{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Forsikrings Penge ved totalt skadet bi {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri.

Som overskriften lyder som er min bil lige meldt totalt skadet.

( Kort fortalt )

Kom kørene i mandags i et sving, hvor modparten kom kørene imod mig, men undså at vejen drejede og bragede så direkte ind i siden af min bil.

Nu hvor han har taget ALT skylden, og min bil er ved at blive vuderet, vil jeg så høre jeres erfaringer om udbetaling om jeres bil.

Har i fået nok for jeres bil, eller føler i jer snydt når den er blevet vudert.???

Hvad skal man fremhæve når traksatoren ringer til en og siger en pris, så man kan prasse ham evt hvis prisen er for lille i forhold til det som man har giet for bilen.

Håber at i kan hjælpe mig Hilsen Rene,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikrings Penge ved totalt skadet bi
  • #1   28. feb 2009 For det meste så er forsikrings selskaber det højst betalene køber af en bil.

Har en kammerat der fik 155k og bilen for sin G4 forrige år. en 1,8 der var lagt en 1,8T motor i.

• #2   28. feb 2009 okay, det må man da sige er en rigtig god pris for ham så. Håber at der er flere som der vil komme med deres oplevelse.

• #3   28. feb 2009 De udbetaler jo efter hvad en bil i tilsvarende stand, tilsvarende km, årgang osv. koster på privatmarkedet, og samtidig er forsikringsselskaber en forretning som selvfølgelig helst ikke udbetaler mere end højst nødvendigt, derfor kan man være uheldig ikke at få udbetalt særlig meget, selvom ens bil var gejlet op for mange tusinde kroner, og efter som at brugtbilspriserne er faldet stødt det sidste stykke tid pga. finanskrisen kommer følger ertstaningen desværre med ned.

• #4   28. feb 2009 dengang jeg fik penge for min, kiggede taksatoren på hvad en tilsvarende bil kostede.. men fik en go pris for min, da den han sammenlignede med var med alt udstyr, 5døre osv.. så jeg brokker mig ikke

• #5   28. feb 2009 jeg fik en skod pris for min gamle bil.. for de kunne ikke finde en tilsvarende bil og så sagde de bare at den er prismæssigt det samme som nogle andre modeller de havde fundet..

kurrupte svin

• #6   28. feb 2009 kan man ikke snakke med dem om prisen?? og de bateler vel også for extra udstyr som fælge osv (hvis det ellers er en del af forsikringen)

Kommentér på:
Forsikrings Penge ved totalt skadet bi

Annonce