{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

ARGH - Mundlort {{forumTopicSubject}}

Hvorfor helvede er det lige folk ikke orker selv at ringe rudnt til div. forsikringsselskaber og forspørge på hvad en forsikring koster?? Mange gange kan man se ca. priser på forsikringselskabernes hjemmesider!??!?!

HVORFOR!?!?!? ARGH!!!

Elsker at gå herind og kigge i diverse poster for at se / hører om spændene projekter, erfaringer m.m.! Men HVERGANG bliver jeg fucking træt af, at man skal filterer det ene lorte indlæg efter det andet ud!

Ja dette bliver jo nok også en af de indlæg som man skal sortere fra! Undskyld!!

Og kære BG brugere! Hvis i kan finde ud af at bruge denne side og oprette indlæg så kan i vel forhåbenligt også finde ud af at bruge

GOOGLE!!!! Eller søge funktionen i forummet!

Bare et godt råd! til f.eks spørgsmålene: Hvor kan jeg købe styling blah blah? Hvordan ser den bil ud? Hvor kan man få forsikring? Hvordan tager man sit eget liv. M.m!

BRUG DET !!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH - Mundlort
  • #1   24. feb 2009 Hvad er min bil værd er også en god en smiley

  • #2   24. feb 2009 Den Anonyme mand S - Hahahahahahahah!!! smiley Nej ved jeg desværre ikke! Evt. Scan det ind og lig det på nettet, så kan du altid google det smiley

    Henrik M - Nemlig! Fatter ikke hvad der sker for folk!


  • #3   24. feb 2009 ja eller

    hva er min bil værd
    hva skal jeg give i afgift
    hvilken farve sys i MIN bil skal have
    hva hedder den her sang


  • #4   24. feb 2009 BG's søgefunktion stinker virkelig herinde. Har tit prøvet at søge efter et af mine egne oprettede emner fordi jeg ikke gider bladre det hele igennem for at finde det. Søger på det jeg kaldet mit emne, men tit kommer der ikke noget frem, så prøver jeg hvert enkelt ord hver for sig, og der kommer stadig ikke noget..

  • #5   24. feb 2009 Allan B - Ærgeligt at det ikke fungere optimalt, har personligt aldrig haft nogle problemer med det! Men når man søger på enkelte ting kan der ofte kommer alt for meget frem! Det vil jeg gerne give ret i !

  • #6   24. feb 2009 hva er problemet i at folk stille spørgsmål her inde?

    hvis du er så sur over det så lad da bare være med at bruge din tid på de indlæg sværre er det ikke,


  • #7   24. feb 2009 Jeg er også meget skuffet over søgefunktionen herinde. Den virker ikke ret godt, det skal være meget præcist det man søger smiley Selvfølgelig skal det altid være det, men den har sine fejl synes jeg.


    Jeg ser let på de her "hvad er det værd" spørgsmål og ignorer dem. Jeg er dog snart træt af dem som ikke har andet at tænke på end, at se om der er kommet et nyt indlæg.

    De skal selvfølgelig også lige lave sit eget indlæg for at få noget anerkendelse (og blive hånet)


  • #8   24. feb 2009 Dennis c - Er sgu ligeglad med om der er kommet nye indlæg! smiley Har da andet at give mig til! Men synes da det ville være rart hvis ALLE de nye indlæg der kom var nogle der kunne give noget indsigt, lidt viden eller bare en sjov historie / erfaring.

    Jo kan sagtens ignorer dem! - Men som jeg skriver er jeg godt nok bare træt af at det er det samme som går igen og igen og igen og igen! Det ene spørgsmål indimellem som omhandler noget som er blevet spurgt til før er selvfølgelig ok! Men når man ser "seneste indlæg" Og de 5 af dem er dumme spørgsmål så er det ikke så let at ignorer. Samt når dette er tilfældte så ryger mange af de nye fornuftige spørgsmål hurtigt væk fra listen og bliver aldrig besvaret, da folk ikke går specifikt ind og kigger i de forskellige forumkategorier


  • #9   24. feb 2009 Allan B, Min Konto -> Emails og abonnementer - > forumemner -> voila så kan du se dem du selv har skrevet på og dine egne.

  • #10   24. feb 2009 Bare prøv at skrive Mundlort i søgemaskinen. Så kommer det her indlæg ikke frem.

  • #11   24. feb 2009 Henrik M
    Ja, hvis man har husket at sætte et bette flueben nederst. Det er ikke altid jeg husker det..


Kommentér på:
ARGH - Mundlort

Annonce