{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevindundervogn til Golf 4
  • #1   14. feb 2009 Jeg har monteret flere af de billige tyske undervogne. Det er ikke lige noget jeg vil anbefale. For det første er de ikke godkendt, Dette skyldes især at fjederene er mega tynde for det andet er De bare af dårlig standart. Jeg skal dog indskyde at hvis du er ligeglad med kvalitet og køreenskaber og bare vil have den til jorden er det da bedre en bare at købe nogle fjeder til org undervogn. Så kan den nemlig blive lav.

• #2   14. feb 2009 Okay, jeg har også købt en for billig en man kan mærke hver enkelt lille sten i vejen. Så komfort, køreegenskaber og kvalitet skal den have. Men en kw undervogn ligger på de der 10kg, så måske noget til en 5kg eller der omkring

• #3   14. feb 2009 Det er til en golf IV det er en af de biler brugt marked er størst til. elleres brug ebay

• #4   14. feb 2009 Købte en Kw variant 1 for 4 kilo brugt, den var rigtig fin,

Mvh, Hansen

• #5   14. feb 2009 du skal ha dig en Eibach Pro-Street S gewindundervogn, den er produceret af KW i rustfri stål og så den bar rød istedet for lilla og gul som KW, og koster ca 1500kr mindre det er den jeg sælger til alle mine kunder, og de altid tilfredse med bilen bagefter at den bliver mere sporty men samtidig bibeholder komfort så det ik bliver et stivt bræt og køre i

Kommentér på:
Gevindundervogn til Golf 4

Annonce