{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

OT: Skod nabo - hjælp {{forumTopicSubject}}

Godaften.. da jeg sidder hjemme og læser til eksamen og derfor ikke jerner i byen, er det rart med lidt ro engang imellem..

Min nabo er en max belastende dame der ofte kommer hammerstiv hjem og skruer HELT op for musikken og inviterer en helvedes masse folk med hjem smiley Det skal så lige siges, at hun er 40 eller lign. og har 2 børn, og det er altså hård techno og masser af bas der bliver fyret af.. er ved at få spat af hende!

Det er selvfølgelig i orden i weekender, men hun gør det oftere i hverdagene! Der bliver VIRKELIG spillet højt, og væggene gynger nærmest..

Jeg vil gerne give hende sutten et hint til at hun skal fatte at tænke lidt mere på hendes naboer - der er altså også små børn, der har brug for søvn..

Derfor vil jeg lige høre jer, om i har noget VIRKELIG GRUMT musik der er MAX belastende med MASSER af bas, for så vil jeg lige lade tømmermændene tage fat og så vække hende i morgen klokken lort smiley

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT: Skod nabo - hjælp
Kommentér på:
OT: Skod nabo - hjælp

Annonce