{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

SUPRA 3.0 N/A... {{forumTopicSubject}}

Går og evervejer at skille mig af med min Supra,da jeg gerne vil have en Supra TT...men hvad dælen skal man sætte af pris på den?
Syntes sgu det er svært at vurdere,der står efterhånden en slat af dem rundt omkring,og det går åbenbart lidt trægt med at få dem solgt:-(

Min er en hvid årgang 1996,kørt ca 90000 km(dokumenteret),den står med næsten nymonteret Junzai bodykit,18" fælge med nye dæk(265bag-235 for)
Der er lige lavet et stort service på den incl.rem..

Syntes jo selv den er fin,men gider heller ikke købe en anden og rissikere at stå med den gamle i 100 år...

Har i et forslag til pris?
Jeg mener jo selv at en 75-80 kg måtte være MEGET fair,men måske jeg ser lidt ensidigt på den..hehe

Mvh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SUPRA 3.0 N/A...
  • #1   27. jan 2009 Lad være med at sælge den lige i øjeblikket.. det ender bare med at du nærmest forærer den væk, for det er umuligt at komme af med noget til en ordentlig pris.. folk skal lige vende sig til at finanskrisen kommer til at vare et stykke tid

• #2   27. jan 2009 Ja den er selvfølgelig uden afgift,og den er med automatgear...højrestyret da!!

Jeg mener jo bare at hvis en bil har den rette pris,skal den sgu nok ryge afsted..men igen,vil jo ikke forære den væk:-)

• #3   27. jan 2009 Du kommer i hvert fald ikke af med den til den pris du selv synes er rimelig kan jeg fortælle dig

• #4   27. jan 2009 Nu tror jeg ikke automatgearet er et kæmpe minus lige præcis i Supraer, for de har jo vist sig at være utrolig holdbare.. jeg har i hvert set en 650 hestes med aut. gear som kørte fint, men selvfølgelig er det aldrig helt det samme. Ang. højrestyring, så har det vel ikke noget at sige, før der kommer afgift på?

• #5   27. jan 2009 Nej,men den har til gengæld ikke så meget som en ridse nogen steder,der er bodykit på,der er næsten nye fælge på,du kan sgu ikke engang se dækkene har rullet:-)

Det er samtidig med garanti at den ikke har gået mere end 90000km,(kan dokumenteres)Den har INTET rust,og den har aldrig været skadet..
    Jeg har lige ofret stort service på den også,incl rem..

Står i kanon flot stand:-)

• #6   27. jan 2009 Synes også 70,000 lyder en anelse billigt for en Supra, uanset N/A og gear.. nu er jeg ikke så meget inde i Supra priser, men jeg ville sige omkrring 100

• #7   27. jan 2009 Sexy eyes..hvor mange venstrestyret kan du finde?

Ved godt at de modeller med man.gear er lidt mere eftertragtede,men automatgearet i en supra går ganske godt..hehe

• #8   27. jan 2009 100000,- det tror jeg aldrig den skal koste,det er vist lige højt nok:-)

Men hvis nogen vil give det,så ryger den med det vuns...incl fuld tank:-P

• #9   27. jan 2009 Morten P - Hvis du tager Volvoen i bytte og lægger 120,000 oveni så er jeg frisk?

Kommentér på:
SUPRA 3.0 N/A...

Annonce