1.297 visninger
|
Oprettet:
Ebay, binder sælger sig til salg? {{forumTopicSubject}}
Som overskriften siger sidder jeg lidt med tanker om sælgerne på de forskellige ebay-sites binder jeg til det afsluttende bud, har lagt mærke til flere af auktoinerne eller hva de kan kaldes har en minimumpris( kan desværre ikke ses ) men skal den så nåes eller binder sidste bud og hvordan med forsendelse, hvis det er en bil henter man vel selv eller aftaler det nemmeste med sælger...?
Håber der er nogle der kan hjælpe med spørgsmålene eller evt, fortelle om deres oplevelser og køb på de forskellige ebay`s...
Peter,
mar 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Biler: 3 Emner: 17 Svar: 83
Eller et ord
Som overskriften siger sidder jeg lidt med tanker om sælgerne på de forskellige ebay-sites binder sig til det afsluttende bud, har lagt mærke til flere af auktoinerne eller hva de kan kaldes har en minimumpris( kan desværre ikke ses ) men skal den så nåes eller binder sidste bud og hvordan med forsendelse, hvis det er en bil henter man vel selv eller aftaler det nemmeste med sælger...?
Håber der er nogle der kan hjælpe med spørgsmålene eller evt, fortelle om deres oplevelser og køb på de forskellige ebay`s...
Peter,
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 200 Svar: 1.735
okt 2004
Følger: 41 Følgere: 38 Biler: 5 Emner: 200 Svar: 1.735
men høre om andre der ikke får deres vare eller får en anden vare end den de har betalt for.. men sådan er det også i dk. BB er rigtig slemt. vil tro 15% af de handler der forgår der er falske, folk for penge og så høre man ikk mere til dem..
Kan kun sige du skal læse det hele godt igennem. for kender en der trode han købte en radio men var faktisk kun en manual han bød på.. så kig godt efter inden du byder..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 72 Svar: 5.728
Og så længe man kigger efter bedømmelser inde på Ebay så kan man være ganske rolig i sine handler. Jeg vil skyde på 98% af alle handler inde på Ebay er 100% iorden.
Men ja, kigger du f.eks, på ebay.de, ebay.it, ebay.es osv osv osv, hvor det ikke står på engelsk, så vær varsom, du kan komme til at byde på et produkt som ikke er det du tror det er, det gælder nemlig om at nærlæse det man byder på.
Og så længe man betaler via paypal, så er man endnu mere sikret, da ens penge kan sendes retur hvis paypal de finder ud af at varen enten ikke er blevet sendt, eller ikke er den vare som beskrevet i salgsannoncen.
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 41 Biler: 19 Emner: 170 Svar: 1.829
maj 2006
Følger: 32 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 50 Svar: 747
Ebay, binder sælger sig til salg?