{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Male plastik - hvordan?
  • #1   3. mar 2009 der er jo forskel i hvad plastik spejle og instrumentbord er lavet af... så det er 2 helt forskellige fremgangsmåder... spejlene ville jeg sku få malet ved en autolakør... det koster måske 300kr men instrumentbordet skal der noget blødgørende i malingen (har jeg hørt) for at det ikke revner

• #2   3. mar 2009 Når man skal male på plastik, så skal man starte med en skråsvamp med plastikrens. Derefter skal man selvfølgelig tjekke efter stenslag og lappe det med sparkel og fylder. Derefter sliber man det ned igen og kommer grunder på (Mener der skal grunder på). Og så er det klart til at blive lakeret med maling og derefter klarlak.

• #3   3. mar 2009 Der skal ihvertfald sprøjtepistol til så det lakken og malingen ligger sig som det skal. Det kan ikke gøres med en pensel smiley

• #4   3. mar 2009 HARTMANN $: Spot on, og så forstår folk ikke at det koster lidt guld at få lavet tingene ordentligt hos en go maler...... Hmmmm smiley

• #5   3. mar 2009 Men skal man ud og købe de mængder, løber prisen næsten op i det samme som hvis du skal ha' en maler til at lave det. Så giv lidt mere og få det ordentligt lavet. Og gør det ved en autoriseret maler, for der er garanti på hvis der skulle gå noget galt.

• #6   3. mar 2009 HARTMANN $: Jep, jeg har prøvet at skulle male kabine på en 206'er der var holdt flot med silikone og div. vinulprodukter, vi måtte give op til sidst, kunne simpelthen ikke få det til at hæfte ordentligt, til trods for at vi havde haft stuperne i varmen og dampe af, renset med kunststoffortynderen, prøvede div. lim produkter, plast primere og grundfarver, der var intet at gøre......

Så tænk lidt over hvad i går igang med folkens, det kan godt gå galt. Min kammi måtte købe et nyt instrumentbord..... Vi nøjedes så med lakeret detaljer i stedet.... smiley

• #7   3. mar 2009 HARTMANN $: Jeg kunne godt tænke mig at se en af de smarte komme ind fra gaden, få en pistol i hånden og direkte ind i en kabine og sprøjte en 2 lags hellakering, tror de fleste vil blive overrasket over hvor svært det rent faktisk er at sprøjte uden løbere og samtiddig sprøjte ensartet hele vejen rundt... smiley

Kommentér på:
Male plastik - hvordan?

Annonce