er jo sket tit åbenbart.

• #15   23. jan 2009 ved godt der står meget her inde om min bil og har os fundet andet selskab var jo sådan bare lidt info om at passe på. og min skade sku jeg ikke æde selv har rundet 50000kr.

• #16   23. jan 2009 if= ingen forsikring

• #17   23. jan 2009 If er noget lort . min gamle mazda blev total skadet men de ville ikke betale da de mente jeg ikke havde betalt for kasko.. der køre stadig sag på nu 3. år i træk

• #18   23. jan 2009 Lyder fandme underligt at de piver over din undervogn og ic når det er udvendige skader du skal have lavet, det burde jo på ingen måde have indflydelse..

Når det er gået i orden(forhåbentlig), så skynd dig at skifte selskab, det der er fandme for langt ude..

• #19   23. jan 2009 Sultan . jeg føler sku med dig og håber det falder til din side.

Lasse Civic Turbo til salg N ic skulle skiftes men spurgte på det værksted om den blev dækket når den nu ikke sku side der oe og det sku de dække for den var født med en ic også var det lige meget om hvor den sad forand eller oven på motoren. og jeg ska skifte i den uge vi kommer ind i.

• #20   23. jan 2009 Jeg havde også IF Forsikring og havde 150.000 kr tegnet i ekstra forsikringer på ekstraudstyr, fælge og anlæg. Så min bil var fuld dækket. Alligevel modtager jeg en opsigelse fra dem hvor de skriver at min bil er for ombygget til at de ville forsikre den. Og der var en taksator ude og se bilen inden de gav et tilbud....

Men det endte godt. Jeg kom over til tryg og fik en billigere forsikring, som elitebilist med 0 kr i selvrisiko, og uden trinfald.

• #21   23. jan 2009 jeg har prøvet det samme steg i forsikring til ca det dobbelte så de er nogle kreilere....

Kommentér på:
If forsikring pas på!!!!!!

Annonce