{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.297 visninger | Oprettet:

Ebay, binder sælger sig til salg? {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger sidder jeg lidt med tanker om sælgerne på de forskellige ebay-sites binder jeg til det afsluttende bud, har lagt mærke til flere af auktoinerne eller hva de kan kaldes har en minimumpris( kan desværre ikke ses ) men skal den så nåes eller binder sidste bud og hvordan med forsendelse, hvis det er en bil henter man vel selv eller aftaler det nemmeste med sælger...?

Håber der er nogle der kan hjælpe med spørgsmålene eller evt, fortelle om deres oplevelser og køb på de forskellige ebay`s...

Peter,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ebay, binder sælger sig til salg?
  • #1   30. jan 2009 RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET-RETTET
    Eller et ord smiley
    Som overskriften siger sidder jeg lidt med tanker om sælgerne på de forskellige ebay-sites binder sig til det afsluttende bud, har lagt mærke til flere af auktoinerne eller hva de kan kaldes har en minimumpris( kan desværre ikke ses ) men skal den så nåes eller binder sidste bud og hvordan med forsendelse, hvis det er en bil henter man vel selv eller aftaler det nemmeste med sælger...?

Håber der er nogle der kan hjælpe med spørgsmålene eller evt, fortelle om deres oplevelser og køb på de forskellige ebay`s...

Peter,

• #2   30. jan 2009 altså der er nogen der har det der hedder en mindstepris. hvis den ikke opnåes sælger de den ikke. men er der ingen mindste pris på deres vare kan den købes for 1Euro hvis man er heldig..

• #3   30. jan 2009 alt til min den hvide cinquecento er købt på ebay.de kanon service jeg fik af sælger. har også købt ny computer gennem ebay.de har købt ca 40-50 vare og endnu ikke mødt en der har taget røven på mig.

men høre om andre der ikke får deres vare eller får en anden vare end den de har betalt for.. men sådan er det også i dk. BB er rigtig slemt. vil tro 15% af de handler der forgår der er falske, folk for penge og så høre man ikk mere til dem..

Kan kun sige du skal læse det hele godt igennem. for kender en der trode han købte en radio men var faktisk kun en manual han bød på.. så kig godt efter inden du byder..

• #4   30. jan 2009 Så længe mindsteprisen ikke er opnået så binder sælger sig ikke til at sælge. Men som Mulle siger, er der ingen mindstepris, så binder sælger sig til at sælæge uanset prisen når auktionen slutter.
    Og så længe man kigger efter bedømmelser inde på Ebay så kan man være ganske rolig i sine handler. Jeg vil skyde på 98% af alle handler inde på Ebay er 100% iorden.
    Men ja, kigger du f.eks, på ebay.de, ebay.it, ebay.es osv osv osv, hvor det ikke står på engelsk, så vær varsom, du kan komme til at byde på et produkt som ikke er det du tror det er, det gælder nemlig om at nærlæse det man byder på.
    Og så længe man betaler via paypal, så er man endnu mere sikret, da ens penge kan sendes retur hvis paypal de finder ud af at varen enten ikke er blevet sendt, eller ikke er den vare som beskrevet i salgsannoncen.

• #5   30. jan 2009 jeg har nok også lavet 50 handler på ebay, alt fra små pærer til komplet fælgesæt. Har endnu ikke oplevet at jeg er blevet snydt, dog kan beskrivelserne ikke altid stemme overens med standen. Ofte skriver sælgerne, som ny! selvom tingen har tydelige brugsmærker/slitage. Jeg har også prøvet 2 gange at jeg har vundet en aktion, som jeg egentlig ikke ønskede bagefter, og begge gange er jeg sluppet afsted med det.

• #6   30. jan 2009 jeg har været uheldig 2 gange og så kørt det over advokat og altid fået ret. Det var ikke decideret snyd, men mere hvor varens stand ikke var helt eller slet ikke i overensstemmelse med beskrivelsen.

Kommentér på:
Ebay, binder sælger sig til salg?

Annonce