{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køre med folk uden kort
  • Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 51
    #1   23. feb 2009 Tænk hellere på at der ikke er nogen forsikring der dækker for hverken person eller materialskade

• #2   23. feb 2009 Har selv gjordt det med flere veninder og venner.
    Har da intet med klovn at gøre. Men man er da ved at skide i bukserne smiley

Bøden lyder på 5000 + et klip i kørekortet.

• #3   23. feb 2009 hvis du skal gøre det så gør det ordenligt..kør hen et øde sted hvor der absolut ingen kommer...

ved ikke med dig men jeg kan ihvertfald ikke li tanken om at være skyld i et andet menneske er død eller må sidde i rullestol resten af livet bare fordi jeg ville lære min ven eller veninde og køre bil...

• #4   23. feb 2009 og det røv uforsvagligt

første gang du rammer en person så du fattig og der intet der dækkert uheld eller noget

• #5   23. feb 2009 Der kan da ikke ske noget ved at hun triller rundt på en p-plads om aftenen og prøver at finde koblingspunktet...... slap dog af betjent 1 og 2....

• #6   23. feb 2009 Hvor ansvarligt sys du selv det ville være? - Men tror bøden er 5000 for hende, dig er jeg ikke sikker på. Men du sidder i din egen bil og har givet tilladelse til en anden person uden kort kører den - jeg sys det idioti, tænk på det ikke kun er dig selv du udsætter for fare. - Hvad der galt med kørerlærere?

• #7   23. feb 2009 Det er da det latterligste jeg længe har hørt.
    men mener faktisk at når du med korerkort bevidst kører med en du ved IKKE har kortet tager de dit.

• #8   23. feb 2009 Rolig nu, ville bare finde en større øde parkeringsplads hvor hun lige kunne lære at bruge kobling og gear osv. Tør da ikke køre med hende i trafikken. smiley

• Søren L
    Søren L Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 51
    #9   23. feb 2009 Nej der sker højst sandsynligt ikke noget, men ville du bryde dig om at være den der blev ramt? Eller dit barn, din kæreste, mor eller andre der står dig nært?

• #10   23. feb 2009 Det lyder ikke som om det var på p-pladsen han ville køre.. for nej det sker der sgu ikke noget ved, eller et industriområde.. men sgu dumt på vejen...

• #11   23. feb 2009 Folk herinde tror bare at det handler om at lige og køre topfart på H.C. Andersens boulevard ligeså snart man skriver "øve sig".....

I min vennekreds har vi da altid lært hinanden at køre bil..... Ikke i trafikken men bare det med koblingspunktet, som er det sværeste at lære i starten...... Alt det andet må være op til en kørelære....

• #12   23. feb 2009 Jeg ville da aldrig lade hende køre hvor der er andre mennesker, bare et helt øde sted.

Synes nu ikke det er så slemt som i gør det til, kunne aldrig finde på at køre ud i trafikken med hende.

Og ja har kun 2 års rutine/erfaring. smiley

• #13   23. feb 2009 Det skader vel ikke at lade dem trille rundt på en stor parkeringsplads hen af aftenen hvor der alligevel ikke holder en eneste bil. Så kan bakning og koblingspunkt da blive øvet.

• #14   23. feb 2009 så længe ens håndbremse virker så kan man jo også som passager standse bilen..... Og hvis håndbremsen ikke kansatndse bilen, så kører man sku for stærkt.....

• #15   23. feb 2009 Pede = SSJ = > De få gange jeg har kørt med hende har jeg også altid været klar med håndbremsen. smiley

• #16   23. feb 2009 Kan ikke se problemet i at du køre ud på en llukket p-plads eller ligende og så øver med hende. Self skal hun jo ik ud i trafikken og trille rundt!!
    Og hvis du bliver stoppet må du jo bare spille dum og sige du troede hun havde kørekort og så spille på den. Ved jeg kan virke smiley

• #17   23. feb 2009 Så slap dog lige lidt af.. Det er trælst at være i kravlegård og føle man er den dårligste!
    Var også ude på en P-plads med min far, udelukkende for at lære koblingspunktet og at skifte gear! - Det kan der ikke ske en skid ved!

• #18   23. feb 2009 MARK A:

Det du gør er DYBT uansvarligt og det burde meldes, vær glad for at jeg ikke ved hor i kører.
    Og Klar med håndbremsen. hvad er det lige den hjælper.... at hun overhoved ikke kan styrer bilen.
    Spørg lige din far o ahn syntes det er en smart ide det du gør, og du får da den største skideballe.Undskyld mit fransk men
    IDIOT. en en der er større end dig, skal man sgu lede LÆNGE efter.

• #19   23. feb 2009 Haha...fuck der er mange hellige...100 på at i alle har kørt bil på offentlig vej inden i fik kørekort...

Min mor tog da mig med ud og lærte mig at køre bil...og lærte selv min eks kæreste at køre bil...

Nu er det måske anderledes i storbyerne...men herude på landet der møder man allerhøjst en traktor eller en ko...haha

• #20   23. feb 2009 SÅ LÆS SKUDA DET HELE FØR I SKRIVER!!!!

• #21   23. feb 2009 begge mine ekskærester faktisk

• #22   23. feb 2009 hallo slap lige af drenge .. der intet galt i at han vil lære sin veninde køre bil på en p-plads om aften

• #23   23. feb 2009 Slap dog af, næsten alle jeg kender har været ude og prøve at køre på en parkeringsplads med deres fædre eller lignende.

Slemmere er det heller ikke.

• #24   23. feb 2009 The-Jobbe !
    Hvad er det lige som får dig til at tro man skal ligge med 100+ km/t og øve sig på en p-plads? Det foregår jo ved 20-30 km/t MAX. Kommer der nogle er det bare at be personen stoppe indtil de køre. Eller selv smutte og forsætte en anden dag?

• #25   23. feb 2009 Hold da kæft en gang tudeprinsesser der er herinde. Shit!!

• #26   23. feb 2009 5000kr + et klip og hun får en bøde på 2500kr

• #27   23. feb 2009 hvis hun bare skal lære og styre kobling gear og sådan.. man ikke kommer over 2' gear, så find en stor parkerings plads, og så rul rundt med hende, der plejer ikke at ske noget selv om politiet kigger op, og typisk så er parkerings pladser ikke offentlige, så politiet kan ikke gør ret meget, men ja bare sig det som det er så har de os forståelse smiley de er jo os mennesker smiley

men husk at have en hånd på hånd bremsen i tilfælde noget sku gå galt..
    men held og lykke med det

• #28   23. feb 2009 Dennis: Behøver du at blære dig med at du har haft 2 kærester? smiley

• #29   23. feb 2009 Der er godt nok mange sarte folk her inde hehe smiley

• #30   23. feb 2009 Hvad sker der folk kan gå så meget amok over det her ? .. Jeg kørte da også med min far for at lære koblings punktet osv ..

Der sker da intet på en p-plads om aftenen .. Nårh jo, lige pludselig kommer der en hel børnehave og bliver kørt ned .. eller ? smiley

• #31   23. feb 2009 jeg vil sige at når hun har gennemført Grid er hun klar til at køre i den virkelig verden også........

ps : jeg er fuld af løgn...

• #32   23. feb 2009 Jeg ved ikk hva straffen er. Jeg kan godt se det uskyldige i at du tager hende med ud på en øde plads hvor der ik er nogen. Folk herinde ved godt hva du mener, men de sys bare de vil gøre det værre end det er.
    Jeg vil så lige siges dig en ting. Du skriver længere oppe at du altid er klar med håndbremsen. Du skal SERIØST ha en ernormt go håndbremse hvis den skal redde noget/nogen som helst. Jeg vil bare råde jer til at holde et tempo hvor i begge kan følge med.

Jeg blev da oz taget med af min kæreste. Vi kørte så bare i en bondeby - hvilket jo faktisk er offentlig trafik. Der skete intet, havde fået nogle køre timer og det. Men det bør man abosolut ALDRIG nogensinde gøre, tænk hvis der var sket nogen personer noget

• #33   23. feb 2009 5000kr + et klip og hun får en bøde på 2500kr

• #34   23. feb 2009 He he bare kør derudad, folk er da lige lidt for hellige herinde smiley

Der sker nok ikke noget ved og køe et øde sted på lander eller en stor parkeringsplads så hun lære koblingspunkt OSV.

Godt initiativ

• #35   23. feb 2009 Læs dog lige de klippekortsregler før i fyrer alt muligt pis af i ikke aner en skid om.

• #36   23. feb 2009 du får intet klip.. 5000 i bøde for at køre uden kørekort.

• #37   23. feb 2009 Er i sikre på at man ikke får et klip?

• #38   23. feb 2009 Du får et klip, hvis du:

Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
    Kører med for kort afstand til forankørende
    Kører ulovligt i nødsporet
    Ikke spænder børn under 15 år fast efter reglerne
    Kører over for rødt
    Overtræder reglerne om vigepligt
    Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
    Overskrider spærrelinier ved overhaling
    Øger hastigheden, når du bliver overhalet
    Overhaler ved et fodgængerfelt
    Kører mod færdselsretningen
    Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
    Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre trafikanter
    Kører venstre om helleanlæg
    Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
    Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
    Kører ulovligt med børn under 15 år på motorcykel
    Kun de forseelser, der er nævnt her, udløser et klip

• #39   23. feb 2009 en parkeringsplads er offentlig!! alle steder er offentlige så længe der er en vej der fører ind til stedet.

selv en mark er offentlig, hvis der er en direkte vej til marken, så derfor må man faktisk ik kører på marken, uden kørerkort eller kører retaderet eller uden nummerplade osv, medmindre den er spærret helt af for offentligheden! bare lige til en orientering til alle der tror du må kører og lave hvad som helst på en mark.

men jeg mener nu heller ik der kan ske noget ved at trille lidt rundt på en p-plads. men chancen er der fro at blive knaldet for det..

Kommentér på:
Køre med folk uden kort

Annonce