{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.464 visninger | Oprettet:

Brug af polermaskine {{forumTopicSubject}}

Hey, var lige i den lokale XL Byg for at købe et par småting - Lagde mærke til at de have en Bosch excentersliber, model pex 12 ea til en fornuftig penge, ja så slog jeg til! hehe :0)

Jeg har imidlertidigt aldrig rigtig brugt en sådan til at polere bil med! Har naturligvis brugt en excentersliber før, men det var i forbindelse med istandsættelse af hus m.v., så jeg er ikke helt blank.... :0)

Ville høre om der var nogen med forstand på dette, sådan lidt mere specielle, gode fif til brugen af den, f.eks. i hvilken rækkefølge jeg skal bruge henholdsvis POLERSVAMP og POLERHÆTTE(Svensk - Aner ikke hvad det hedder på dansk, sådan en blød bomulds polerhætte)...

MEn som sagt, alle gode råd, også til hvilke produkter de er gode, eller om alle voksprodukter som udgangspunkt kan bruges!!

Min bil har nogle små skurerridser jeg gerne ville have fjernet nemlig, tænkte på om alm. lakrens også fint bruges på polermaskinen? Skal lige siges, at den har variable hastighed, da jeg kunne forestille mig at det var ligeså vigtigt på lak(hvis ikke vigtige, som det er på fine træoverflader, at den starter langsomt osv.!)

På forhånd mange tak! :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brug af polermaskine
Kommentér på:
Brug af polermaskine

Annonce