{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig service.
  • #1   25. feb 2009 Synes deres ting er noget dyre end andre steder, men de har jo også butikslokaler der skal betales husleje af hvor måned.
    Men har også selv fået bedre service andre steder.


  • #2   25. feb 2009 jeg har handler med dem og det to dem et halvt år før jeg fik nogle også var ikke dem jeg havde bestilt med nogle andre godt nok fik jeg dem til samme pris som dem jeg havde bestilt men aligevel syntes jeg det er alt for lang tid at vente når man har betalt og fået nogle af tingne + jeg fik forkerte sideblink så de skulle sendes retur men de penge fik jeg da refunderet.... alt i alt syntes jeg ikke så godt om den service

  • #5   25. feb 2009 Er ikke den eneste der får dårlig service kan jeg høre, jeg har bestilt en bagrude spoiler til min bora, og den skulle komme hjem i uge 2, men den kom ikke før i uge 3. Og da den endelig kom hjem, var den skæv, og så ville han sende en ny til mig, og har ikke set den endnu, og de er også rimelig svære og få fat i synes jeg.

  • #6   25. feb 2009 Nææh kan godt være, men er bare træt af at vente på en enkelt bagrudespoiler som jeg allerede har betalt..

  • #7   25. feb 2009 Jeg siger også tak for det, synes det er røv træls at man bestiller en vare og så skal man vente flere måneder på sin vare. Er utrolig dårlig service.

Kommentér på:
Dårlig service.

Annonce