{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

SIDE RUDE SMADRET IGEN {{forumTopicSubject}}

Er der ikke nogle der har godt forslag til hvad jeg skal gøre for ikke hele tiden at få smadret side rude, den har været knust nu 2 gange inden for kort tid, hver anlæg eller andet har været fremme og alarmen er gået helt amok begge gange, det virker som om de prøver stjæle den, Det jo bare en gammel træt suzuki swift gti :S

Hvad er gode forslag? :S den holder i carport og der ikke rigtig plads til man kan rode videre iden selvom man nu sku få den op :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SIDE RUDE SMADRET IGEN
  • #1   8. feb 2009 tror det er "drengestreger" :S har du gjort noget mod nogen eller sådan?

• #2   8. feb 2009 En STOR fed ratlås, så gider de måske ikke at prøve. Men fuck det er træls at folk ikke holder nallerne for sig selv!

• #3   8. feb 2009 Det har jeg desværre ikke ! ville være nemmere at finde manden bag så !

Vi har fået en del polakker her i områet :S

• #4   8. feb 2009 ja sådan en må jeg sku ha mig, en kæmpe motherfucker en af slagsen

• #5   8. feb 2009 hvor lang tid er det foregået over ??

Overvågnings camera kunne måske være en mulighed ? Bare en bærbar med et webcam sat til.. Og så noget godt lys, med censor på, over området hvor din bil holder parkeret.. Så der bliver lyst op lige så snart en eventuel tyv, kommer forbi...

• #6   9. feb 2009 Sæt en bevægelsessensor til og kobl den til en vandkanon som peger ned mod bilen. Sørg evt. for at fylde beholderen med batterisyre...
    Men husk lige at køre bilen i vaskehal efterfølgende:-)

• #7   9. feb 2009 rude i plexi glas eller polycarbunat prøv af smadre den smiley

• #8   9. feb 2009 ja, det lyder som en fantastisk idé Rune L...

• #9   9. feb 2009 det er ikke lovligt på biler men det virker :o)

http://www.prodesign.dk/Solfilm.aspx

SOLFILM MOD INDBRUDSSIKRING
    SIKKERHEDSFILM TIL VINDUER
    GlassGard sikkerhedsfilm monteres direkte på vinduer, og fås i mange forskellige tykkelser, med og uden farver og forskellige nuancer.

Fælles for alle typer gælder, at de er produceret og testede efter de højeste standarder i branchen, hvilket er din sikkerhed for et godt resultat.

Med sikkerhedsfilm monteret i sine vinduer, gør man det optimale for at holde indbrudstyve ude, og samtidig forhindrer man eventuelle følgeskader der kan opstå når glas går itu. Mange virksomheder har i dag et krav om at alt vinduer i virksomheden skal være belagt med en kraftig sikkerhedsfilm, det sikrer inventar og ikke mindst personale optimalt mod hærværk, ulykker og vandalisme.

• #10   9. feb 2009 Tja, din motor er jo forholdsvis sjælden.. tror kun der kører omkring 20 Swift GTI'er rundt i Danmark, så måske er det motivet.. lidt ligesom VAG 1,8 20VT maskinerne, det kan godt være de er i høj kurs i Suzuki kredse hvad ved jeg, men ja der er gode forslag her i tråden.

• #11   9. feb 2009 Tak for alt det fine i har skrevet. Går i gang med det solfilm projekt, og det overvågning skal jeg lige ha undersøgt gode priser på (:

men møg iriterene sådan noget sker, har fået mig en kæmpe fætter til ratlås, og ny rude kommer i aften,

Kommentér på:
SIDE RUDE SMADRET IGEN

Annonce