{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Hvad koster reseverdele til en honda.. {{forumTopicSubject}}

Som topic siger...

Det er til en honda civic 97... 1.4i S..

Det er fordi køre godt selv i fiat... men har set på en honda civic kunne nemlig godt tænke mig at prøve noget andet.. Fiaten køre sku fint osv..

Det gør en honda vel osse.. Så ville egentlig bare vide om reseverdele er stort set ligeså dyre som fiaten osv... sådan genneralt eller hvordan ser det ud..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad koster reseverdele til en honda..
  • #1   26. maj 2005 Ring til en honda forhandler..

• #2   26. maj 2005 Jeg har hørt at generelt er honda reservedel dyre. Men ikke noget der har påvirket mig.

• #3   26. maj 2005 Det har nemlig osse hørt...

Men det er måske ikke så slemt igen som der siges...

• #4   26. maj 2005 Men så noget helt andet... Hvad kan min fiat indbringe hvis den skulle sælges..

Info

Fiat Brava Blåmetal
    1.8elx dvs el ruder/spejle
    med 15" alu (weeee)
    anhænger træk..
    god stand..

Har ingen billeder da ingen digitalkamera

• #5   26. maj 2005 Dooh
    glemte lige den er fra 96 og nysynet dvs inden for 2 mdr..

• #6   26. maj 2005 Michael J
    Nope....og når det kommer til styling(hvis du er til det) så er mulighederne uendelige! Man kan blive ved, og der er rigtig mange ting!

• #7   26. maj 2005 Danny jeg er 20år...

Du er inde på noget af det rigtige....

Se bare Bjørn L's honda savle..... Totalt nice...

• #8   26. maj 2005 http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=664870&page=2
    Ja det er jo det smiley
    Er også selv 20
    Men det link jeg har smidt, er et eksempel på hvad den kan koste. Så kan du sammenligne din med den.

• #9   26. maj 2005 Min har kun kørt 114.000

Men ved sku ikke om der er nogen der gider at købe sådan en bil køre sku fin ellers...

• #10   26. maj 2005 Men hvordan kan det lige være at den honda civic fra 97 1,4i S koster det samme i vægt afgift som min 1.8elx

Pga den hedder S bagefter eller hvad...

• #11   26. maj 2005 De er rimelig dyre.. MEN HONDA ER JO OGSÅ KVALITET!!!!! Så det er helt okay...

• #12   26. maj 2005 Hehe...

• #13   26. maj 2005 Tjaa kan jo diskuteres, honda er jo kvalitet der holder smiley .. gav f.eks. 320kr ca. for en original honda tandrem som har udskiftnings intervaller ved 150.000km .. så kan det muligvis godt være at f.eks. en original opel tandrem kun koster 200kr men den skal så også skiftes ved 60.000km så i længden er honda billigst fordi det holder længst smiley

• #14   26. maj 2005 En honda køre bare, og bruger ingen reservedele... så det er billigt og køre i... havde min i 2 år uden at der sku laves noget og havde kørt 70-80.000 i den... så en honda skal du ikk være bange for at købe...

• #15   26. maj 2005 Et andet og meget relavant problem mine penge skal sku osse følge med... hehe... så nu må vi se om der sker en fornyelse...

Men nu fik jeg da svar på alle mine spørgsmål og det er jo rart...

• Kim K
    Kim K Tilmeldt:
    jun 2003

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 341
    #16   26. maj 2005 Hej Michael

Jeg kan også bekræfte de udtalelser der er omkring forbruget af reservedele til sådan en fætter, det er som regel på et lavt niveau. Jeg har en Civic 1,4i S sedan som siden den var ny (1/8-1997) har kørt 158.857 km og ikke kostet noget som helst i reparation, for der har ikke har været en eneste. En sekretær ved mit forrige job havde samme model blot i 3-dørs, de første 200.000 km brugte hun kun penge på et baghjulsleje ud over almindeligt service.

I England er der et forsikringsselskab der forsikre biler mod mekaniske nedbrud indtil der er 10 år eller 160.000 km gamle, de skriver:

” Fewer than one in five Honda owners needed to make a claim and no less than three models – the ’96-’01 Civic and both the ’94-’98 and ’99- Accords – were among the 10 most reliable cars overall.”

Så mellem en frygtelig masse bilmodeller er den blandt de 10 mest stabile modeller.

Norge ligner Danmark rigtigt godt på bilafgifter og øvrige udgifter omkring bil, så vi kan sagtens sammenligne os med dem på de områder. Man hører jo uvist af hvilken grund at Honda har dyre reservedele og eksempelvis Fiat og Opel billige, uvist skriver jeg fordi jeg ikke efter nu 28 år med Honda har set det med de dyre dele. Fra nogle norske brugtbilstests samlede jeg på et tidspunkt en masse priser, og de giver et noget andet billede.

Med hensyn til vægtafgiften er den jo som navnet siger afhængig af vægten, og der er din nuværende bil og Civicen i samme vægtklasse. I 97 skiftede man til grøn afgift, og der er jeg sikker på at Civicen blev billigere end din nuværende bil da Civicen givet går længere på literen. Så hvis du vil ha’ grøn afgift frem for vægtafgift skal du se efter et nyere eksemplar, hvor meget der er at spare kan du se her www.hvorlangtpaaliteren.dk

Med venlig hilsen Kim

• #17   22. jul 2010 Uorginale stumper er lige så godt som orginale smiley
    og meget billigere ...

Kommentér på:
Hvad koster reseverdele til en honda..

Annonce