{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
699 visninger | Oprettet:

Jesper A
Jesper A
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75

Fake??? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke helt om denne her er fake... Men jeg tror det!
... Kig lige på årgangen... 2003?? De har lige lanceret 5'eren i '03!! ?! Jeg tror bare ikke den er oprigtig! : http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=7321

Men jeg er fandeme træt af alle de paphjorte der ikke kan finde ud af at Bilgalleri.dk er et seriøst forum... Og at drengene på "redaktionen" ikke fortjener alle de fake biler... Det skal man sgu gi' det ... Hvem hun så end er... Hende Gitte.... De gør fandme et godt stykke arbejde for at vi kan ha' noget at lege med... Synes ikke at de paphjorte der gør det kan være det bekendt.... Det er ikke helt fair over for dem der tager biler seriøst og ser det som en lidenskab!

En hyldest til drengene på Bilgalleri.dk... Lad og gi' dem det - en hyldest!... ALLE... gør oprør over for fakere... Fej dem ad vejen og hjælp Bilgalleri... og lav et emne hver eneste gang de er på krigsstien... Jeg håber der er nogen der er med mig...!!

Har i iøvrigt lagt mærke til at her den sidste måneds tid, er antallet af fakere næsten fordoblet, eller mere... Og 70-80% af dem er alle Bimmere... :-S
HJÆLP MIG og Bilgalleri.dk ....

HYLDEST TIL BILGALLERI.DK...
/Jesper/Hold den stiv sømand...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fake???
  • #1   17. dec 2003 Årgangen kan godt passe men hvis man har en sådan bil, hvorfor så sætte andre alu. på end de orginale...????
    For de er ihvertfald ikke standard!!!

• #2   17. dec 2003 fake
    Ja hvis man er så glad for sin bil, at den skal herind og vises frem, så nøjes man nok ikke med et meget dårligt taget billede ud af et vindue, Er de fleste ikke enige med mig i at så finder man da lige lidt billeder fra den gang da bilen var ny for 20 år siden(så har man måske kun et billede), men står man med en årg 2003 til +500000, ja så løber de fleste vel lige en tur om bilen med det kamera, eller hvad?
    Eller læg et v-max eller et andet blad på hjælmen af bilen til at overbevise alle dem der tror den er fake.
    bilgalleri.dk eller fake-politiet kan vi jo bare sige at de kan forlange at der bliver taget nye billeder af bilen!!!! , så det kan tjekkes at folk virkelig ejer bilen. eller andre gode idér

• #3   17. dec 2003 ja
    mends vi nu sidder og skriver , kan jeg se der er kommet flere billeder af golfen, så undskyld til manden. sikke en velkomst her på galleriet.
    att lars.
    Ja det har bare den ulempe at feks min ford(som jeg var nødt til at sælge) ikke kunne ses herinde. det er dog stadigvæk min i hjertet. andre som også vil vise deres gamle biler frem, for at vise hvad man evt har lavet ved sin tidligere biler

• #4   17. dec 2003 ok, kan jo lægge seddelen på en af mine andre biler og derved få retten til at oprette en profil.
    Under vores profil skulle måske være et punkt med: biler man har ejet

• #5   17. dec 2003 Hvorfor ikke bare fjerne stemmemuligheden? Så ville vi slippe af med det problem ...

• Jesper A
    Jesper A Tilmeldt:
    jul 2003

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 75
    #7   17. dec 2003 Ja - Undskyld til manden.... Men det jeg skriver nedenunder trækker jeg ikke tilbage... Jeg er fandeme træt af det!
    Jeg er også enig med Michael... Væk med den... Så er vi ovre problemet!

/Jesper/Hold den stiv.......

Kommentér på:
Fake???

Annonce