{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  garage vs ikke garage
  • #1   29. jan 2009 det ville være lækkert med gulvvarme i hvertfald smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   29. jan 2009 Hvorfor skulle den ik tøre hvis den holdte indendørs ? Ville da helt klart helst ha min indendøres.

• #3   29. jan 2009 har du ikke varme på værkstedet? 17-20grader med nedrullede vinduer det plejer at virke

• #4   29. jan 2009 tror det er en and, for hvilken bil har ikke bedre af at stå inde og slippe for vind og vejr?

• #5   29. jan 2009 egg face præcis det samme jeg har hørt.. har kun varme på derude når jeg ved jeg skal ud og lave noget derude..

• #6   29. jan 2009 Bilen har nu bedst af IKKE at stå i træk.. Som fx caport... Lig noget metal og så ser i tydeligt at det hurtigst ruster i en carport

• #7   29. jan 2009 Inde bedst, konstant tempatur, gider ikke til at forklare hvorfor, men det er noget med når det er varmt så kan den bedre holde på fugten så den ikke sidder inde bag bilen i kanter og kroge og ligger "vand"

• #8   29. jan 2009 EN dårlig ventileret garage har højere luft fugtighed end uden for, så simpel er det.

• Jonas T
    Jonas T Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 45
    #9   29. jan 2009 det er da alment kendt at bilen ikke har godt af at komme fra koldt vejr udenfor, og ind i en opvarmet garage, hvor lækkert det så end måtte være.

man kunne jo forestille sig at der dannes kondens når den kommer ind i varmen da den er kold. og ved den højere temperatur fremmes rustprocessen. samt selvfølgelig at luftfugtigheden er ret høj når der har stået en drivvåd bil i garagen natten over.

det samme skriver haynes-bøgerne.

det der med at ligge et stykke metal det eneog det andet sted holder sgu ikke rigtigt.

en carport hvor den står tørt, og underlaget ikke optager for megen fugt må være det foretrukne, og det er da ihvertfal mit valg.

• #10   29. jan 2009 det er da helt galt den snak her !! jeg har en garage med 22 grader altid når bilen har stået ude og er fugtig og klam
    Bliver den lyn hurtig tør ca på en time og en fugtig bil som står i en carport eller ude i det fri ville procesen af mug i kabinen forfindes jeg har set masser af biler ved forhandler som har mug på sæder og seler pga fugt og dårlig vintalition..så ind i varmen med slæden :0)

• #11   30. jan 2009 Jeg har haft garage til min bil i 5 år, og jeg har sgu ingen problemer. Der er 4 ventilationshuller, så fugten kan trænge ud.

Kommentér på:
garage vs ikke garage

Annonce