{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
780 visninger | Oprettet:

Thomas p
Thomas p
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

BG hjælpe admin {{forumTopicSubject}}

Hej venner

Jeg syntes nogle af de hjælpe admin her på BG lider af "magt syge"
Det er som om det er helt ok at svinde folk til.
Det er også ok at misbruge folks tid ved at skrive på marked at man vil købe en bil, for efter 1 uges forhandlinger, finder man ud af han kun er 17 år og ingen penge har.
Dem bliver der ikke gjort.

Men når vi andre medlemmer, som har været her i mange år, begår en lille fejl. Så bliver man frosset ude.
Du har ingen mulighed for at klage over det. DVS: ingen holder øje med om de her hjælpe admin, gør det godt eller dårligt.
Det syntes jeg nok er et problem.
Jeg syntes ikke det er en fair behandling.

Hvad har i andre oplevet?

(altså hvis dette her indlæg ikke bliver slettet af en hjælpe admin)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BG hjælpe admin
  • #1   7. feb 2009 mange år?????

du har da lige oprettet dig for nogle dage siden

• Thomas p
    Thomas p Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   7. feb 2009 ja det er jo nok ikke den her profil..

• #3   7. feb 2009 Vil til dels give dig ret, det er som om at nogle ikke alle men nogle af de man har valgt til hjælpe Admins, bare ikke aner en dyt om noget, og hvis man mod argumenterer får man en sviner uanset hvor pænt og sobert man skriver.

Selv har jeg oplevet at annoncere efter et bilradio specifikt iPod kabel i markedet, hvorefter det blev slettet med påtalen om at iPod så sandelig ikke havde noget med biler at gøre og derfor ikke måtte annonceres på BG, og så var det komplet ligegyldigt om jeg pointerede at stort set alle bil radio fabrikanter med respekt for sig selv idag laver det, jeg linkede direkte til en side hvor det stod på skrift, men næ nej, der var intet at gøre, min annonce skulle slettes.

• #5   7. feb 2009 Magtsyge ved jeg såmænd ikke om de har, men ham jeg har oplevet var aldeles ukompetent til sit hverv, og endvidere fuldstændig umotiveret - jeg bad ham om at genoverveje sin beslutning om at blive hjælpe-admin.

Michael: Ulønnet? Ja, men det betyder jo stadig at de skal tage sig af brugerne her på BG, de har jo selv meldt sig.

• #6   7. feb 2009 hvis du mener der er en hjælper admin der misbruger sine udvidet muligheder kan du klage via. dette link http://www.bilgalleri.dk/html/gal_kontakt_skriv.asp?category=9

Mange gange er en sag her inde en personlig vurdering om en bruger skal havde en advarsel frysses eller sletts, som wirefreak har været ude for er der ofte også en del vurdering om, hvor en hjælpe admin skal sætte grænse for, hvornår noget høre til her inde eller ej, dette gælder ikke kun market, men også indlæg og hvordan folk skriver til hinanden.

Det er klart der til tider vil ske nogen, uheldige episoder hvor en hjælpe admin måske skulle havde givet en advarsel, men måske har valgt at fryse en konto og hvad så ? det gælder maks 5 dage.

Jeg vil gerne sige at nu da jeg selv har været hjælpe admin, vil jeg gerne pointere at der bliver holdt øje med dem, klager bliver tager seriøst, hvis ellers det er en seriøs klage, at man vælger at skrive om det på forum kan ikke tages seriøs af de rigtige folk, de følger ikke altid med på forum posts, da dette ville være helt umuligt med alle de gallerier der nu engang er.

Jeg synes hjælpe admin gør et rigtig godt stykke arbejde, de fleste folk som brokker sig over hjælpe admins er blevet straffet og med god grund så læs brugerbetingelserne igennem igen og se om ikke det er refærdigt at de bruger deres udvidet muligheder.

• #7   7. feb 2009 Thomas P

hvor mange brugere må man have på bg ?

• tom b
    tom b Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 12
    #8   7. feb 2009 hejsa kender en der er blevet frosset nogle gange fordi man mener han sælger fra et lager af.hvorfor kan man så ikke få at vide hvorfor de mener det og hvem der fryser en det er da lidt vigtig at vide hvorfor man bliver frosset og ikke bare sådan en standart mail

• #10   7. feb 2009 argghh hallo gutter,syntes lige i skal tøre jeres øjne,jeg syntes sgu det er iorden at thomas skriver om det her,han nævner jo ikke lige frem navn på den HA.Og har da også set tit HA gå ind og spille med muskler i indlæg,hvor man sidder og tænker sit,men nok om det.kan slet ikke se at der skal være så meget r..slikkeri,der er sgu så mange andre der bryder reglerne herinde hvor hverken admin eller HA træder ind,så jeg syntes du thomas skulle skrive til admin og håbe at han tager det seriøst det du skriver,men hvem ved det kan jo som du selv skriver være at vi nu bliver frosset ud pga vores menning

• #11   7. feb 2009 For det første - BLIVER der holdt øje ! Og for det andet er det klart at ejerne af siden altid vil holde med hjælpeadmin - da der kommer så mange klager hver dag over utilfredse brugere !

Kommentér på:
BG hjælpe admin

Annonce