{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

Burde ikke være dem som skal betale? {{forumTopicSubject}}

Kort fortalt..

Min Mitsubishi sigma har været på værksted hos:

Mitsubishi Bellahøj
Frederikssundsvej 100
2400 København NV

For at få skiftet kilderem og tænderør, de har så ikke kunne starte bilen og har brugt boster og ved ikke hvad. De får den så skubed ind på værkstedet hvor de stadig ikke får den started, men ved at gå uden om startspæren og ved brug af boster og ædter for at få den til at starte får de den så startet, men den giver et knald og mit luft filter sprænger i 4 stykker så den virker ikke mere. Da jeg hented bilen kunne den ikke køre hvor jeg selv kørte rundt til bygge marked for at finde et rør som kunne erstarte den sprægnte luft kasse så den ikke suger falsk luft. Jeg køre så hjem uden de har lavet kilderem eller skiftet tænderør. Siden har den hakket lidt og så kørt igen og så hakket igen. Jeg får den kørt til mitsubishi i søborg på vandtårnsvej hvor de så skifter min kilde rem og jeg køre så hjem , men på vej hjem viste den motor styringsfejl og får falck til at bringe den til mitsubishi i søborg igen hvor de så skifter mine tænde rør og kontollere tænderørslabler og laver en fejl søgning.

Da de så har skiftet de tænderør sige de den er klar og jeg henter den. Jeg køre i ca. 20 min og på motorvejen virker det som om den igen hakker når jeg køre og den laver så en motorstyringsfejl og falck får kørt den igen tilbage til søborg hvor de laver en mere præsis udmålning på fejlen som siger det er tændespolerne som skal skiftes.

De skifter så de tændespoler. Jeg ringer i dag til Mitsubishi i søborg for at høre hvordan det går med min bil hvor han siger at de har skiftet de tændespoler, men den laver stadig fejl så de fejlsøgere videre på den nu..

Alt det her er først startet efter da jeg kørte fra Mitsubishi på frederikssundsvej og den fejled ingen ting før. ville bare have skiftet kilderem fordi den piver, men siden der har jeg brugt 9000kr på den fejl skal laves og den fejl er ikke lavet endnu så bliver sikkert dyre..


spørgsmålet er om i tror man kan få Mitsubishi på frederikssundsvej 100 til at betale???
For der er noget der er sket hos dem da min bil aldrig har haft et problem før de har haft den i hånden..

Mit gæt er de har givet den forkert strøm eller givet for meget strøm så det har brændt noget el system af..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde ikke være dem som skal betale?
  • #1   2. feb 2009 det svære i denne sag, bliver jo netop at bevise at de har ødelagt noget ..
    - men det er da forsøget værd at smutte ud til dem


  • #2   2. feb 2009 du dummede dig, da du sendte bilen på et andet værksted. .

    det er meget muliigt, dem i bellahøj, har ødelagt noget, men du skulle havde givet dem en chance for selv og lave det.. .

    nu hænger du selv på det. .


  • #3   2. feb 2009 Jeg vil bestemt mene, at det er værkstedet, der har lavet noget rod i din bil, og derfor må bløde for det.

    Jeg håber du er medlem af FDM, for de er nok de eneste, der kan hjælpe. Alternativt må du klage gennem forbrugerklagenævnet, men det kan tage op til 2 år, hvor du ikke må bruge bilen, og samtidig er forbrugerklagenævnets afgørelser kun vejledende.


  • #4   2. feb 2009 Er desværre ikke medlem af fdm..

    Inde på mitsubishi-klub.dk fik jeg afvide at jeg kan ringe til mitsubishi danmark og fortælle hvad der er sket og de kan der ved få fra tages deres ret til at lave mitsubishi som autoriseret værksted og ryger ud af mitsubishi danmark.

    Grunden til jeg skifted værksted var at de sikkert ville have gjordt endnu mere ved bilen som sikkert kunne skade den. Når jeg snakked med dem virked det ikke som om de viste hvad de laved.

    Bilen har nu været på værksted i 2 mdr.

    I starten troede jeg blot det var tænderør som skulle skiftes, men siden har det vist sig at de har sat den boster forkert til tror jeg. Der en måde man skal sætte den til og af igen i den rigtige rækkefølge ellers kan det skade..

    Jeg kan ikke bevise at det er dem blot at bilen ikke fejled noget overhoved da de fik den og siden de har rodet med den har den ikke virked. desværre.

    Det nye Mitsubishi værksted siger også at som autoiseret værksted er det ikke en løsning at starte med ædter of det har de aldrig selv gjort.
    starter den ikke er der en fejl som skal findes og bare tvinges igang med et skud ædter som giver et ordenligt knald..


  • #5   2. feb 2009 starter den ikke er der en fejl som skal findes og IKKE bare tvinges igang med et skud ædter som giver et ordenligt knald..

  • #6   2. feb 2009 .

  • #7   2. feb 2009 det er dig der hænger på den, da du har skiftet til et andet værksted.. du skulle have ladet den blive på den første, indtil du kunne få den tilbage i samme stand som du afleverede den i .. at køre i den hvor den "hakker" i det, er jo heller ingen løsning.

  • #8   2. feb 2009 Selvfølgelig skal dem på Frederiksundsvej ordne eeeee, problemet blvier at få dem til d For som de andre siger, så begik du en el d du hentede den og kørte ud til de andre - Hvorfor gjorde du egentlig det? Tænker: hvorfor du ikke sagde at du best ike ville have den tilbage, førdn var som du afleverede den!?

  • #9   3. feb 2009 *The Ramster *:


    Fordi jeg ikke følter de har forstand på hvad de laved og da min bil betyder meegt for mig gør det ondt at der står en som ikke ved hvad han skal gøre og bare smader den..

    I starten viste jeg ikke det var i forbindelse me dem den laved de fejl..

    Sidst jeg aflevered den var der ikke plads inde for hegnet så den stod ude på vejen hvor deres egen biler også stod og fik kørt mit side spejl af (pris 3500kr) og hvis det sker hvergang den er der nede bliver det hurtigt dyrt at få lavet små ting.

    De har særdels dårlige p- forhold.

    Desuden er min bil en at mitsubishi´s mest tekniske biler så det hjælper ikke at sætte en til at lave min bil som ikke engang ved hvor han skal starte.. Skal ikke bedøme ham som laved bilen, men han var nok 20 år og ligned ikke en som har erfaring nok til at kunne lave den da dem på kontoret ikke engang kunne hjælpe ham helt..

    Det ville tage dem dobbelt så langtid at lave bilen.

    Kan ikke aflevere min bil til et værksted som bruger alt muligt for at tænde bilen hvis der er et problem.. De virker som om lappe løsninger er oki..


Kommentér på:
Burde ikke være dem som skal betale?

Annonce