{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Valg af st. car {{forumTopicSubject}}

Hej.

Overvejer lidt at udskifte bilen til en mere praktisk st. car. i stedet og vil høre om i har kendskab til problemer eller gode sider ved en st. car i klassen 200.000 - 300.000 kr.

Overvejer specielt en a4 avant fra 2003 1,9 TDI med 131 hk (evt. eftermontere en chip i den). Kører 17,5 L/pr km.

bare i tvivl om man fortryder ikke at have ofret det sidste og fået en 2,5 TDI queattro, eller om 131 hk også kan rykke en smule?

Ellers måske en BMW e46 st. car med en 2,0 D motor?

Andre muligheder i den klasse? og nogen erfaringer på det område? Overvejer lidt at importere en tysker, men med de faldende bilpriser er afgiften vel også faldet tilsvarende ved import????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af st. car
  • #1   24. jan 2009 et lille råd HOLD dig fra 2,5 tdi.... nok den mest ringe motor der nogen sine er fremstillet.... se evt audiklub dk og søg lidt på 2,5 tdi motor..

    en lækker motor der trækker som en djævel...men kan så absolut ikke holde i længden..

    søren


  • #2   24. jan 2009 Min far har en E46 320d touring.. Og den kører bare super, det er en pisse god bil. Og man har virkelig noget køreglæde i den, det er helt sikkert.

  • #3   24. jan 2009 Afgiften er også fulgt med ned, så vidt jeg ved, så tror godt det kan betale sig og finde en tysker og importere selv, så mange ben er der jo heller ikke i det..

  • #4   24. jan 2009 Nej, og kender heldigvis et par stykker der kan hjælpe (også med kort til stor trailer, når den skal hjem)..

    Men er mest "hug" på en 1,9 TDI med 131 hk standard.. Nogen der har erfaringer med sådan en fætter?...
    Skal nok lige have prøvet et par af dem herhjemme i DK inden jeg tager turen til tyskland smiley
    også med problemer med 1,9'eren... den jeg har set på har kørt omkring 100.000, så der burde være en del flere km i den smiley


Kommentér på:
Valg af st. car

Annonce