{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.699 visninger | Oprettet:

Goodyear EAGLE F1 Asymmetric ? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens

Det efterhånden et par år siden jeg har været ude og købe helt nye sommerdæk, pga. udskiftning af bil osv. Men skal have fat i et nyt sæt til min skyline her til sommer i str. 255/35/18
Jeg har indtil nu kørt på Goodyear eagle f1 dw3, men de er jo udgået, eller også så udgår de, kan ikke rigtig finde ud af det.
Man fald over der her Goodyear eagle f1 Asymmetric
link : http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=58737138.123.4287&typ=R-142442&ranzahl=4&Breite=255&Quer=35&Felge=18&Speed=W&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=50&Transport=P&F_F=&dsco=123&sowigan=So&Achse=&LoadRange=

Er der nogen som kender dem ? eller er det et helt nyt dæk ?
I må også gerne kommer med forslag til andre mærker hvis i har gode erfarringer med nogen.
Jeg gider bare ikke de der semi sliks, de er sgu for bløde og holde ikke i længden.

Vh Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Goodyear EAGLE F1 Asymmetric ?
  • #1   11. feb 2009 dækket er nyt så vidt jeg ved... der skulle være en smule mindre greb i men tilgælgæld skulle støjen også være mindre

  • #2   11. feb 2009 Hey, Jeg går ud fra at motoren overdøver det meste dækstøj? hehe.. har hørt din skyline, så ved at den støjer lidt.

    Går ud fra at du går efter max grip?
    Er det så ikke noget Toyo R888 du skal have fat i? ved godt det ikke er sjovt i regn. Men så mener jeg at Yokohama har lavet et Sommer Semi-slick-semi regn dæk...
    Som ellers skulle være udmærket.


  • #3   11. feb 2009 Jeg læser åbenbart ikke emnet inde jeg åbner munden! hehe...
    Der står sgu da "ingen semi slicks"

    Nå, men det gamle Goodyear F1 GDS3 (eller hvad det hedder?) FIk da et ret så fint resultat i Adac's sommerdæk test 2007. evt kig Adac.de


  • #4   11. feb 2009 er ret glade for de dunlop sport 9000 jeg har på min

  • #6   11. feb 2009 Jeg har de dæk der på min bil! og de er de bedste dæk jeg har kørt med! de siger intet og det er perfekt. og så står de også fint fast!

    Kan klart kun anbefale dem her fra, de er sku kanon


  • #8   11. feb 2009 Jeg har lige købt 4 Goodyear EAGLE F1 Asymmetric til min Skyline.

    Jeg læste mange test på nettet. Det var i de fleste tilfælde det dæk der stod bedst fast rundt i sving når det var tørt. Derfor valgte jeg dem.

    smiley


  • #9   11. feb 2009 Peder B--> Ja dækstøj er ikke så vigtig, det høre jeg alligevel ikke så meget af smiley


    Kasper K---> pirelli, har jeg ellers hørt skulle være kanon når man snakker ekstrem lav profil altså 40 og der under

    Når man kan jo se, jeg nok ikk er gået helt forkert i byen med de der goodyear, så kunne godt være man skulle holde sig til dem smiley

    Vh Kim


  • #10   11. feb 2009 Kim. Syntes det virker som et lækkert dæk. Har desværre ikke prøvet dem endnu. smiley

Kommentér på:
Goodyear EAGLE F1 Asymmetric ?

Annonce