{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

riser i laken - modpart næter.. {{forumTopicSubject}}

Her til aftens skulle jeg over og hente pizza. da jeg kommer hen til bilen er der en som har smækket døren op i min og der er kommet en farveforskeld og en meget lille bule - i min bil som har kørt 3 dage siden den blev omlakeret. jeg så hvilken bil det var og lidt af nummerpladen. også beslutter jeg mig for at køre rundt i silkeborg for at finde bilen - og vupti efter 15 dukker den op - med risser på dør kanten.

Men selvføldig nægter hun at det kan være derfra og da deres egen bil var fuld af risser og rust kunne de umuligt vide om det er der fra.

fuck jeg er gal i skralden men nu må politiet tag over.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  riser i laken - modpart næter..
  • #1   25. maj 2005 Tag billed af begge biler - så meld det! Hvad sagde politiet?

• #2   25. maj 2005 At han ville kontake ejer og ringe tilbage - politiet har faktisk være meget flinke til at hjælpe. men måske det var en god ide at køre forbi igen med et camera.

• #3   25. maj 2005 Fuck jeg vil også bliver gal hvis jeg kom og konfronterede en klam pizzafrådende monster med cheese dippers kravlende ned af hagen, med at hun faktisk havde ridset min for 3 dage siden nylakerede bil..

men lad Politiet ordne det.. er sikker på at de nok skal sørge for retfærdig udfald af denne sag.

• #4   25. maj 2005 Yes billeder af dig og hendes bil. Så er der jo ikke så meget at komme efter for hende

• #5   25. maj 2005 din*

• #6   25. maj 2005 Har lige snakket med politiet igen. han havede kontaktet vedkommen og aftalen er at jeg skal møde op ved autolakeren imorgen og få en vudering. det skal siges at billede ikke gør meget da politiet allerede har set skaden (de forslog faktisk selv at se på den!) og den anden bil har en skade på døren og flere skader rundt omkring så tror ikke at billede skulle gøre noget forskeld.

men manden til konen som lavet skaden lovet politi manden at hvis jeg fik lavet et tjek ved en aut. autolaker ville han også betale for skaden.
    på den måde bør jeg da være rimlig stillet!?!?

• #7   25. maj 2005 Henrik G: sådan noget sker altid når bilen er nylakeret. stenslag, pakeringskader osv. derfor jeg har 2 biler for den nye skal fanden ikke bruges når man skal handle ind en lørdag i byen og bilen skal holde på div. pakeringspladser.

• R B
    R B Tilmeldt:
    maj 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 161
    #8   25. maj 2005 Kender også problemet alt for godt.. På vores parkerings plads her hvor vi bor holder der også altid en kælling i en gammel rusten møg-spand af en nissan sunny og hun banker dørene op i vores bil hver eneste gang hun holder ved siden af. Og jeg tror sku det er lige før hun parkerer ved siden af os med vilje, for når vi opdager hun har parkeret ved siden af os så flytter vi bilen, men vupti så går der 5 min så skal hun ud og køre og når hun så kommer tilbage igen holder hun sku ved siden af os igen.. Har endda taget hende på fersk gerning flere gange og endda kaldt hende en dum kælling, men det eneste hun kan sige er: HOV, DET MÅ DU UNDSKYLDE!!!
    Men kan desværre ikke komme til at holde så hun ikke kan parkere ved siden af... Det er pisse træls.. Føler med dig.

• #9   25. maj 2005 J & C K: Sådan en kælling skal der også tages langt grovere midler i brug ved. jeg tror ikke hun kommer langt på 4 flade hjul..

Kommentér på:
riser i laken - modpart næter..

Annonce