{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sengeramme skal samles færdig 500 kr.
  • Opsætte akustikpaneler 1.200 kr.
  • Pudsning af væg 2.000 kr.
  • Samsung 65'' Tv vægophængt 500 kr.
  • Hanging pendant lamp in living room 650 kr.
  • Lægge væg-til-væg gulvtæppe i 10kvm værelse 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot partner????
  • #1   10. feb 2009 hej min far købte en 1,9hdi eller 1,6hdi kan sku ikk huske det.. den har gået 35000nu (han købte fra ny) og den går upåklageligt i al mekanik.. og de giver jo også en god motor garenti hvis den er fra ny

• #2   10. feb 2009 Tror bare du bliver træt af at køre 200 km i den om dagen. Den er jo ikke ligefrem kendt for fantastisk kørekomfort. Mere praktisk for børnefamilier og den lille selvstændige. Ville da nok vælge noget mere behageligt, med ordentlige sæder osv.

• #3   10. feb 2009 Postvæsnet bruger 1,9 dieslen som postbil, og det holder den rigtigt fint til når man ser på hvordan de bliver brugt.

Hdién er jeg ikke meget for, det koster simpelthen for meget hvis der er noget der går i stykker på den motot.

• #4   10. feb 2009 Hehe jeg kører i en corsa c diesel nu så kørekomforten ka ik bli så meget værre sys jeg. Havde en kort overgang en 2.0hdi som firmabil og sys egentlig den kørte meget godt men ved selvfølgelig ik noget i længden. Men var mest fordi det sku være en bil til maks 30kg. Hva ka man ellers få da som kører langt på literen og som ka holde. Helst gul plade????

• #5   10. feb 2009 du skal nok osse ha' høreværn med, hvis der skal være åbent til "kassen"

• #6   10. feb 2009 Ville nu helt sikkert gå efter HDI'en smiley Så kører den godt, men til motorvej ville jeg godt nok tage en anden smiley

Kim K, det da fordi det er pug, ik pga. HDI'en ^^

• #7   10. feb 2009 Jeg havde valgt en anden lavere bil. Byggemand bob bilen er ekstrem følsom overfor vind, hvilket selvfølgelig går ekstrem ud over dit brændstof forbrug.

Ingen tvivl om at den nok skal holde til det. men du blir træt af at køre i den når du skal så langt hver dag

• #8   10. feb 2009 Jeg vil sige ligesom de fleste i denne post at den nok bliver træls at køre 200 km i om dagen. Min mor har HDI´eren og den holder helt fint hun har haft den fra ny af og der har ingen ting været med den. Vi bruger den til at køre på ferie i til sydeuropa og sådan noget, der er den jo praktisk nok. Jeg ville dog vælge en anden som firmabil, da den ikke rigtig er egnet som pendler-vogn.

// Mathias Rasmussen

Kommentér på:
Peugeot partner????

Annonce